Hei. Onko täälä kohtalon tovereita joilla on lihasnykinää pohkeissa jatkuvana ja levossa ne tuntuu eniten ? . Pulputtaa jne ..Samalla esiintyy myös epämiellyttävää/inhottavaa jalkojen kihelmöintiä/värettä . Lisäksi olen huomannut lihasnykäyksiä ympäri kehoa missä milloinkin joka päivä monasti. Inhottava olo jaloissa pohkeissa lihasnykäyksineen palasi jota oli viimeks viime kesänä .Lisäksi 1,5 vuotta on nykinyt nyt vasemman jalan sisäsyrjällä jatkuvana ,oikeassa jalassa paljon vähäisemmin . Urheilu pahentaa nykimistä mitä olen huomannut . Mag,kalium ynnä muut arvot on kunnos verikokeitten mukaan. Olen ihminen joka stressaa , murehtii , seuraa itseään jatkuvasti . Ahdistuneisuus häiriö todettu monasti vuosien mittaan. Kävin hiljan neurologilla ja hän teki tutkimukset , lihasvoimat on hyvät ylä-ja alaraajoissa eikä muutakaan poikkeavaa löytynyt . ALS ei kyseessä hänen mukaan vaan beningni nykinä. mitä hän sanoi . Ahdistaa silti ja ajatukset pyörii vaan elämän ja kuoleman välillä.:( Oireet on niin voimakkaat . Mies 44v
Lihasnykinä.
2
197
Vastaukset
- Anonyymi
Sama homma itelläkin ollut, muttei koskaan liikkeessä vaan jalkojen ollessa vaakatasossa sängyssä tai sohvalla, tosin paljon harrastan aerobista liikuntaa. Joskus mietin, että liittyy nesteen poistumiseen (alkoholin jälkeisenä päivänä), muttei sitä ollut, kun en juo enää. Magnesiumsitraattia otan, myös välillä kaliumia jauheena, ja vähän auttaa, mutta samaa ongelmaa on edelleen. Kalsiumkramppikin kävi mietinnässä, mutta puutosta ei ole. B-vitamiinilisää olen ottanut (ravintohiivan muodossa), ja nyt pysynyt tuollaiset poissa, saa nähdä tuleeko takaisin joskus. Levottomat jalat oli myös ongelmana vuosia sitten öisin aina makuulla, voi liittyä tähän samaan hommaan, mutta magnesiumsitraatilla sain sen hermoja raastavan potkimisen loppumaan.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177837965
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019