Piiskaa naiselle

Anonyymi-ap

Kuinka yleistä on, että naiset haluavat piiskaa,siis niin sanottua perinteistä selkäsaunaa. Mitä kautta saisi kontaktia asiasta kiinnostuneista naisista.

36

3009

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleisyydestä en tiedä, mutta meidän perheen nainen on hyvin innokas sitä piiskaa antamaan. Jonkun kerran olen antanut, ja hirmuinen ulina on seurauksena, ja kielto ettei koskaan enää.

    • Anonyymi

      Nuoresta tytöstä 20v naiseksi saakka, sain kurituksen huoltajaltani täysin mitättömistäkin syistä.
      Nyt 24v myöhemmin hyvässä työasemassa, 2 lapsen äitinä avioliitossa, olen kaipaillut saada kokea piiskan häpäisevän minua jälleen mutta luotettavaa kurittajaa tuskin tulen löytämään koskaan.
      N.44

      • Jos asut Vaasan läänissä se voi käydä sinulle saada piiskaa!


      • Anonyymi

        Piiskaavia Herroja on paljon. Missä päin olet ?


      • Anonyymi

        Löydät varmasti, meitä löytyy.


    • Anonyymi

      Et mistään urpoluuseri

    • Anonyymi

      99% piiskaa haluavista naisista haluaa vain pari kevyttä läimäystä. Pieni osa on niitä jotka haluavat piiskaa oikeasti. Haluavat remmiä niin että pakarat ja reidet ovat sinisenkirjavana. Remmiä voi antaa turvallisesti tak puolelle ja reusille säästelemättä. Nainen nauttii siitä.

      • Anonyymi

        Ennen kuin minusta tehtiin esimies minulla oli esimies jolla oli tapana usein läimäistä kämmenellään pepulleni. Se sai hormonit kyllä mukavasti hyrräämään vaikka valta-asetelmaansa tässä väärin käyttikin.
        Nykyajan kulttuurissa miehet eivät juurikaan enää tällaistakaan naisille tee saati että antaisivat kunnon kuritusta tavalla kuten kerroit.
        N.44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kuin minusta tehtiin esimies minulla oli esimies jolla oli tapana usein läimäistä kämmenellään pepulleni. Se sai hormonit kyllä mukavasti hyrräämään vaikka valta-asetelmaansa tässä väärin käyttikin.
        Nykyajan kulttuurissa miehet eivät juurikaan enää tällaistakaan naisille tee saati että antaisivat kunnon kuritusta tavalla kuten kerroit.
        N.44

        Oletko koskaan pyytänyt miestä antamaan remmiä ja pyytänyt lyömään tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan pyytänyt miestä antamaan remmiä ja pyytänyt lyömään tosissaan.

        En ole pyytänyt keltään kyllä koskaan eikä nykyinen mieheni takuulla sellaisesta innostuisi. Miehen kuuluisi olla myös asiasta nauttiva ja alistamishaluinen aidosti.
        N.44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pyytänyt keltään kyllä koskaan eikä nykyinen mieheni takuulla sellaisesta innostuisi. Miehen kuuluisi olla myös asiasta nauttiva ja alistamishaluinen aidosti.
        N.44

        Jos mies nauttisi sadismista ja alistamisestasi. Mies pelkäisi naisen rupeavan jopa pelkäämään häntä ja tuntemaan vastenmielisyyttä miestä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies nauttisi sadismista ja alistamisestasi. Mies pelkäisi naisen rupeavan jopa pelkäämään häntä ja tuntemaan vastenmielisyyttä miestä kohtaan.

        Jos kertoisin miehelleni nauttivan kurittamisesta, pitäisi mies minua pervona tms.
        N.44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pyytänyt keltään kyllä koskaan eikä nykyinen mieheni takuulla sellaisesta innostuisi. Miehen kuuluisi olla myös asiasta nauttiva ja alistamishaluinen aidosti.
        N.44

        Olet mielestäni oikeassa. Homman täytyy toimia molemmin puolin niin, että se antaa tyydytyksen kummankin tarpeisiin. Olen itse jo vanhempi mies ja minulle on oleellista että nainen nauttii asiasta myös. Kysehän on roolileikistä. Homma menee aika varmasti pieleen jos mieltymyksiä ei selvitetä ennen ensimmäistä kertaa. Kun löytää oikean ihmisen niin asia paranee kerta kerralta. Se mitä kautta löytää tähän kumppanin on vaikea kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kuin minusta tehtiin esimies minulla oli esimies jolla oli tapana usein läimäistä kämmenellään pepulleni. Se sai hormonit kyllä mukavasti hyrräämään vaikka valta-asetelmaansa tässä väärin käyttikin.
        Nykyajan kulttuurissa miehet eivät juurikaan enää tällaistakaan naisille tee saati että antaisivat kunnon kuritusta tavalla kuten kerroit.
        N.44

        Englannissa taitaa olla viellä aika yleistä esim. Työpaikolla. Hienoa että jossain pidetään vanhoja hyviä käytäntöjä kunniassa.


