Jos mietit, teenkö minä jonkin siirron epätoivoisena, että sinä huomaisit minut etkä menisi eteenpäin. En tee. Tavallaan olet jo mennyt, aikaa sitten. Ihastunut toiseen.
Sattuuko minuun, jos ja kun näen sinut toisen kanssa. En tiedä. Riippuu siitä, mikä on on tilanne.
Löydänkö jonkun, jota rakastan. Unohdanko sinut. Olen kertonut, mitä etsin. Kyllä löydän. Ja kun löydän, unohdan.
Että näin. Jään odottelemaan status-päivitystä.
Homma menee näin.
6
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän. Ehkä meidän oli aina tarkoitus olla toisillemme keskeneräisiä asioita ja hetkemme luetut jo alun alkaen. Putoamisen ilo onkin yliarvostettua. En tarvitse sitä itseni tuntemiseen. Mutta tavallaan toivon sinun kummittelevan vielä pitkään.
- Anonyymi
Tiesin, että ymmärrät. En sanonut, ettenkö olisi jo pudonnut. Ehkä olet oikeassa. Ehkä hetket olivat luetut alusta alkaen.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17782734i
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kenelle kirjoitat, mistä päin Suomea? Oletko nuori ,keski- ikäinen vaha, mies tai nainen?Kirjoitatko vain päiväkirjana tänne? Vai voitko todella tietä henkilö kaipaa sinua ja tietää juuri sinun tekstisi? Vai onko henkilö oman pääsi tuote?
- Anonyymi
Rakkaus on ikuista Kohde vain muuttuu!Unohda koko juttu jatka elämääsi.Meitä ei olut tarkoitettu yhteen.Elämä jatkuu parempana ilman sinua ja kontaktiasi.
- Anonyymi
Tämä on ymmärretty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 674994
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461858- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608