Olen minäkin sitä miettinyt joskus

Anonyymi-ap

että olisiko vaan parempi kun ei enää nähtäisi vilaukseltakaan. Siksi pitäisi hyväksyä, että sinäkin saatat niin ajatella. Silti se tuntuu pahalta, jos niin ajattelet. En oikeasti haluaisi luopua susta. Typeriä haaveita ollut pieni pää täynnä. Nauraisit mulle kun tietäisit mitä olen tännekin kirjoittanut, varsinkin silloin alussa.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siinä haaveilussa ole mitään pahaa. Kukapa ei olisi joskus haaveillut. Söpöä se olisi, jos minusta olisit haaveillut.

    • Anonyymi

      Pieni ohimenevä "vilaus" ja olin niin hyvällä tuulella loppupäivän. Mistä se johtuu? Voi kun näkisi vilaukselta useamminkin.

      N

      PS. Ei tapahtunut tänään, joku sitä kysyisi kuitenkin.

    • Anonyymi

      Itsestäni tuntuu että se ois helpotus nähdä. Nyt kun ei nää . Ne tunteet vaan on ja pysyy. Kun näkisi tietäisi onko niitä todellakin vain onko ne jotain oman pään haaveiluja jotka saaneet epärealistiset mittasuhteet.

    • Anonyymi

      Puhuttiinko me tästä tänään? Kysyin että missä keskustelu palstalla. Sä sanoit että ei sulle voi kaikkee kertoo... nii koskiko ne sittenki mua.. luulinnettä me puhuttiin sinusta. Et löytyy sinusta kirjotettuja juttuja jostaki tyyliin paijalliskeskustelu palstoilta. 🤔 Ookko äika ärsyttävä jos et voi sanoo.. :) kerro tällä viikolka irl jooko. Mikä olis pahinta mitä pelkäät että tekisin jos saisin tietää totuuden? 🤔 No sä tiiät kyllä kenen kaa puhuit tänään keskustelu palstoista ja muustakin. Ja ne mun työnantajat keskeytti koko ajan meijä keskustelut

      • Anonyymi

        Ei liity sinuun mitenkään enkä ole hänelle tänään puhunut.


      • Anonyymi

        Nii toho yllä olevaan viel se että enkä naurais... mutta tuskin tää ees koskee mua. Oon ennenkin hurahtanut palsta harhoihin. Silti kummallista et just ku mietin et mitä sä tarkotit ku puhuit keskustelu palstoista niin sit luen täältä tälläsen taas mikä tuntuu itelle... 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity sinuun mitenkään enkä ole hänelle tänään puhunut.

        Okei ja sinäkö oot ap ? Joja castasit ettei mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei ja sinäkö oot ap ? Joja castasit ettei mulle

        Aloitus näyttää olevan naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei ja sinäkö oot ap ? Joja castasit ettei mulle

        jep. olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus näyttää olevan naiselta.

        🤣🤣 ai jato en tunnistanut naisen qwertyuiopåå- miehen qwertystä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣 ai jato en tunnistanut naisen qwertyuiopåå- miehen qwertystä :)

        Mikä vttu sinä olet taas muita kiusaamassa? Onko sulla koskaan ollut ensimmäistäkään kaveria? Jotenkin epäilen että eipä ole ollut. Eikä tule olemaankaan.


    • Anonyymi

      Tsemppiä, kyllä sä selviät vaikka nyt ei tunnukaan siltä. Jonain päivänä olet vapaa.

    • Anonyymi

      Ihan kiva viesti!! Joskus onnetarkaan ei auta kaipaavia sydämiä kohtaamaan toisiansa.
      Mieli alkaa epäilemään kaiken todellisuutta, kun ei näe toisen ihastuttavia kasvoja eikä kuule hengästyneellä äänellä lausuttua "hei, mistä sinä siihen saavuit?"Toisilleen tärkeät ihmiset kokevat tunteet samankaltaisesti, on kiva tavata ja vaihtaa kuulumisia, katsoa myös onko toinen muuttunut vai edelleen se sama ihastuksen kohde. Haaveet kuuluvat elämään, kukapa ei haaveilisi ja unelmoisi hetkistä, jolloin maailma parantaisi kaksi toisinsa syvästi ihastunutta sydäntä. Ihmiset hiljentyvät tai hymynauravat ihastuneen tunteille, niitä arvostetaan eikä tahdota loukata tai vähätellä. Maailmassa ei ole kivempaa asiaa, kun kokea toinen ihminen kauniiksi, rakkaaksi ja tärkeimmäksi.
      https://youtu.be/KIzOxTCOc_0

    • Anonyymi

      Samaa miettinyt ja pienempi paha on nähdä. Oliko tämän kk aikana viimeisin yhteys?

      • Anonyymi

        Nähtiin kuun alussa

        Sivusta


      • Anonyymi

        Helmikuussa jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmikuussa jo.

        Nähty vai viestitelty?


    • Anonyymi

      Tänään todettua kun näki: ei auta näkeminen. En halua nähdä jos en saa omaksi. Naiselle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe