Nyt on surua Kiuruveden Putin-faneilla.
"KANSAINVÄLINEN rikostuomioistuin on antanut pidätysmääräyksen Venäjän presidentistä Vladimir Putinista. Pidätysmääräyksen syynä on ukrainalaisten lasten laittomat siirrot Venäjälle, mikä on sotarikos", kertoo IS.
NYT ON SURUA PUTIN-FANEILLA...
8
135
Vastaukset
- Anonyymi
Runnilla oli Afnaanistanin Sodan turvaaja joka tappoi perheen onneksi saa
eläkkeen. Kapinaa ja Aseita tulee.- Anonyymi
Runnin tiedän, mutta mikä on "Afnaanistan" ja miten Putin siihen liittyy? Ja liittyi tai ei, älä yritä kiinnittää huomiota itse pääasiasta muuhun, eli mielipuolen sotarikollisen Putinin pidätysmääräykseen...
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17783594z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jotta tuota varottakaapa, fanit, Putinia,
ettei tule teille ansiomerkkejä jakamaan.
Ja jos tuleekin, kannattaa naamioitua,
vaikka musta peruukki päähän.
Pilailupuodeista löytyy
silmälasit-tekonenä-viikset-yhdistelmiä.
Sellaisella hämää sivullisia hyvin.
Ja sitten vielä piilokorkokengät.
Joskus muinoin merkki oli Big Ben.
Varmuuden vuoksi vielä sovitte tunnussanan:
"Alla venäläisen kuun".
Se on vanha iskelmä, jonka soittaminen
ennen sotia oli jostain syystä kielletty... - Anonyymi
Me tebskalla emme noteeraa tuollaisia huuhaa pidätysmääräyksiä. Me olemme samaa mieltä, kuin ystävämme medvedev hanurista koko pidätysmääräys. Rulaa putiin ja suuri venäjä ja teboil ikuisesti.
- Anonyymi
On se vain sellainen määräys,
että ei parane Putinin tulla käppäilemään Punkaharjulle,
niin kuin muutama vuosi sitten teki...
Ja tuskin minnekään muualle, paitsi ehkä korkeintaan Valko-Venäjälle, jota Venäjään nähden ei ulkomaaksi kannata laskea.
Parhaillaan kriminal Putin vierailee Krimillä tapaamassa muita, Krimin valtaukseen osallistuneit kriminaaleja...
- Anonyymi
Tule tänään tebskalle 13:00. Meillä on VKk: n vaalitilaisuus. Tarjoamme seljanka soppaa ja saat oikeaa tietoa meistä ja venäjän puoustussodasta natseja vastaan ukrainan rajalla.
- Anonyymi
Sinä se et pääse mielenvikaisuudestasi yli 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201