Niin kauan kuin Kehitysvammaisten työkeskus paikassa laskuttaa aterioista 7€päivä ja jos työkeskus ryhmässä käy 23 päivää yhden kuukauden aikana lounaasta laskuttaa kehitysvamman saaneita laskussa 161€ ja jos ahkeruus rahaa saa vain 3-5€/ yksi päivä työkeskus maksaa näin ollen ahkeruus rahaa kuukaudelta 61 - 115€ kuukauden ajalta.
Niin kauan kuin näin työkeskus paikassa tekee en sinne suostu menemään josta Vammaissosiaali työntekijät päättyivät minun kohdallani on turha jatkaa työkeskus ryhmässä käymistä, koska ymmärrän rahan arvon.
Ennemmin olen kotona kun ainakin saan työkyvyttömyys eläke rahaa.
Ja voin neuloa sukkia ja lapasia ja myydä niitä käteisellä.
Joillakin älyllisen kehitysvamman saaneena on matemaattinen lahjakkuus jos osaa laskea päässä kertolaskuja.
Ja sellaiset älyllisen kehitysvamman saaneena eivät mennä työkeskus ryhmiin, jos ei nouse ahkeruus rahan määrä niin, että sitä maksaa enemmän mitä lounas maksaa.
Kehitysvammaisten hyväksikäyttöä
2
316
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530