Hyvä leffa jonka oot kattonu viime aikoina? Laiskottelupäivä :) 💛
Kerro mies joku
17
77
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä oli kiivin poimija.
- Anonyymi
Videon nimi oli; norsu posliinia ulos mittaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videon nimi oli; norsu posliinia ulos mittaamassa.
IM SAAAAILING AWAYYYY, IM SAAAAAAILING AWAYYYYYY
Lucy, tuli tösöstäkin viime viikolla. Tosin hämmästyttävän verinen nähden aiheeseen, mutta paljon ajatuksia herättävä tarina.
- Anonyymi
Joku, missä "mies miestä".
Ne ovat kaikki hyviä. - Anonyymi
Katoin Vauhdilla Chicagoon
- Anonyymi
Hobitti- Unohtumaton matka.
- Anonyymi
Häjyt pitää kattoa aina välillä
- Anonyymi
En kato mitään. Elämäni on nykyisin enemmän todellisuudessa. Jos se nainen olis mun, niin en tuhlaisi aikaa leffoihin. Tutkisin ja ihmettelisin häntä.
- Anonyymi
Minusta se olisi siis aivan ihmeellistä jos hän olisi kanssani. Ihan oikea nainen omana rakkaanani. Mutta en tiedä voiko hän rakastaa minua. Olen aika syrjäytynyt ja yksinäinen ja arka ja varovainen.
- Anonyymi
Talvisota vuodelta 89 on romanttinen elokuva.
- Anonyymi
Demolition Man alkaa telkkarissa justiinsa.
- Anonyymi
Anal Acrobats 2
- Anonyymi
Ja katselit sitä sitten anaalit silmissä tuikkien *_*
- Anonyymi
Kahdeksan surmanluotia.
Katsoin viimeksi Arrival. Se oli ihan ok scifi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221