Voi kun joku tulisi ja vaikka halaisi

Anonyymi-ap

On niin paha mieli tänään.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🫂hali. Itsekin tarvitsin.

      • Anonyymi

        Kaunis aloitus ja Ihanasti vastattu ❣️❣️ olipas hienoa lukea välillä näin ystävällisiä sanoja vastauksena kun yleensä lyttäämistä heti ensimmäisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis aloitus ja Ihanasti vastattu ❣️❣️ olipas hienoa lukea välillä näin ystävällisiä sanoja vastauksena kun yleensä lyttäämistä heti ensimmäisenä.

        Vaikka siis kurjaa että teillä kummallakin on ollut tänään tuollainen päivä. Niin tosin täälläkin.


    • Anonyymi

      .🤗.

    • Anonyymi

      Sun paha mielesi ei rajoitu aikakäsitteisiin, mitä ilmoitti, eikä sulla ole muuta asiaa.
      T.sun mormooni mummosi myrkkypieruilla

      Minä syön sieniä, myös heiniä, mmmmoro...
      https://m.youtube.com/watch?v=uYjM-BuE3Cs

    • Anonyymi

      Minulle mahdoton ajatus, että kuka vaan halaisi minua. Sellainen vain voi halata jota rakastan. Ehkä joku päivä niin käy, jos illanvietossa.

      • Anonyymi

        Joskus on myös niin, että tuntuu yksin niin tyhjältä, että toivoo yksinkertaisesti vain jonkun halaavan, koska ei ole saanut kosketusta tai halata ketään. Että on niin yksinäinen ja lohduton olo, niin siksi. Tässä tapauksessa oli syynä se paha mieli. Ei tietenkään ketään inhokkia ajattele tuossa mielentilassa vaan tulee mieleen, että kunhan olisi joku siisti mies halaamassa, ei mikään spuge.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on myös niin, että tuntuu yksin niin tyhjältä, että toivoo yksinkertaisesti vain jonkun halaavan, koska ei ole saanut kosketusta tai halata ketään. Että on niin yksinäinen ja lohduton olo, niin siksi. Tässä tapauksessa oli syynä se paha mieli. Ei tietenkään ketään inhokkia ajattele tuossa mielentilassa vaan tulee mieleen, että kunhan olisi joku siisti mies halaamassa, ei mikään spuge.

        Minusta ei tunnu koskaan siltä ja se johtuu erityispiirteisyydestä. Siksi olen todella tarkka siitä keneen voin edes tutustua. En pidä halaamisesta muiden kuin omien lasteni kanssa ja jos hoidan pieniä lapsia työssäni. Kun olin aikoinaan parisuhteessaja rakastin miestäni, häntä halusin halata, mutta hän ei ollut sellainen, joka olisi tullut halaamaan minua, mutta hyväksyi halaamiseni.


    • Anonyymi

      Etä hali ja rutistus

    • Anonyymi

      Mikä on hätänä? Mikä sen pahan mielen toi?

    • Anonyymi

      Tuskimpa se ny ois ihan se ja sama kuka halais

    • Anonyymi

      Oi, oi, voimia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe