Ikävissäni. Ei ole tarkoituskaan että tunnistat kaikkea. Tykkään minä sinusta 😊 ja ikävä on. Anteeksi eilinen tuskani.
Taisin eilen kirjoittaa palstan täyteen
14
89
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on. Tää menee parempaan suuntaan koko ajan. Kohta ollaan käsikkäin.
- Anonyymi
Ok, mutta tarkennan vielä että olen nainen ja miehelle kaikki tunteet 😊
- Anonyymi
Laitan toisen käden sun lanteelle. Pidä sä olkapäillä. Koonkin puolesta se sun käsi lepää ja mä saan jostain pitää kii. Tajusitko? Hehehe. Ihan oikeesti kohta ollaan silleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, mutta tarkennan vielä että olen nainen ja miehelle kaikki tunteet 😊
Kiitos I. T. T.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan toisen käden sun lanteelle. Pidä sä olkapäillä. Koonkin puolesta se sun käsi lepää ja mä saan jostain pitää kii. Tajusitko? Hehehe. Ihan oikeesti kohta ollaan silleen.
No jos olet hän mies niin toivottavasti noin. En tajunnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos I. T. T.
Siis I.T.T.O.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos I. T. T.
En ole I.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis I.T.T.O.
Joku sotkee näitä. Ei ole aloittajan juttuja nuo sekavat. Olen suht järjissäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sotkee näitä. Ei ole aloittajan juttuja nuo sekavat. Olen suht järjissäni.
En mä järkeä tässä hae. Sydäntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä järkeä tässä hae. Sydäntä.
Pyysin vain anteeksi nyt. Tämä ei ole mikään rakkauskirje hänelle. Voitko troIIata muualla.
- Anonyymi
Mukava viesti!!! Tai ikävöinti ei aina ole hauskaa, se keinuu kuin laineet. Ikävöidessä on tapa tuoda kaivattu ihminen lähelle, se tuntuu hyvälle mutta lisää samalla tuskaa. Joskus on tärkeää vain kirjoitella ajatuksiaan, ja samalla siirtää niitä kauemmas tai asioihin jotka valtaavat mielen pienen ajan. Eikä ne tarvitse olla kenellekään, Kunhan on sivistyneitä ja harmittomia kirjoituksia. Joskus näkeminen auttaa joksikin aikaa, jos saa olla lähekkäin ja jutella keskenään, mutta jos kohtaamisesta tulee viileä ja kuin vieraiden tapaaminen, se tuntuu ikävälle. Tykkäämisessä on mukavaa, kun kohtaa toisen iloisena ja hymyileväisenä, silloin tietää että epätietoisuus ei kuulu meidän yhteyteen.
https://youtu.be/5yQ7x0gW_SU - Anonyymi
Mitä jos hankkisit elämän itsellesi? Siitä ei varmaan olisi haittaa.
- Anonyymi
No jos toinen halusi vaan purkaa mieltään, niin ei tartte noin tylyttää!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205487
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723