    • Anonyymi

      Yksi leskeksi jäänyt rouva valitteli, ettei enää ole sitä piiskan heiluttelijaa.

      • Anonyymi

        Mistä tämän leskirouvan löytää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tämän leskirouvan löytää?

        Nykyisin mitä luultavimmin hautuumaalta


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen nainen, nykyisin sinkku, ja kovasti piiskaa vailla. Unelmieni mies on sellainen joka rakastaisi ja arvostaisi minua niin paljon, että myös ymmärtäisi tarpeeni saada remmiä silloin kun olen kiukutellut tai töppäillyt, ja aidosti haluaisi sitä minulle antaa. N44

      • Anonyymi

        Painu niuvanniemeen pipipää


      • Missä sinä asut?


      • Anonyymi

        Eli välillä nyrkkiä päin pläsiä ja välillä retuutetaan fledasta pihalle umpihankeen 😍


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Varmaan yleisempää kun luulisi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Monella varmaan olisi tarvetta, mutta uskallus puuttuu. Nuoret naiset ovat avoimempia asian suhteen, jotkut ovat jopa itse ottaneet asian puheeksi. Olen joskus ihmetellyt asiaa, että mistä mahtaa johtua.

      • Anonyymi

        Sama pätee antajiin. Kuinka moni kehtaa kysyä naiselta, että miten olisi, jos piiska isin pyllysi punaiseksi. Ei varmaan kovin moni edes vaimoltaan, saatikka sitten joltain vieraanmalta naiselta. Kontakteja on vaikea löytää. Jos jollain on ideoita asian suhteen, niin kertokaa ihmeessä.


      • Anonyymi

        Samaa olen minäkin ihmetellyt. Nuoremmat naiset n. 25-40v. Jotka ovat sitä ikäluokkaa, että kotona ei enään vitsaa väännetty tuntuvat olevan asiasta kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee antajiin. Kuinka moni kehtaa kysyä naiselta, että miten olisi, jos piiska isin pyllysi punaiseksi. Ei varmaan kovin moni edes vaimoltaan, saatikka sitten joltain vieraanmalta naiselta. Kontakteja on vaikea löytää. Jos jollain on ideoita asian suhteen, niin kertokaa ihmeessä.

        Ei kannata kysyä, vaan aloittaa. Jos vastakaikua ei tule, niin lopetan heti ja annan hellyyttä. Kysymällä saat vain ei-vastauksia. Nainen polvien päälle poikittain, niin jokainen tajuaa mistä on kysymys.


    • Anonyymi

      Uu­si s­­ek­si­­­tea­­­tteri ava­­­utuu Suome­­en! Ku­­­tsu­­mme kaikk­­­i­­. Il­­­mo­­it­tau­­tum­­inen ry­­hmä­­­ämm­­e tä­äl­­­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E3z5R8

    • Anonyymi

      Varmasti on enemmänkin naisia jotka haluaisivat piiskaa. En tarkoita sM juttuja, vaan ihan tavallisia kotikuri juttuja. Kannattaa ehkä yrittää tavallisilta seuranhaku sivuilta. Täältä tuskin kontakteja saa.

    • Anonyymi

      Meidän perheen naispuolinen puolisko, ikä 75, piiskaa kyllä miestään ihan kunnolla, mutta on moneen kertaan sanonut, että häntä ei sitten piiskata. Eikä piiskatakaan, paitsi silloin kun annan hänelle piiskaa. Piiskaus onnistuu, kun käsken kovaa kieltä käyttäen: Mene tuohon nyt ja perse paljaaksi niin tiedät mitä on tulossa. Ja sitten tekee mitä käsketään ja huutaa kuin sireeni. Vielä asutaan saman katon alla, eikä hänen saamastaan piiskauksesta edes puhuta jälkeen päin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No eipä kyllä ole sattunut sellaista kohdalle että piiskausta nainen haluaisi.
      Tosin kyllä nussimisen kiihkossa olen läpsinyt perseelle ja purrutkin sitö samoin tissejä puristellut ja venytellyt.
      Tämä on useinkin saanuy naisen voihkimaan ja laukeamaan.
      Tässä joku aika sitten sain emailin , jossa 2 nuorta naista pyysivät minua piiskaamaan heitä livenä.
      Kuvakin oli kahdesta paljaasta perseestä.
      Houkuttelevan näköiset pakarat kyllä.
      Mutta siihen se jäikin

    • Anonyymi

      Kiva aloitus! Heti leikit ja fetissit ja kysytään piiskaamisesta! Risuahan sitä saatiin pienenä, mutta sitten, kun oli muuttanut omilleen, oli aika vaikean tuntuista saada sitä "risua". Onneksi tapasin yhden (samaa sukupuolta tosin) jolla oli sama ongelma, ja kummallakin se ongelma ratkesi siihen. Kumpikin teki toiselle sitä, mitä toivoi itselle tehtävän.

    Ketjusta on poistettu 98 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe