Sulla ei ole mitään käsitystä

Anonyymi-ap

mitä hvettiä käyn läpi kun takaraivossa jyskyttää, että unohda, se ei ole kiinnostunut ja sydän huutaa, älä unohda, se on kiinnostunut. Miten kauan tätä jatkuu....

41

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luota sydämen ääneen.

      • Anonyymi

        Mä kyl kuuntelen Tomppaa ennemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyl kuuntelen Tomppaa ennemmin

        Oletko edes aikuinen nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko edes aikuinen nainen?

        Se ei ollut aloittajan kommentti. Taitaa olla mieheltä se.


      • Anonyymi

        Eli et varmaan pelkää Paulaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et varmaan pelkää Paulaa?

        En koska luotan sydämen ääneen ja sua vasten painautuisin. Naisin myös jos olisit konduktööri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koska luotan sydämen ääneen ja sua vasten painautuisin. Naisin myös jos olisit konduktööri.

        Kas kas niin niin se on oma tie askel askeleelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kas niin niin se on oma tie askel askeleelta

        Olen suomalainen mustalaisnainen kaupungin illassa yksin, toive: olet mun luonani silloin, aikaan sinikellojen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suomalainen mustalaisnainen kaupungin illassa yksin, toive: olet mun luonani silloin, aikaan sinikellojen.

        Tämä siis sivusta ei aloittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko edes aikuinen nainen?

        Olen kaiken antanut.


    • Anonyymi

      Nii i miettiny samaa …

    • Anonyymi

      Kuulostaa elinten sodalta. Oota, haen popparit. 🍿

      • Anonyymi

        Älä turhaan- menen jo nukkumaan.


    • Anonyymi

      Ei voi tietää.

    • Anonyymi

      Niin kauan että teet aloitteen. Joko saat pakit tai treffit... Eipä tarvitse olla enää epätietoinen.

      • Anonyymi

        Miksi mies ei voi tehdä sitä yhtä hyvin? Miksi aina minä?


    • Anonyymi

      Onko aloite yhtä kuin treffit? Mitenköhän ihmiset maalla pariutuu, kun ei ole menomestoja missä rampata. Niin, ne keskittyy olennaiseen eli siihen ihmiseen josta tykkää. Kaupunkideittailu on kamalaa.

      • Anonyymi

        Aloite on jokin ilmaus, että olen sinusta kiinnostunut romanttisessa mielessä. Ja sellaisten kanssa pitää olla varovainen, jos ihminen tapaa muualla kuin treffipalstoilla.


    • Anonyymi

      Kaikesta päätellen et ole itsekään varma mitä haluat. Ratkaisuja on siis vain yksi äläkä sen jälkeen vatvo asiaa sekuntiakaan. Unohda! Se ei ole sulle oikea jos se on nuin vastenmielistä ja vaikeaa, hanki toinen mitä ei tarvi jännittää.

      • Anonyymi

        Tiedän että haluan hänet. Lopettakaa sanoittamasta toisten tunteita. Todella typerää.


      • Anonyymi

        Hanki toinen jota ei tarvii jännittää? Eli ota joku joka ei herätä intohimoa sinussa ja saa sydäntäsi hakkaamaan tuhatta ja sataa? Jaa a 😁


      • Anonyymi

        "Nuin on levikiltään suomen murteissa itäinen ja pohjoinen: nuin on käytössä etenkin Pohjois-Karjalassa, Savossa, Keski-Suomen pohjoisosassa, Keski- ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa, Peräpohjolassa ja Tornionjokilaaksossa. Erillinen nuin-alue on Porin seudulla Satakunnassa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että haluan hänet. Lopettakaa sanoittamasta toisten tunteita. Todella typerää.

        Ketään et väkisellä saa, etkä varsinkaan täällä huutamalla! Olet se kiusaaja jeppe, joka elää harhoissa, ku et kelleen kelpaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nuin on levikiltään suomen murteissa itäinen ja pohjoinen: nuin on käytössä etenkin Pohjois-Karjalassa, Savossa, Keski-Suomen pohjoisosassa, Keski- ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa, Peräpohjolassa ja Tornionjokilaaksossa. Erillinen nuin-alue on Porin seudulla Satakunnassa."

        Ok, eli tämä aloitus ei ole ainakaan hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään et väkisellä saa, etkä varsinkaan täällä huutamalla! Olet se kiusaaja jeppe, joka elää harhoissa, ku et kelleen kelpaa!

        Olen nainen pässi.


    • Anonyymi

      Niitä ei lasketa mitä ei tiedä varmaksi!

      • Anonyymi

        Minä lasken vain hänet enkä ketään muuta. Sydän sen päättää eikä tinderihmiste omaperäiset laskentasäännöt! Mun maailmassa mennään mun säännöillä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lasken vain hänet enkä ketään muuta. Sydän sen päättää eikä tinderihmiste omaperäiset laskentasäännöt! Mun maailmassa mennään mun säännöillä!!!

        Ei kuule mennä sinun säännöillä tässä maailmassa sen nyt tietää alakoululainenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuule mennä sinun säännöillä tässä maailmassa sen nyt tietää alakoululainenkin.

        hah hah. Varohan ettei verenpaine nouse liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuule mennä sinun säännöillä tässä maailmassa sen nyt tietää alakoululainenkin.

        Minun tunteet ei mene jonkun keskenkasvuisen, vaihdevuosi-ikäisen tyypin käskytyksen mukana. Minun sydän toimii minun säännöillä ja se on varma. Olet vaan turha sinäkin täällä riehumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuule mennä sinun säännöillä tässä maailmassa sen nyt tietää alakoululainenkin.

        ...apukoululainen varsinkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tunteet ei mene jonkun keskenkasvuisen, vaihdevuosi-ikäisen tyypin käskytyksen mukana. Minun sydän toimii minun säännöillä ja se on varma. Olet vaan turha sinäkin täällä riehumassa.

        Ei sulla ole sydäntä


    • Anonyymi

      Noh. Gyll ihmiset ymmärtää toisiaan.
      Hellu

    • Anonyymi

      Kenpä tietäis sen. Ken arvaisi huomisen.

    • Anonyymi

      Onhan elämässä vakavempiakin asioita, joita joutuu käydä läpi kun joku ihastuminen

      • Anonyymi

        No niille on omat palstansa. Tämä nyt sattuu olemaan Tunteet/Ikävä palsta. Tuolta vasemmalta löytyy ne otsikot. Käy tutustumassa ja etsi itsellesi sopivin.


      • Anonyymi

        Ps. kun rakastut tulisesti niin ei ole. Mikään elämäntapahtuma ei tunnu tärkeämmältä kuin se ihminen, jota rakastat. Elä ja koe niin tiedät. Tsemppiä!


    • Anonyymi

      Minä, Tn vastaan että olen kiinnostunut yhä edelleen, kuumana kytevä hiillos roihahti jälleen, palaa melkosella liekillä taas, Mm. Hyvää viikonalkua jne.

      • Anonyymi

        Aloitus on naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on naiselta.

        Ja mun vastaus on miehelle😁


    • Anonyymi

      Nämä on viihdyttävää luettavaa. Toivoisin ettette riutuisi tuskissanne, mutta tuo jotain lohtua huomata muidenkin olevan hyvin sekaisin 😂😂😂♥️ Kevät on täällä taas!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe