😭 multa naiselta
https://www.youtube.com/watch?v=dZ0InfFBiJc
Tää on mies sulle
26
86
Vastaukset
- Anonyymi
Niih nainen. https://youtu.be/Pm3HPr_AouY?list=OLAK5uy_nnLa_SlKxoKAajYA1IbtSY3UI1v0n5WFE
- Anonyymi
Mitä ihmettä sä täällä nyt draamailet? Kukaan ole mihinkään mennyt.
- Anonyymi
Onpas mennyt. Hän on mennyt.
- Anonyymi
No miten pitäisi ajatella? Na naa naana na. Life is life. na naaa naaana na. Tuollainen kappale on oikeasti olemassa.
- Anonyymi
Tämä on vasta alkua, lopun alkua
Vai onko?
Sulle
https://m.youtube.com/watch?v=6XjDf7AiBl4 - Anonyymi
Multa tuli..
Sanoi puutarhuri- Anonyymi
Tärkeintä elämässä on puutarhanhoito, eikä sekään niin tärkeää kuin sinä mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeintä elämässä on puutarhanhoito, eikä sekään niin tärkeää kuin sinä mies.
Sivusta, hassu juttu... olen joskus mielessäni kuvitellut meidät, siis itseni ja erään naisen yhdessä puutarhatöissä. En puutarha-askareista mitään tokikaan tiedä mutta sattumoisin kiinnostunut aiheesta olen. Noita tullut telkkarista katseltua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, hassu juttu... olen joskus mielessäni kuvitellut meidät, siis itseni ja erään naisen yhdessä puutarhatöissä. En puutarha-askareista mitään tokikaan tiedä mutta sattumoisin kiinnostunut aiheesta olen. Noita tullut telkkarista katseltua.
Mulla vähän sama, että en minä niistä hirveästi tiedä mutta intoa on sitäkin enemmän. Yhdessä taiottaisiin kaunis puutarha jonnekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla vähän sama, että en minä niistä hirveästi tiedä mutta intoa on sitäkin enemmän. Yhdessä taiottaisiin kaunis puutarha jonnekin.
Sellaista mukavaa keskinäistä puuhastelua. Siellä polvillaan sormet mullassa möyritään ja laitetaan istutuksia ja itämään...kait....jotain, alan sanasto vielä vähän hakusessa :) ja sitten koittaa se hetki, kun yhdessä katsomme työmme tulosta. Hymyilyttää ja vähän väsyttääkin jo. Toivottaisin hyvää yötä. Jolle kommentoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista mukavaa keskinäistä puuhastelua. Siellä polvillaan sormet mullassa möyritään ja laitetaan istutuksia ja itämään...kait....jotain, alan sanasto vielä vähän hakusessa :) ja sitten koittaa se hetki, kun yhdessä katsomme työmme tulosta. Hymyilyttää ja vähän väsyttääkin jo. Toivottaisin hyvää yötä. Jolle kommentoit.
Kuulostaa täydelliseltä yhdessäololta. Perfect. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Sulla on hyvä huumorintaju. 😂
- Anonyymi
Kiitos, kai 😁
- Anonyymi
Elon amitsu ja ikkupokku. Kaikki tietää tosi varppina. En epäile hetkeäkään.
- Anonyymi
Inhoan lässytystä.
- Anonyymi
Oi, oi, olisitpa puhunut hänelle.
- Anonyymi
Puhuin minä kaikenlaista.
- Anonyymi
Kyllä lähtee ... Öitä
- Anonyymi
Lähtee minne ja miksi öitä tähän aikaan?
- Anonyymi
Nuku hyvin
- Anonyymi
Kiitos kuin myös sä.
- Anonyymi
Taidat olla nainen brunette tai jos sun hiukset ovat punaiset olet burnette. ;)
- Anonyymi
Enpä ole kumpikaan, aika vaalea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole kumpikaan, aika vaalea.
Okei aika vaalea sitten. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713