Agrekaatin tankissa kun katsoi että miultä näyttää niin tankin pohjalla oli muhjua semmoisia töhnä lauttoja ja tummempia väriltään kuin polttoaine.
Diesel agrekaatti jota joskus käytän että toimiiko ei siis vielä tarpeeseen. Mitä lie 15v vanha kuin uusi 220v kone. Joinain vuosina käynyt tunteja tehden sähköä ja hyvä raskas peli on. Onko täm' muhju nyt sitä leväkasvustoa? Kone on viileässä tallissa ja joitain vuorokausia talli on korkeintaan -4 astetta pidemmän pakkas kauden aikana muuta ajat aina plussan yläpuolella ja kuivan pysyy kaikki kamppeet ei pintaruostetta ilmene. Muuten se käy tunti pari ja polttoaine aina korkkia myöden kun sammutan ns testikäytöstä. No nyt se ei käynnistynyt startilla enää vaikak pyöritti hyvin ja tuo möhjä oli tukkinut suodattimen vain onneksi. Tankki irti ja puhdistin säiliön ja suodattimen ja kasaan ja muutama litra löpöä tankkiin ja 2kw puhallin talliin ja generaattori käynttiin ja illan tullen sisälle yöpuulle. Aamulla kuului kone käyvän vielä ja sammui polttoaineen puutteeseen pian itse kahvia hörppien ennen töihin lähtöä. Genraattori sisälle talliin joka olikin lämmin kiitos yön 2kw testikuorman ja laskin öljyt koneesta samalla vaihtoon. Toivottavasti muistan illemmalla lisätä öljyn takkauksen myötä. Mutta pitäskö nyt jotain levämyrkkyä laittaa koneeseen ettei tämmöinen turha möhjä enää tule? jotain myrkky vinkkejä mitkä toimii tämmöisessä käytössä olisi mukava saada.
Diesel polttoaine tankissa menee töhnäiseksi pohjalle
7
165
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän usiammin vaikka tunnin käyttö, ja sekoittaa vähän jollain sitä polttoainetta aina ennen käynnistystä. Itse en oo tyhjäksi ajanu enkä täyteen ees tankannu. Tankkaa vaikka ennen käynnistystä muutaman litran niin sekoittuu lisää
- Anonyymi
Yleensä tankkien pohjalle kertyvä möhnä on vettä.
- Anonyymi
Parafiini on laskeutunut ja sakkautunut pohjaan, sekoitus auttaa kun aikoinaan toimittaa
- Anonyymi
Liian vaikeaa tehdä mitään ellei täältä kysy....
- Anonyymi
Kesälaatu ei toimi talvella ja arktinen on puhtaampaa!
- Anonyymi
KÄYTÄ VAAN HÖPÖ HÖPÖ BIO DIESELIÄ KYLLÄ REMPPAA RIITTÄÄ VALMISTAJA EI OTA VASTUUTA AINEEN KÄYTÖSTÄ.
- Anonyymi
Ottaisiko muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848