Kukakahon lienee tämä kurja joka kehtas viedä työnantajansa säästöt nuin törkeesti , kävi samalleen ko miun veljellein ko hältä vietiin suuret summat , oli vammainen ja hänen hoitakseen nimetty vei vähitellen kaikki säästöt , pelejä oli lamputtannu yökauvet niillä rahoilla , olihan se törkee temppu ja selekääsä sietäs saaha vaan pahoinpitelystä saa tuomita sen jälkkeen , tältä ei saatu eikä saada penninhiluakaan takaisin eikä sitä saada tältäkään alussa mainitulta henkilöltä .
Se on tuo rahan kiilto silmissä vaikkei omia oliskaan , voin vaan sanoa että viisi vuottakaan vankeutta ei olis ollu tarpeeks näille roistoille , tämä on muuten yleistä nykyään jotta pitäkääppe silmillä rahojanne .
Mikä kavaltaja
21
2447
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa lukea se alkuperäinen viestiketju. Siellä se kavaltaja on mainittu.
- Anonyymi
Viisaat osaa viedä rahaa
- Anonyymi
Hienoa ja hyvä homma että joku jotkut osaa kavaltaa rahaa kunnioittavaa
- Anonyymi
Oikein täällä spekuloida.
Joustavilla jottain - Anonyymi
Eikö teillä ole omaa elämää
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa kuuluu sanonta🫢 600k aiheuttaa ymmärrettävästi keskustelua 🤔
- Anonyymi
Kaksi ja puoli vuotta vankeutta, siinäpä kerkiää tekojansa miettimään.
- Anonyymi
Ehdollista 🤭
- Anonyymi
Hei tilintarkastaja myös käräjille huolimaton tarkastaja
- Anonyymi
Sopisi hyvin paksakylän kaupunginjohtajaksi...rahat viepi ja kukaan ei mahda mitään🤣🤣
- Anonyymi
Kavaltaja sai 2.5 vuotta vankeutta lukittujen ovien takana.
- Anonyymi
Ihan hyvä liksa 500 000 euroa 2,5 vuoden istumisesta. Lienee istuu vain puolet kun ensikertalainen?
- Anonyymi
Tuleekohan vielä tälle kylälle pällistelemään kun pääsee vankilasta ? 🤣
- Anonyymi
Mikä estää kun on rangaistus kärsitty.
- Anonyymi
Ei ole vankilassa ja asuu nurmeksessa
Liikkuu hienolla mersulla ❤
- Anonyymi
Niin väitetään mut totuus on toinen eihän eduskuntaankaan tarvitse olla rikkeetön eikä moneen muuhunkaan työhön eikä valittuun paikkaan.
- Anonyymi
Lasten kanssa työskenteleviltä on edellytetty rikosteri, toivottavasti tämä tarkoittaa myös sitä, että kaikilta tarkistetaan, myös lyhyitä sijaisuuksia tehdessä.
Toivottavasti laajenee(jos ei ole jo laajentunut) että myös aikuisten kanssa työskenteleviltä kuten vammais ja vanhustyön. Laittasivat ehdon, että kaikkien jo nykyisessä oleviltakin vuoden loppuun mennessä näytettävä esihenkilöille tokari. - Anonyymi
Hyvin osaa hommansa
- Anonyymi
Missähän nyt töissä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765