Kävitköhän tänään kaupassa?

Anonyymi-ap

Minä taas kotona sellaista mietin persiljaleipiä syöden.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin kaupassa. Ja apteekissa.

      Onko leivän päällä jotain muutakin kuin persiljaa?

      • Anonyymi

        On muutakin nimittäin arkijuustoa. Muutenhan se persilja juuttuisi kurkkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muutakin nimittäin arkijuustoa. Muutenhan se persilja juuttuisi kurkkuun.

        Hyvä, että sentään juustoa löytyy. Persilja leivän päällä on kyllä aika erikoinen tapaus. Ei itsellä tulisi ensimmäisenä mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että sentään juustoa löytyy. Persilja leivän päällä on kyllä aika erikoinen tapaus. Ei itsellä tulisi ensimmäisenä mieleen.

        Persilja on yrteistä parhain terveyspommi. Lisää vastustuskykyä, vahvistaa luita, auytaa verenkiertoelimissä ja vaikuttaa positiivisesti verensokeriin. Ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persilja on yrteistä parhain terveyspommi. Lisää vastustuskykyä, vahvistaa luita, auytaa verenkiertoelimissä ja vaikuttaa positiivisesti verensokeriin. Ym.

        Se on harmi kyllä mun inhokkiyrtti... Samoin kuin tilli. Basilika ja minttu sen sijaan... 🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persilja on yrteistä parhain terveyspommi. Lisää vastustuskykyä, vahvistaa luita, auytaa verenkiertoelimissä ja vaikuttaa positiivisesti verensokeriin. Ym.

        Persilja on herkkua. Leivän päällä en osaisi varmaankaan käyttää, mutta suoraan pussista tulee aina välillä tuhottua koko 100g puntti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persilja on herkkua. Leivän päällä en osaisi varmaankaan käyttää, mutta suoraan pussista tulee aina välillä tuhottua koko 100g puntti.

        Persilja on hyvää silputtuna ruskistetun jauhelihan, juustoraasteen ja kuullotetun sipulin seassa lättyjen täytteenä. Vähän juustoraastetta vielä kääröjen päälle ja paisto 200 uunissa kunnes juusto sulaa (vartti). Herkku päihittää kaikki pizzat ja tacot.


    • Anonyymi

      Kyllä kävin kaupassa.Yhdistin kauppa reissuni hyöty liikuntaan. Kerostalon vieressä on kauppoja. Mutta kävelen noin 5km ,matkat itsi Citymarket. Yksin asuvan ostokset vähäiset. Jaksan ne kantaa kotia eli takaisi 5km.Siivoilin ja kirjoitin posti postia. 3 kirjettä .Vein ne postin keltaiseen laatikoon.Samalla kävelin ystävn firmaan teelle. Joten raitistaa perjantai iltaa kaikille.Jos tupakoitte menkää pihalle tupakalle .Se tupakka haisee illalakin parvekeille muiden.Heka-Taloissa joissa parveketupakointi kielto.Tuppaa unohtuu ilta päivä kaljojen jälkeen monelta. Itä Helsinki

      • Anonyymi

        Meillä on pihalla paikka missä saa tupakoida. Mä lopetin tupakoinnin kun se meni turhan hankalaksi.


    • Anonyymi

      Kävin. Itseasiassa kahdesti kun ekalla kerralla ostin vichyä ja purkkaa ja sitten muistin unohtaneeni ostaa meikinpoistoaineen

      • Anonyymi

        Ihan kiva. Aloittaja tarkoitti kysyä mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiva. Aloittaja tarkoitti kysyä mieheltä.

        No voi hyvänen aika, kerro se sitten aloituksessasi! - sivullinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi hyvänen aika, kerro se sitten aloituksessasi! - sivullinen

        No mutta eihän se haittaa että muutkin kertoo tässä kauppareissuistaan. Halusin vain ilmoittaa olevani itse nainen ettei kukaan luulisi muuta, eikä mun kirjoitukset menisi
        jonkun muun piikkiin.
        Yt. Aloittaja.


    • Anonyymi

      Empä jaksanu vaikka suunnittelin käyväni

      • Anonyymi

        Mullakin hätävarana vaikka kaurapuuroa jos eo huvita käydä. Mut kun koiran ruoka on loppu niin silloin on pakko käydä.


    • Anonyymi

      Perjantaisin kannattaa välttää kauppoja. Ainakin, jos ei oo mahdollista käydä ennenkun ihmiset töistään pääsee. Että en käyny, huomenna vasta eiku vihta.

      • Anonyymi

        Mä en kerkee yleensä ennen neljää. Perjantaina on kaapit tyhjät ja koiran pöperöt. Pakko käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kerkee yleensä ennen neljää. Perjantaina on kaapit tyhjät ja koiran pöperöt. Pakko käydä.

        Mä en oo ihan noin itsetuhone vielä. Aamusta kauppaan, siihen pärjää mainiosti.


    • Anonyymi

      Mä kävin, naapurikaupungin ässässä.

      • Anonyymi

        Se on hyvä kauppaketju. Mulle tuli äskettäin kysely apteekkipalveluista. Olishan se kiva jos sieltä sais lääkkeitäkin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kävin keskisen "kyläkaupassa" välillä olin ihan eksysissä,, mutta onneksi lopulta löysin kassalle.
        Kyllä illalla jalat ja selkä huusi hoosiannaa, kun tuota ikääkin on jo lähelle 70.
        Mutta kesällä taas uudestaan lähdetään elämysmatkalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe