Päätin tulla kirjoittamaan tänne jos jollakin sattuis olemaan samaa ja sais vähän henkistä tukea..
Eli mulla on ollut noin 7v sitten ensimmäinen pakkoajatus liittyi sillon väkivaltaan/seksuaalisuuteen niiden kanssa opin ajan kanssa elämään ja olivat kauan poissa. Silloin 7v sitten aloitin lääkkeet ahdistukseen. Nyt tänä vuonna ahdistus on lisääntynyt paljon. Ja nyt on tullut vainoharhaisia(??) pakkoajatuksia. Kaikki alkoi kun olimme ulkona syömässä ja yhtäkkiä tuli ajatus että jos mun ruoka olis myrkytetty.. ja pam siitä järkyttävä ahdistus…. Sen jälkeen niitä pakkoajatuksia on tullut kaikkeen ruokaan liittyvään… kotonakin jos juon pöydälle jäänyttä mehua niin saattaa tulla ajatus että se ois myrkytetty… siis saan niin järkyttävät ahdistus oireet noista ajatuksista… tiedän että ne ei pidä paikkaansa ja juon silti mehuni sen ahdistuksen läpi. Tälläkin hetkellä tärisen kirjoittaessani tätä:( venlafaxin nostettu maanantaina 225mg
Ja mulla on koko sairastumisen ajan ollut kauhea pelko psykoosiin ja kaikkeen siihen liittyen ja nyt ajatuksetkin liittyy pahimpaan pelkoon :(
Pakkoajatuksia (??)
2
131
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä jos et yrittäisi taistella niiden pakkoajatusten kanssa ja vain antaisit niiden mennä ja tulla. Yrittäisit keskittyä sen ahdistuksen rauhoittamiseen. Esim opetella rauhoittamaan hermosto ja ylivireys, meditoimaan, mindfullnessia missä suuntaat huomion toisaalle kuin päässäsi liikkuvaan pakkomielteiseen ajatusketjuun. Ajatukset tulee ja menee, sinä valitset sen mihin tartut.
- Anonyymi
Ja kyllä itse sain yhden lääkkeen purkamisessa pahoja pakkoajatuksia. Lisäksi minulla oli nuorena kanssa jonkinlaisia OCD-tyylisiä ajatuksia asioista jotka herätti ahdistusta. Itse en yleensä lähde matkaan pakkoajatuksiin enää. Ne tulee, ne menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137