Sanna se jaksaa jatkaa valehtelijoiden tiellä. Suusta tulee koko ajan pelkkää potaskaa. Hän vaurioittaa toiminnallaan Suomen puolustuksen mainetta. Hän oli myös äärioikeistolaisen natsin hautajaisissa Ukrainassa. Hyh mikä akka!
Valehtelija Sanna
14
238
Vastaukset
- Anonyymi
SDP-SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Kaikkihan Tämän Tietää !
- Anonyymi
Siis mitä nyt muka valehdellut ?? Huippupolitiikko on Sanna !!
Persunatsit voi juoda vaan kiljuaan !!- Anonyymi
Ei me demareiden perinnejuomia juoda, juo itse vaan, mitä valehtelemiseen tulee, demari valehtelee aina vaikka ei olisi pakko, punaiset itä-geenit.
- Anonyymi
Demarit, nuo ikuiset valehtelijat. Sanna näyttää oivaa esimerkkiä keulassa! Samalla kaivaa omaa kuoppaansa lähtöön.
- Anonyymi
Mitä kuoppaa. Sinulla ei olisi mitään ilman vasemmisto ja keskustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kuoppaa. Sinulla ei olisi mitään ilman vasemmisto ja keskustaa.
Kohta meillä kenelläkään ei ole kuin tuulen tuulen huuhtoma perse vihervasemmiston toimesta, älysitkö?
- Anonyymi
Oi oi. Et siis ymmärtänyt.
- Anonyymi
Vappusatasesta kaikki lähti, 4 vuodessa Suomi vituiksi.
- Anonyymi
Marinhan on todettu vastuunkannonnottomuuden mestari!! Tekee joka kerta sen saman, eli vika on aina toisissa kun itse mokaa!!
- Anonyymi
Kuvitellaan että Sannalla tulee kakka pöksyyn, Sanna ei tunnusta kakkineensä itse pöksyyn, vaan väittää Jussin laittaneen kakan sinne.
Tää oli satua, mutta silti totta.
- Anonyymi
Arvasin, että Marin ehtii aiheuttaa vielä jonkin kohun juuri ennen vaaleja. Mutta kun demareiden kannattajakunta on pitkälti ikääntyneempää väestöä, niin ehtivätkö jo unohtaa äänestyskoppiin mennessään.
- Anonyymi
Sitkeesti lupaa hornetteja?
- Anonyymi
Vieläkin jankkaa samasta asiasta, saiko Ukrainssa moloa?
- Anonyymi
Stupid Sanna.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062439
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411607Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303985Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen21941- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773