Mitä mieltä ootte tästä Turuntien kirppiksestä. Saako myytyä hyvin ja tilitetäänkö kaikki mitä on myyty. Kannattaako sinne viedä tuotteita myyntiin vai häviääkö pöydästä . Ois vaan niin lähellä viedä ylimääräisiä myyntiin
Amalian aarreaitta
3
935
Vastaukset
- Anonyymi
On luotettava paikka! Mulla kävi niin että kun vein lisää tuotteita, omistaja tuli juttelemaan pari hintalappua kädessään. Hän kauhisteli kun oli löytänyt hintalaput lattialta ja ajatteli että joku on tuotteet varastanut. Hetken mietittyäni tajusin, että ne tuotteet olivat mulla edelleen myynnissä ja siis tallella. Mulla oli ollut joskus mukana uudet laput, koska piti alentaa hintoja, mutta ne olivat minulta pudonneet lattialle. Oli jotenkin ihanaa että he olivat miettineet asiaa ja tulivat siitä keskustelemaan. Hehän eivät voi sille mitään jos joku valvonnasta huolimatta jotain pöllii mutta pidän paikkaa erittäin luotettavana ja reiluna. Mulla meni tuotteet hyvin kaupaksi.
- Anonyymi
Tää nainen on pitänyt ennenkin kirpparia turuntiellä ex-miehensä kanssa.
Täytyy mennä tutustuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 72955
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803