Sydämeni meni rikki. Ei haittaa enää mikään.
Saa haukkua
10
61
Vastaukset
- Anonyymi
En aio haukkua.
- Anonyymi
Ei haukuta .
- Anonyymi
Haukkukaa vaan. Ei oikeasti haittaa enää mikään.
- Anonyymi
On se jännä että siihen ihan oikein vaatimalla vaaditaan särkynyt sydän jotta voi jostain saada empatiaa! No en halua sitä saada, kiitos! T:toinen rikki mennyt
- Anonyymi
Minun sydän ei ole särkynyt, mutta rankat vuodet ovat saaneet voimaan huonosti ja henkiset ja fyysiset kivut ovat aika kovat.
- Anonyymi
Bring it on..c-moon a-holes..u feel better..i promize..
- Anonyymi
No se on kai hyvä si sua ei pitäs enään mikään satuttaa jos siltikin satuttaa ni jäit valheesta kiinni mu kerroppa si miksi pitäisi potkia maassa makaavaa toki tiedän monia raukkoja jotka tekisivät niinkin kun eivät muuten pärjää
- Anonyymi
Tuo ap tarkoitti varmaan että on niin kurja olo ja tekis mieli kirjoittaa tänne mutta jos tänne kirjoittaa, saa paskaa niskaan kuitenkin kun se tuntuu olevan tapana täällä, niin sitä aatteli lienee. Ja halusi kuitenkin kirjoittaa vaikka tietää saavansa sen myrskyn osakseen. Mun mielestä tätä se tarkoittaa.
- Anonyymi
Paistaa se päivä vielä risu kasaankiin..
Ei kannata luovuttaa
Tsemppii kaikille😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175359
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693