Tällaisen hyökkäys Naton Suomiko tarvitsee,ei puolustanut ketään ja vain moniala terroristi Yhdysvaltain palveluksessa !?
Mikähuijari katujengi porukka Eduskunnassa häärää, turpiin vaan !?
Kun Obaman mandaatti aika pommitukset libyassa täyteen, käskytti Naton jatkamaan !?
30
136
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä kuulut vankilaan, syytteenä maanpetos!
- Anonyymi
"Sinä kuulut vankilaan, syytteenä maanpetos!"
Ei päästään seonneita venäläisiä suomalaisiin vankiloihin veronmaksajien elätettäviksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sinä kuulut vankilaan, syytteenä maanpetos!"
Ei päästään seonneita venäläisiä suomalaisiin vankiloihin veronmaksajien elätettäviksi.Tuo aloittajahan väittää itseään suomalaiseksi joten kuuluu suomalaiseen vankilaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo aloittajahan väittää itseään suomalaiseksi joten kuuluu suomalaiseen vankilaan!
"Tuo aloittajahan väittää itseään suomalaiseksi joten kuuluu suomalaiseen vankilaan!"
Hän väittää kuudenkympin älykkyysosamäärällään paljon kaikenlaista, mihin ei kannata kiinnittää huomiota. 😁😁😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuo aloittajahan väittää itseään suomalaiseksi joten kuuluu suomalaiseen vankilaan!"
Hän väittää kuudenkympin älykkyysosamäärällään paljon kaikenlaista, mihin ei kannata kiinnittää huomiota. 😁😁😁Hymiö nerokin puutui asiaan 70 åö;llääään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymiö nerokin puutui asiaan 70 åö;llääään.
Ja sinulla varmasti ÄO on paljon häntä suurempi, vai mitä, nero?
- Anonyymi
Kylläpä oikeiston viisaus vastaajiksi on onnetonta, olis käyneet kansakoulun niin jotain ymmärtäis !?
- Anonyymi
Ja sinäkö muka olet olevinaan viisas? HAH HAH, salli mun nauraa sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkö muka olet olevinaan viisas? HAH HAH, salli mun nauraa sulle!
Sinäkö itse kuvittelet olevasi viisas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö itse kuvittelet olevasi viisas?
Minä en kuvittele mitään, olen paljon viisaampi kuin sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän paikasta olet lomalle päässyt viisauttasi kehumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän paikasta olet lomalle päässyt viisauttasi kehumaan?
Samaa voisi kysyä sulta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinusta tekee oikein viisaan,oletko sukua Rummukaisen veljeksille?
- Anonyymi
Obama oli kova tupakkamies, merkkinsä oli joko Newport tai Chesterfield.
- Anonyymi
Bidenin kanssa Hirsipuuhun olisi Saulin ja Sannan paokka varattava, vaikka ei siitä hyötyä varisealais Suomessa,olisivat kuitenkin kaasurosvo ja teloittaja Ukrainan puolella,eihän heille 2 miljoonan pakolaisetkaan haisseet mitään,mediain tuella !?
- Anonyymi
Sinun sitä olis putlerin kanssa siihen hirsipuuhun paikka varattava eikä Bidenin, Saulin tai Sannan! Olet törkeä herjaaja, valehtelija ja maanpetturi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun sitä olis putlerin kanssa siihen hirsipuuhun paikka varattava eikä Bidenin, Saulin tai Sannan! Olet törkeä herjaaja, valehtelija ja maanpetturi!!!
Otahan pillerisi ja koeta rauhoittua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otahan pillerisi ja koeta rauhoittua.
Minä en tarvitse pillereitä toisinkuin sinä ja aloittaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tarvitse pillereitä toisinkuin sinä ja aloittaja!
Pojulla alkaa pinna pettää,heh,heh..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojulla alkaa pinna pettää,heh,heh..
Mulla ei kuule pinna petä enkä ole mikään poju vaan aikuinen, elämää nähnyt mies!
- Anonyymi
Ylekin niin onnellinen Jenkki sodista ja Naton jatkoista ja vielä enemmän 2 mijardin vuosimaksusta rahvaalta !?
- Anonyymi
Suomi valmistautuu jo kolmantena pommittammaan Libyaa kateellisena, Halonen kieltäyytyi virkakaudellaan,oliko Nato silloinkin jo oikeistolla kiikarissa !?
- Anonyymi
Suomi ei kuule ole hyökkäämässä minnekään! Joten lopeta valehtelusi!
- Anonyymi
Olen määrännyt Bdenin ja Obaman pidätettäväksi. Libyan valtion tuhoamisesta ja miehityksestä !?
- Anonyymi
Asiaa!!
- Anonyymi
Obama ja Biden haagiin oikeuteen,kuin Jukoslavian puolustajat joutui Jenkki pommittajiltaan, Suomelle sakkoja jälki mukanaolosta !?
- Anonyymi
V*tuttaako sua noin paljon kun Putler on määrätty pidätettäväksi että kostat sen haluamalla Bidenin ja Obaman Haagiin, vaikka HE eivät ole tehneet mitään pahaa, sinulle niin rakas Putler sen sijaan on sotarikollinen ja pahimmasta päästä!
- Anonyymi
Koko läntinen politiikka kääntynyt nurinpäin,ei muuta kuin Bidenkin Haagiin oikeuteen !?
- Anonyymi
Ei ole mitään tarvetta määrätä Bideniä Haagiin, Putler sen sijaan joutaisi elinkautiseen vankeuteen ja Medvedev myös kun uhkailee ICC:tä ohjusiskulla!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346