On niin paha mieli tänään.
Voi kun joku tulisi ja vaikka halaisi
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
🫂hali. Itsekin tarvitsin.
- Anonyymi
Kaunis aloitus ja Ihanasti vastattu ❣️❣️ olipas hienoa lukea välillä näin ystävällisiä sanoja vastauksena kun yleensä lyttäämistä heti ensimmäisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis aloitus ja Ihanasti vastattu ❣️❣️ olipas hienoa lukea välillä näin ystävällisiä sanoja vastauksena kun yleensä lyttäämistä heti ensimmäisenä.
Vaikka siis kurjaa että teillä kummallakin on ollut tänään tuollainen päivä. Niin tosin täälläkin.
- Anonyymi
.🤗.
- Anonyymi
Sun paha mielesi ei rajoitu aikakäsitteisiin, mitä ilmoitti, eikä sulla ole muuta asiaa.
T.sun mormooni mummosi myrkkypieruilla
Minä syön sieniä, myös heiniä, mmmmoro...
https://m.youtube.com/watch?v=uYjM-BuE3Cs - Anonyymi
Minulle mahdoton ajatus, että kuka vaan halaisi minua. Sellainen vain voi halata jota rakastan. Ehkä joku päivä niin käy, jos illanvietossa.
- Anonyymi
Joskus on myös niin, että tuntuu yksin niin tyhjältä, että toivoo yksinkertaisesti vain jonkun halaavan, koska ei ole saanut kosketusta tai halata ketään. Että on niin yksinäinen ja lohduton olo, niin siksi. Tässä tapauksessa oli syynä se paha mieli. Ei tietenkään ketään inhokkia ajattele tuossa mielentilassa vaan tulee mieleen, että kunhan olisi joku siisti mies halaamassa, ei mikään spuge.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on myös niin, että tuntuu yksin niin tyhjältä, että toivoo yksinkertaisesti vain jonkun halaavan, koska ei ole saanut kosketusta tai halata ketään. Että on niin yksinäinen ja lohduton olo, niin siksi. Tässä tapauksessa oli syynä se paha mieli. Ei tietenkään ketään inhokkia ajattele tuossa mielentilassa vaan tulee mieleen, että kunhan olisi joku siisti mies halaamassa, ei mikään spuge.
Minusta ei tunnu koskaan siltä ja se johtuu erityispiirteisyydestä. Siksi olen todella tarkka siitä keneen voin edes tutustua. En pidä halaamisesta muiden kuin omien lasteni kanssa ja jos hoidan pieniä lapsia työssäni. Kun olin aikoinaan parisuhteessaja rakastin miestäni, häntä halusin halata, mutta hän ei ollut sellainen, joka olisi tullut halaamaan minua, mutta hyväksyi halaamiseni.
- Anonyymi
Etä hali ja rutistus
- Anonyymi
Mikä on hätänä? Mikä sen pahan mielen toi?
- Anonyymi
Tuskimpa se ny ois ihan se ja sama kuka halais
- Anonyymi
Oi, oi, voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 675004
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461868- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608