ettet ole musta kiinnostunut romanttisessa mielessä. Olen toivonut että olisin väärässä enkä ole osannut päästää irtikään. Lähinnä koska itsellä oli tunteita. Haaveetkin on ollut parempi kuin ei mitään. Älä aliarvioi minua. Näen ja kuulen aika vähästä missä mennään. Eri asia haluanko myöntää että näen totuuden.
Olen tiennyt jo syksystä asti
38
682
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle kiva viesti? 🙂
- Anonyymi
Enpä kerro. Arvatkoon kohde itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä kerro. Arvatkoon kohde itse.
Nallelle siis hehkulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nallelle siis hehkulta.
Aloitus ei liity palstasuhteisiin. Aloituksessa puhutaan oikean elämän tapahtumista. En tiedä miten se pitäisi laittaa aloitukseen, ettet tule omimaan näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nallelle siis hehkulta.
Inhottava kirjoittaa tänne tunteista kun täällä on teitä, joilla ei ole oikeaa elämää. Kaikki on teille vaan palstaa. Vaikka kirjoitan tänne, en tarkoita että suhteeni olisi täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inhottava kirjoittaa tänne tunteista kun täällä on teitä, joilla ei ole oikeaa elämää. Kaikki on teille vaan palstaa. Vaikka kirjoitan tänne, en tarkoita että suhteeni olisi täällä.
Olet oikeassa ja olen samaa mieltä. Kirjoitan tosi elämän ihmiselle, mutta ei meillä suhdetta ole ollut. Eikö se lue aloituksessakin.
- Anonyymi
Tunteita on, mutta tilanne on niin monimutkainen, että yritän kieltää tunteeni.
- Anonyymi
Siksikö oot ottanut etäisyyttä ja tehnyt vähän "pesäeroa"?
- Anonyymi
Ehkä pitää vaan odottaa, että aika kuluu ja unohtuu hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikö oot ottanut etäisyyttä ja tehnyt vähän "pesäeroa"?
Sivusta kommentti. Ei liity aloitukseen.
- Anonyymi
En tiedä, mihin uskoa. Mitäpä väliä sillä on, kun mitään ei tapahdu kuitenkaan. Välitti tai ei.
- Anonyymi
Välitti? Niinpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitti? Niinpä.
Niin. Mitä väliä sillä on, oliko romanttisesti kiinnostunut syksyllä. Se mikä merkitsee on nykyhetki ja tulevaisuus. Joissa ei siis tapahdu mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Mitä väliä sillä on, oliko romanttisesti kiinnostunut syksyllä. Se mikä merkitsee on nykyhetki ja tulevaisuus. Joissa ei siis tapahdu mitään.
Syksystä asti tarkoittaa, että tilanne jatkuu tähän hetkeen asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syksystä asti tarkoittaa, että tilanne jatkuu tähän hetkeen asti.
Ahaa. Minulle tämä ei sano mitään, enkä jaksa ajatella. Tsemppiä ap.
- Anonyymi
Oletko itse antanut mahdollisuuden?
- Anonyymi
Antanut mahdollisuuden? Mitä sillä tarkoitat?
- Anonyymi
Tunsit jo ennen syksyä?
- Anonyymi
Vuosia jo tiennyt hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia jo tiennyt hänet.
Miksi syksy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi syksy?
Syksyllä tajusin, että hän ei ehkä tunnekaan kuten minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syksyllä tajusin, että hän ei ehkä tunnekaan kuten minä.
Miten syksystä tuota päättelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten syksystä tuota päättelet?
Toisen käytöksestä ja sanoista se ajatus lähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen käytöksestä ja sanoista se ajatus lähti.
Löytyykö vastaus viesteistä? En ymmärrä... tai oli yksi juttu mutta en voinnut vaikuttaa siihen
On yksi ihastus vuosien takaa joka ei vaan poistu mielestä. Oletko M vai N?
- Anonyymi
Suoli24 on hautausmaa näille narsistimiehille jotka etsivät täältä turvasatamasta säälipisteitä
- Anonyymi
Vaikuttas täällä ihan yhtä.lailla olevan narsistisia naisiakin ei ehkä ihan yhtä paljon kun narsistisia miehiä mu moni narsistinen nainen si taas on pahempi kun narsistinen mies mu se johtunee taas siitä että narsistinen nainen luulee olevansa ovwlampi kuin kukaan muu ja narsistisella miehellä taas on yli korostunu omistushalu ihmisiin joita hänen lähellään on etenkin lapsiinsa ja näiden äitiä kohtaan
- Anonyymi
Minä muutin käytöstäni juuri syksyllä. Syystä että tein omia johtopäätöksiäni.
- Anonyymi
Teeppä sitten hänelle selvä lähestyminen asian tiimoilta. Jos häntä ei kiinnosta, päästät itsesi irti haaveilusta. Toimii kuin tauti
- Anonyymi
Ehkä en halua päästää irti haaveilusta. Ehkä haluan haaveilla niin kauan kuin tunnetta riittää. En tee kuten palstaraati toivoo. Kirjoitin vaan jos hän sattuisi lukemaan.
- Anonyymi
Me tavattiin viimeksi syyskuussa. Meni ihan hyvässä hengessä kuten ennenkin.
- Anonyymi
Ihastuin häneen paljon ennen syyskuuta ja olen nähnyt silloin tällöin pitkin talvea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuin häneen paljon ennen syyskuuta ja olen nähnyt silloin tällöin pitkin talvea.
Ehkä olet juuri hän jota olen kaivannut ja kaipaan edelleen. Tunteeni eivät ole viilenneet.
Ajattelen ja kaipaan sua päivittäin.
Syksyllä tapahtui jonkinlaista etääntymistä meillä molemmilla. Jotain tapahtui viikkoja sitten kun yhteydenpito katkes kokonaan. Oliko pelkkää väärinkäsitystä... väärintulkintaa ne viestit...?
Jos olet todella hän niin olen yhä kiinnostunut ja välitän sinusta todella paljon.
- Anonyymi
Syyskuussa hänet tapasin ensimmäisen kerran ja minulle kävi selväksi kyllä, että paluuta ei ole.
- Anonyymi
Tämä on paljon vanhempi ihastus kuin syyskuulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on paljon vanhempi ihastus kuin syyskuulta.
Niin tämäkin, mutta tuolloin oli irl kohtaaminen. Mutta hän ei kyllä pyöri palstalla, en usko.
- Anonyymi
Joskus olisi hyvä osata avata silmänsä ja korvansa niin oppisi tietämään millaisia ihmisiä on ympärilleen kerännyt mu jos ne ihmisiä joidenka kanssa elämäsnä ehtoon haluaa viettä ni voiko silloi omista vallinnoistaan syyttää ketään muuta kui itseään
- Anonyymi
Silloin, ja välil muulloinkin, on hyvä kattoo peiliin, mitä siel ja salissa sitten ikin näkyykää, tai ei näy https://youtu.be/RNprQYHenNI
- Anonyymi
Mä vaan rakastan tyhmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628