Pakkoajatuksia (??)

Anonyymi-ap

Päätin tulla kirjoittamaan tänne jos jollakin sattuis olemaan samaa ja sais vähän henkistä tukea..

Eli mulla on ollut noin 7v sitten ensimmäinen pakkoajatus liittyi sillon väkivaltaan/seksuaalisuuteen niiden kanssa opin ajan kanssa elämään ja olivat kauan poissa. Silloin 7v sitten aloitin lääkkeet ahdistukseen. Nyt tänä vuonna ahdistus on lisääntynyt paljon. Ja nyt on tullut vainoharhaisia(??) pakkoajatuksia. Kaikki alkoi kun olimme ulkona syömässä ja yhtäkkiä tuli ajatus että jos mun ruoka olis myrkytetty.. ja pam siitä järkyttävä ahdistus…. Sen jälkeen niitä pakkoajatuksia on tullut kaikkeen ruokaan liittyvään… kotonakin jos juon pöydälle jäänyttä mehua niin saattaa tulla ajatus että se ois myrkytetty… siis saan niin järkyttävät ahdistus oireet noista ajatuksista… tiedän että ne ei pidä paikkaansa ja juon silti mehuni sen ahdistuksen läpi. Tälläkin hetkellä tärisen kirjoittaessani tätä:( venlafaxin nostettu maanantaina 225mg
Ja mulla on koko sairastumisen ajan ollut kauhea pelko psykoosiin ja kaikkeen siihen liittyen ja nyt ajatuksetkin liittyy pahimpaan pelkoon :(

2

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei! Otan osaa. Kaikille tulee joskus sattumalta tuollaisia ajatuksia, mutta jos ne toistuvat, niin olisi hyvä mennä hakemaan apua. Oletkin jo saanut jotain lääkkeitä, mutta ilmeisesti se ei riitä. Yritä päästä hoitoon.
      Ymmärrän senkin että pelkäät psykoosia, mutta siitäkin voi parantua. Koita jaksaa etsiä apua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      48
      687
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      38
      653
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      619
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      42
      618
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37