Olen minäkin sitä miettinyt joskus

Anonyymi-ap

että olisiko vaan parempi kun ei enää nähtäisi vilaukseltakaan. Siksi pitäisi hyväksyä, että sinäkin saatat niin ajatella. Silti se tuntuu pahalta, jos niin ajattelet. En oikeasti haluaisi luopua susta. Typeriä haaveita ollut pieni pää täynnä. Nauraisit mulle kun tietäisit mitä olen tännekin kirjoittanut, varsinkin silloin alussa.

19

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei siinä haaveilussa ole mitään pahaa. Kukapa ei olisi joskus haaveillut. Söpöä se olisi, jos minusta olisit haaveillut.

• Anonyymi

Pieni ohimenevä "vilaus" ja olin niin hyvällä tuulella loppupäivän. Mistä se johtuu? Voi kun näkisi vilaukselta useamminkin.

N

PS. Ei tapahtunut tänään, joku sitä kysyisi kuitenkin.

• Anonyymi

Itsestäni tuntuu että se ois helpotus nähdä. Nyt kun ei nää . Ne tunteet vaan on ja pysyy. Kun näkisi tietäisi onko niitä todellakin vain onko ne jotain oman pään haaveiluja jotka saaneet epärealistiset mittasuhteet.

• Anonyymi

Puhuttiinko me tästä tänään? Kysyin että missä keskustelu palstalla. Sä sanoit että ei sulle voi kaikkee kertoo... nii koskiko ne sittenki mua.. luulinnettä me puhuttiin sinusta. Et löytyy sinusta kirjotettuja juttuja jostaki tyyliin paijalliskeskustelu palstoilta. 🤔 Ookko äika ärsyttävä jos et voi sanoo.. :) kerro tällä viikolka irl jooko. Mikä olis pahinta mitä pelkäät että tekisin jos saisin tietää totuuden? 🤔 No sä tiiät kyllä kenen kaa puhuit tänään keskustelu palstoista ja muustakin. Ja ne mun työnantajat keskeytti koko ajan meijä keskustelut

• Anonyymi

Ei liity sinuun mitenkään enkä ole hänelle tänään puhunut.

• Anonyymi

Nii toho yllä olevaan viel se että enkä naurais... mutta tuskin tää ees koskee mua. Oon ennenkin hurahtanut palsta harhoihin. Silti kummallista et just ku mietin et mitä sä tarkotit ku puhuit keskustelu palstoista niin sit luen täältä tälläsen taas mikä tuntuu itelle... 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity sinuun mitenkään enkä ole hänelle tänään puhunut.

Okei ja sinäkö oot ap ? Joja castasit ettei mulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus näyttää olevan naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jep. olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus näyttää olevan naiselta.

🤣🤣 ai jato en tunnistanut naisen qwertyuiopåå- miehen qwertystä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣 ai jato en tunnistanut naisen qwertyuiopåå- miehen qwertystä :)

Mikä vttu sinä olet taas muita kiusaamassa? Onko sulla koskaan ollut ensimmäistäkään kaveria? Jotenkin epäilen että eipä ole ollut. Eikä tule olemaankaan.

• Anonyymi

Tsemppiä, kyllä sä selviät vaikka nyt ei tunnukaan siltä. Jonain päivänä olet vapaa.

• Anonyymi

Ihan kiva viesti!! Joskus onnetarkaan ei auta kaipaavia sydämiä kohtaamaan toisiansa.
      Mieli alkaa epäilemään kaiken todellisuutta, kun ei näe toisen ihastuttavia kasvoja eikä kuule hengästyneellä äänellä lausuttua "hei, mistä sinä siihen saavuit?"Toisilleen tärkeät ihmiset kokevat tunteet samankaltaisesti, on kiva tavata ja vaihtaa kuulumisia, katsoa myös onko toinen muuttunut vai edelleen se sama ihastuksen kohde. Haaveet kuuluvat elämään, kukapa ei haaveilisi ja unelmoisi hetkistä, jolloin maailma parantaisi kaksi toisinsa syvästi ihastunutta sydäntä. Ihmiset hiljentyvät tai hymynauravat ihastuneen tunteille, niitä arvostetaan eikä tahdota loukata tai vähätellä. Maailmassa ei ole kivempaa asiaa, kun kokea toinen ihminen kauniiksi, rakkaaksi ja tärkeimmäksi.
      https://youtu.be/KIzOxTCOc_0

• Anonyymi

Samaa miettinyt ja pienempi paha on nähdä. Oliko tämän kk aikana viimeisin yhteys?

• Anonyymi

Nähtiin kuun alussa

Sivusta

• Anonyymi

Helmikuussa jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helmikuussa jo.

Nähty vai viestitelty?

• Anonyymi

Tänään todettua kun näki: ei auta näkeminen. En halua nähdä jos en saa omaksi. Naiselle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5418
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5148
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4184
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2841
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      55
      1978
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe