🤔🔥🦽 mitä yllättävää tapahtuu. Voi kaatua parvekkeen kynnykseen kompastuessaan tai liukastuessaan ja kuolla. Tai voi tulla joku vaarallinen tauti mm. Sy
Koskaan ei tiedä
14
<50
Vastaukset
Tai sormi voi hipaista lähetysnappulaa kesken ajatuksen. Vaikka olisi miten varovainen niin kämppäkin voi syttyä palamaan naapurin vahingosta. Ihanne olisi jos on saanut sanotuksi sitä ennen tärkeät asiat läheisilleen 🥰.
- Anonyymi
Olet asioiden ytimessä,
https://youtu.be/fz_DZGrXAZc
Tapahtuma, joka voi tapahtua hetkellä millä hyvänsä, ei ole aina onnellinen ja toivottu.Joskus onneksi tapahtuu yllättäen jotakin kivaakin kun vähiten odottaa. Tuli mieleen se piilokameran hokema "When it's least expected, you're elected, you're the star today Smile, you're on candid camera,"
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Joskus onneksi tapahtuu yllättäen jotakin kivaakin kun vähiten odottaa. Tuli mieleen se piilokameran hokema "When it's least expected, you're elected, you're the star today Smile, you're on candid camera,"
Tiedostettu on. 24/7.
Ei haittaa. Anonyymi kirjoitti:
Tiedostettu on. 24/7.
Ei haittaa.En ymmärrä tuota, ei varmaan tarkoittanut mua. En tarkoittanut lainauksellani kameraa vaan hymyilyä. Se tapahtui yllättävässä kohtaamisessa tärkeän miehen kanssa aivan arkisessa tilanteessa jossa kaikkein vähiten odotti mitään niin ihmeellistä tapahtuvan.
- Anonyymi
Toi on nuin totta. Joten eipähän nuolasta ennekö tipahtaa👅
- Anonyymi
Tv-ohjelmissa amerikkalaisilla on usein tapana lähestyä asioita juuri siltä kantilta että elämä voi päättyä milloin tahansa. Ehkä aselakien sallivuus on johtanut heillä tuohon ajatteluun. On hyvä osata varautua pahimpaan mutta jos se saa liikaa otetta niin se muuttuu yksinkertaisesti negatiiviseksi ajattelumalliksi.
Vaikutti vähän synkältä tuo aloitus, mutta joskus vaan tapahtuu peräkkäin kaikenlaista ikävää. Tuo "Sy", jota olin kirjoittamassa ennenkuin aloitus lähti yllättäen liikkeelle keskeneräisenä, ei oikein naurata (eikä muutu ajattelulla positiiviseksi), kun se tarkoitti lähiomaisenlla todettua syöpää.
- Anonyymi
Niinpä vahinko ei tule kello kaulassa.minulla on parveke,mutta on myös voimassa oleva tapaturma vakuutus. Ei siinä mene yleensä ku luita poikki jos niitäkään. Kannattaako ruveta miettimään, et JOS sairastuu vakavasti.
Tapaturmavakuutuksella ei ole merkitystä kuin omaiselle jos kuolee kompastumisen seurauksena niinkuin vastikään kävi lähisukulaiselle. Suvussa ollaan kovapäisiä, mutta ei se pääkään ksikkea kestä.
- Anonyymi
Jos miettiikin näin, että yllätyksetön elämä olis vähän sama, kun eläis käsikirjotettua elämää. Tylsää, mikäli kirjottaja ei tietäs pääosan esittäjää ja toimis oman mielensä mukaan. Jokanen on oman elämänsä käsikirjottaja, näyttelijä ja sivuroolit jakautuu pysyville ja satunnaisille näyttelijöille.
Säälittää se huomioimatta jäävä suhteessa missä toinen toimii aina oman mielensä mukaan.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Säälittää se huomioimatta jäävä suhteessa missä toinen toimii aina oman mielensä mukaan.
Eipä sillon kannata suhteessa olla, jos ei koe tasavertasta kohtelua. Paljon parempi yksin, saatikka epäkelvossa suhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinasta hieno juttu Suomen suurimmassa lehdessä
Hienossa haastattelussa Martina kertoo mielenkiintoisesta elämästään kauniine kuvineen. Jutusta selviää muun muassa, ett3591823Kaukosuhteet.
Mitä mieltä olette kaukosuhteista ja siitä että asutaan ainakin alkuun hyvin kaukana toisistaan niin että irl tapaamaan3471715Nyt se on todistettu virallisesti. Suomalaiset ovat maailman tyhmimpiä.
Suomessa on suurin usko massamediaan. Tämä sellittää paljon, miksi Suomi on tehnyt tyhmiä ratkaisuja historiassa. Mentii3001314RKP suostuu jatkamaan, jos PS tekee myönnytyksiä maahanmuuttoasioissa
Purra sanoi aikaisemmin ettei PS tingi enää yhtään. Pattitilanne.244837Rällääjä bemari
Joku vanha 5-sarjalainen bemari rällää hirveällä ylinopeudella tässä kylillä. Poliisia ei näy mailla halmeilla. Kohta sa29775Kaipaan piristystä!
Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?142757- 36750
Onkohan sinun tunteesi lopullisesti ohi
Minusta tuntuu, että alan olemaan itse jo aika rikki. Haluaisin tutustua, mutta mitään ei tapahdu. Minun syytä se on, i35675- 184639
Nainen, kun oot mun rakas, oot myös mun paras kaveri
Sulle kertoisin salaisuudet suurimmat, unelmat, toiveet ja intohimot kuumimmat, luottaisin kaikessa, enkä epäilisi koska54605