Ikävä on..
-h6-
Hyvää viikonloppua t4
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mukavaa viikonloppua sinulle h6 🧡 niin minullakin on ikävä sinua.
T. t4- Anonyymi
Kiitos rakas 🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas 🧡
Ethän kyllästy muhun ikinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän kyllästy muhun ikinä?
En sinuun mutta palstaan kyllästyn varmasti. Mutta jospa täältä päästäisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät miten se onnistuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin rakastan sinua tuo kyllästymis viesti ei muuten ollu minulta kerkes jo joku ylimääränenki tänne tulemaan.
T.t4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin rakastan sinua tuo kyllästymis viesti ei muuten ollu minulta kerkes jo joku ylimääränenki tänne tulemaan.
T.t4Lisäys vielä tuo on joku muu joka tuli kommentoimaan.
T.t4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.t4Vähän ihmettelinkin, että ei kuulosta ihan samalta nyt. Joku ottanut meidät silmätikukseen.
t. t6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän ihmettelinkin, että ei kuulosta ihan samalta nyt. Joku ottanut meidät silmätikukseen.
t. t6Vähän turhan paljon sattumia vaan asioissa, olen pahoillani jos olen väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän ihmettelinkin, että ei kuulosta ihan samalta nyt. Joku ottanut meidät silmätikukseen.
t. t6Ei t6 vaan h6 tietysti. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei t6 vaan h6 tietysti. 😊
Niinpä hyvää yötä nyt lähden tuutumaan tänne saattaa edelleen tulla vastauksia mutta ne ei enää ole minulta... Nähdään unissa rakas h6 💗
T.t4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän turhan paljon sattumia vaan asioissa, olen pahoillani jos olen väärässä.
Eihän tuossa ole edes kokonaista lausetta ja sinä löydät osumia???? mieti uudelleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä hyvää yötä nyt lähden tuutumaan tänne saattaa edelleen tulla vastauksia mutta ne ei enää ole minulta... Nähdään unissa rakas h6 💗
T.t4Hyvää yötä t4.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713