Anteeksi kaikki rakkaus

Anonyymi-ap

Sitä vaan on liikaa sua kohtaan mies enkä osaa sitä kasvotusten näyttää. En halua sua säikäyttää poiskaan.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun rakkaus on ihan toisten käsissä.

      • Anonyymi

        Kyllä se on vain omissa käsissäni ja ehkä hänen joskus tulevaisuudessa. Onko paha mieli jostain?


    • Anonyymi

      Paha mieli vain siitä, että toivoo kuulevansa palstalta luetut tunteiden tunnustukset. Vaan kun ei toive tunnu toteutuvan. Kuka niistä säikkyisi?

      • Anonyymi

        Ei kukaan halua kuulla mitään rakkaustunnustuksia sellaiselta, jota kohtaan ei itse tunne mitään. Sellainen ihminen alkaa vältellä aika varmasti tuota tunnustajaa.


    • Anonyymi

      Ton yli pääsee helposti, oma ongelma on enemmän uskaltaako rakastaa, jollei löydä itsestään kykyä luottaa enää toiseen? Erehtynyt sen verran rankasti, että huomannut sen vaikutukset vasta nyt, etten kykene rakastamaan toista (uskallus puuttuu), vaikka toinen osoittaisi kiinnostustaan käytöksellään itseä kohtaan.

      Olenko rakkauden arvoinen, monet sanovat, että kaikki ovat? Mut jos oma tunne onkin sitä vastaan, eikä tunne, että olisi siihen valmis, pelkoa enemmän epäonnistumiseen ja siksi kieltää sen itseltään? Epäonnistuminen ymmärryksen puutteeseen voi kärjistää asioita, siksi vaikea päästää muita itsensä lähelle.

      Sanotaan, että aika korjaa tällaisenkin ongelman, itse alkanut sitäkin epäilemään. Erehtyväinen olen, ehkä olen väärässä? Aika senkin näyttää, vahva usko on, että olen astumassa polulle, josta ei ole paluuta (ikisinkku). Väärinymmärrykset ovat enemmän tätä päivää, kun halua ymmärtää muita ei juuri ole.

      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät mistä joku toinen ihminen pääsee yli ja mistä ei. Huono alku, joten jätin lopun lukematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät mistä joku toinen ihminen pääsee yli ja mistä ei. Huono alku, joten jätin lopun lukematta.

        Elämä on yhtä vaikeaa miehille ja naisille. Oman arvon tunne tai sen puute ratkaisee. Onko se hyvä vai huono, olla olemassa tai olematta? Itsekkyys ja ylimielisyys tulee helposti sivu tuotteena ja toisen sokeus. Toisille elämä on vain peliä (arpapeliä), jossa haetaan kokemuksia, ei muuta? Kohtaako itselleen sen oikean vai väärän. Monta väärää kohdannut ja hyväuskoisuudesta kärsinyt.


    • Anonyymi

      Kukaan mies ei tee tämmöisellä tiedolla yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Olette kovia puhumaan kaikkien puolesta. Ihme kaikkitietäviä jeesuksia koko sakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette kovia puhumaan kaikkien puolesta. Ihme kaikkitietäviä jeesuksia koko sakki.

        Viikonloppuja tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikonloppuja tänne.

        Kiitos. Hyvää viikonloppua ja nyt suljen tämän hetkeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette kovia puhumaan kaikkien puolesta. Ihme kaikkitietäviä jeesuksia koko sakki.

        Jos sen kirjoittaa tänne, niin se menee harakoille. Näin se vain on. Kukaan fiksu ihminen ei voi väittää vastaan. Nämä on pelkkää huomionkalastelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sen kirjoittaa tänne, niin se menee harakoille. Näin se vain on. Kukaan fiksu ihminen ei voi väittää vastaan. Nämä on pelkkää huomionkalastelua.

        Minä uskon että hän voi lukea ja ehkä tunnistaakin. Olet oikeasti väärässä ja pahasti. Tuossa ei ole mitään huomionkalastelua kun mietit järjellä ja unohdat vmäisen luonteesi hetkeksi.


    • Anonyymi

      Monesko vuosi on menossa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe