ja tärkeältä ja ihanalta ja lämpimältä ja jännittävältä ja seksikkäältä ja rakkaalta ja kivalta ja ihanalta ja omalta. Niin sinulta. Olet varmasti elämäni mies. Olen siitä varma.
Miten joku voi tuntua niin omalta
31
766
Vastaukset
Hän on varmasti onnellinen mies.
- Anonyymi
Siitä minä en tiedä mitään.
- Anonyymi
Onnellisuutta ole edes olemassa se on hetkittäinen olotila saman saa alkoholista ja huimausaineista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnellisuutta ole edes olemassa se on hetkittäinen olotila saman saa alkoholista ja huimausaineista.
Et ole koskaan rakastanut. Et saa millään juomalla samaa fiilistä. Et mitenkään. Huumeista en tiedä kun en käytä.
aloittajalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole koskaan rakastanut. Et saa millään juomalla samaa fiilistä. Et mitenkään. Huumeista en tiedä kun en käytä.
aloittajaltaOlen ja tiedän miltä se tuntuu. Onnellisuus ja rakastaminen on eri asia ,tietysti rakkautteen sisältyy onnellisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ja tiedän miltä se tuntuu. Onnellisuus ja rakastaminen on eri asia ,tietysti rakkautteen sisältyy onnellisuutta.
jaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittajaltaAlkoholisti saa viinasta vielä paremman olon kuin rakkaudesta he rakastavat sitä olotilaa, eivätkä sitä nalkuttavaa akkaa taloudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholisti saa viinasta vielä paremman olon kuin rakkaudesta he rakastavat sitä olotilaa, eivätkä sitä nalkuttavaa akkaa taloudessa.
Ei se ihan noinkaan mene. Sitä en usko. Alkoholisti tuskin juo rakastuneena. Ongelmat palaa kun rakkaus lakastuu eikä siitä saa enää kiksejä. Sitten se juominen taas jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ihan noinkaan mene. Sitä en usko. Alkoholisti tuskin juo rakastuneena. Ongelmat palaa kun rakkaus lakastuu eikä siitä saa enää kiksejä. Sitten se juominen taas jatkuu.
Et tiedä alkoholismista mitään nähtävästi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on varmasti. Ne joilla on ongelmia päihdeiden kanssa, niille riittää mikä tahansa tekosyyksi käyttää päihteitä jatkuvasti. Ja se on kaukana rakkaudesta olotilaan. He eivät kestä maailmaa selvinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä alkoholismista mitään nähtävästi
Olen aivan varma, että jokaisella alkoholistilla on kausia, kun elämä hymyilee ja pysyy kuivilla kunnes taas repsahtaa. Ihan olen sivusta seurannut joskus aika läheltä. Ehkä se olet sinä joka ei sitä tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aivan varma, että jokaisella alkoholistilla on kausia, kun elämä hymyilee ja pysyy kuivilla kunnes taas repsahtaa. Ihan olen sivusta seurannut joskus aika läheltä. Ehkä se olet sinä joka ei sitä tajua.
Alkoholistit on kuivilla kun rahat on loppu tai ovat lopettaneet juomisen loppuiäkseen. Silloin tällöin juovat ovat tuurijuoppoja.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17784031k
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä se ohi menee.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Miksi pitää toivoa tuollaista?
Ehkä sinunkin rinssi kannattaisi toivoa, jo palstalla näkyy kuinka epätasapainoinen olet ja täällä näkynee varmasti vain pieni osa siitä. Vaikutat siltä että pari vuotta lataamossa tekisi hyvää ei pahalla mutta ei hyvälläkään -K
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinunkin rinssi kannattaisi toivoa, jo palstalla näkyy kuinka epätasapainoinen olet ja täällä näkynee varmasti vain pieni osa siitä. Vaikutat siltä että pari vuotta lataamossa tekisi hyvää ei pahalla mutta ei hyvälläkään -K
Sinä luulet, että palstalla kirjoittelun perusteella voit päätellä, millainen ihminen on palstan ulkopuolella. Kuitenkin olen ihan työssä ja harrastuksissa käyvä normaali ihminen.
Voin kertoa, että en ole missään suljetuissa yhteisöissä. Se on tuo teidän mielikuvituksenne, joka nyt laukkaa villisti ja täysi ymmärtämättömyys siitä miksi olen täällä ollut sellainen kuin olen ollut.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Miksi pitää toivoa tuollaista?
Taas joku tuli tappelemaan kanssasi. Hän on sivusta. Itse en jaksa riitaa nyt yhtään.
Anonyymi kirjoitti:
Taas joku tuli tappelemaan kanssasi. Hän on sivusta. Itse en jaksa riitaa nyt yhtään.
En minäkään jaksa nyt riidellä mistään... Vasta heräilen ja nautin kahvia. Ulkona tuiskuttaa lunta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei silti sinusta mitään järkevää kuvaa myöskään anna tuo jatkuva kukkoilu ja muiden haukkuminen. Et mustamaalaamalla saa mitään hyvää aikaan. Pata kattilaa jne. Molemmille tekisi hyvää ulkopuoliset kontaktit kun tämä palsta.
- sivullinen Nainen-
- Anonyymi
Omat tuntuu omalta vasta kun ne ovat lähellä. Palstalla mikään ei ole omaa.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
No en minä palstasta puhukaan vaan hänestä keneen rakastuin muualla. Täällä vaan kirjoitan hänelle. Älkää olko mustasukkaisia.
- Anonyymi
Suomeksi sanottuna olet rakastunut. Toivotaan, että sovitte toisillenne. m>n
- Anonyymi
Osaan sovitella, jos ei kaikki kulmat osu.
Rakkauden harhaa.
- Anonyymi
Vaude kukas niin upea mies mahtaa olla 😍? En varmaankaan minä ainakaan 🤔
- Anonyymi
Kukas sinä olet? Siitä se riippuu.
- Anonyymi
Varmaan kysymällä selkiäis asian ydin, eli onko mies sinun.
- Anonyymi
Itsekehuhan tämä taas oli. Kyllä kyllä, rakastan rakastan mies sinua. ....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165337
- 695102
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421832
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693