Hyvä leffa jonka oot kattonu viime aikoina? Laiskottelupäivä :) 💛
Kerro mies joku
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä oli kiivin poimija.
- Anonyymi
Videon nimi oli; norsu posliinia ulos mittaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videon nimi oli; norsu posliinia ulos mittaamassa.
IM SAAAAILING AWAYYYY, IM SAAAAAAILING AWAYYYYYY
Lucy, tuli tösöstäkin viime viikolla. Tosin hämmästyttävän verinen nähden aiheeseen, mutta paljon ajatuksia herättävä tarina.
- Anonyymi
Joku, missä "mies miestä".
Ne ovat kaikki hyviä. - Anonyymi
Katoin Vauhdilla Chicagoon
- Anonyymi
Hobitti- Unohtumaton matka.
- Anonyymi
Häjyt pitää kattoa aina välillä
- Anonyymi
En kato mitään. Elämäni on nykyisin enemmän todellisuudessa. Jos se nainen olis mun, niin en tuhlaisi aikaa leffoihin. Tutkisin ja ihmettelisin häntä.
- Anonyymi
Minusta se olisi siis aivan ihmeellistä jos hän olisi kanssani. Ihan oikea nainen omana rakkaanani. Mutta en tiedä voiko hän rakastaa minua. Olen aika syrjäytynyt ja yksinäinen ja arka ja varovainen.
- Anonyymi
Talvisota vuodelta 89 on romanttinen elokuva.
- Anonyymi
Demolition Man alkaa telkkarissa justiinsa.
- Anonyymi
Anal Acrobats 2
- Anonyymi
Ja katselit sitä sitten anaalit silmissä tuikkien *_*
- Anonyymi
Kahdeksan surmanluotia.
Katsoin viimeksi Arrival. Se oli ihan ok scifi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinasta hieno juttu Suomen suurimmassa lehdessä
Hienossa haastattelussa Martina kertoo mielenkiintoisesta elämästään kauniine kuvineen. Jutusta selviää muun muassa, ett3591833Kaukosuhteet.
Mitä mieltä olette kaukosuhteista ja siitä että asutaan ainakin alkuun hyvin kaukana toisistaan niin että irl tapaamaan3471735Nyt se on todistettu virallisesti. Suomalaiset ovat maailman tyhmimpiä.
Suomessa on suurin usko massamediaan. Tämä sellittää paljon, miksi Suomi on tehnyt tyhmiä ratkaisuja historiassa. Mentii3061337RKP suostuu jatkamaan, jos PS tekee myönnytyksiä maahanmuuttoasioissa
Purra sanoi aikaisemmin ettei PS tingi enää yhtään. Pattitilanne.244847Rällääjä bemari
Joku vanha 5-sarjalainen bemari rällää hirveällä ylinopeudella tässä kylillä. Poliisia ei näy mailla halmeilla. Kohta sa29785Kaipaan piristystä!
Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?142767- 36760
Onkohan sinun tunteesi lopullisesti ohi
Minusta tuntuu, että alan olemaan itse jo aika rikki. Haluaisin tutustua, mutta mitään ei tapahdu. Minun syytä se on, i35675- 184649
Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki
Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki – Erikoislääkäri antaa tarkat neuvot, mitä pitää muuttaa43623