Sitä vaan on liikaa sua kohtaan mies enkä osaa sitä kasvotusten näyttää. En halua sua säikäyttää poiskaan.
Anteeksi kaikki rakkaus
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sun rakkaus on ihan toisten käsissä.
- Anonyymi
Kyllä se on vain omissa käsissäni ja ehkä hänen joskus tulevaisuudessa. Onko paha mieli jostain?
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17783193a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Paha mieli vain siitä, että toivoo kuulevansa palstalta luetut tunteiden tunnustukset. Vaan kun ei toive tunnu toteutuvan. Kuka niistä säikkyisi?
- Anonyymi
Ei kukaan halua kuulla mitään rakkaustunnustuksia sellaiselta, jota kohtaan ei itse tunne mitään. Sellainen ihminen alkaa vältellä aika varmasti tuota tunnustajaa.
- Anonyymi
Ton yli pääsee helposti, oma ongelma on enemmän uskaltaako rakastaa, jollei löydä itsestään kykyä luottaa enää toiseen? Erehtynyt sen verran rankasti, että huomannut sen vaikutukset vasta nyt, etten kykene rakastamaan toista (uskallus puuttuu), vaikka toinen osoittaisi kiinnostustaan käytöksellään itseä kohtaan.
Olenko rakkauden arvoinen, monet sanovat, että kaikki ovat? Mut jos oma tunne onkin sitä vastaan, eikä tunne, että olisi siihen valmis, pelkoa enemmän epäonnistumiseen ja siksi kieltää sen itseltään? Epäonnistuminen ymmärryksen puutteeseen voi kärjistää asioita, siksi vaikea päästää muita itsensä lähelle.
Sanotaan, että aika korjaa tällaisenkin ongelman, itse alkanut sitäkin epäilemään. Erehtyväinen olen, ehkä olen väärässä? Aika senkin näyttää, vahva usko on, että olen astumassa polulle, josta ei ole paluuta (ikisinkku). Väärinymmärrykset ovat enemmän tätä päivää, kun halua ymmärtää muita ei juuri ole.- Anonyymi
Mistä sinä tiedät mistä joku toinen ihminen pääsee yli ja mistä ei. Huono alku, joten jätin lopun lukematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mistä joku toinen ihminen pääsee yli ja mistä ei. Huono alku, joten jätin lopun lukematta.
Elämä on yhtä vaikeaa miehille ja naisille. Oman arvon tunne tai sen puute ratkaisee. Onko se hyvä vai huono, olla olemassa tai olematta? Itsekkyys ja ylimielisyys tulee helposti sivu tuotteena ja toisen sokeus. Toisille elämä on vain peliä (arpapeliä), jossa haetaan kokemuksia, ei muuta? Kohtaako itselleen sen oikean vai väärän. Monta väärää kohdannut ja hyväuskoisuudesta kärsinyt.
- Anonyymi
Kukaan mies ei tee tämmöisellä tiedolla yhtään mitään.
- Anonyymi
Olette kovia puhumaan kaikkien puolesta. Ihme kaikkitietäviä jeesuksia koko sakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette kovia puhumaan kaikkien puolesta. Ihme kaikkitietäviä jeesuksia koko sakki.
Viikonloppuja tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuja tänne.
Kiitos. Hyvää viikonloppua ja nyt suljen tämän hetkeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sen kirjoittaa tänne, niin se menee harakoille. Näin se vain on. Kukaan fiksu ihminen ei voi väittää vastaan. Nämä on pelkkää huomionkalastelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sen kirjoittaa tänne, niin se menee harakoille. Näin se vain on. Kukaan fiksu ihminen ei voi väittää vastaan. Nämä on pelkkää huomionkalastelua.
Minä uskon että hän voi lukea ja ehkä tunnistaakin. Olet oikeasti väärässä ja pahasti. Tuossa ei ole mitään huomionkalastelua kun mietit järjellä ja unohdat vmäisen luonteesi hetkeksi.
- Anonyymi
Monesko vuosi on menossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 675004
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461868- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608