Miten joku voi tuntua niin omalta

Anonyymi-ap

ja tärkeältä ja ihanalta ja lämpimältä ja jännittävältä ja seksikkäältä ja rakkaalta ja kivalta ja ihanalta ja omalta. Niin sinulta. Olet varmasti elämäni mies. Olen siitä varma.

30

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän on varmasti onnellinen mies.

      • Anonyymi

        Siitä minä en tiedä mitään.


      • Anonyymi

        Onnellisuutta ole edes olemassa se on hetkittäinen olotila saman saa alkoholista ja huimausaineista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnellisuutta ole edes olemassa se on hetkittäinen olotila saman saa alkoholista ja huimausaineista.

        Et ole koskaan rakastanut. Et saa millään juomalla samaa fiilistä. Et mitenkään. Huumeista en tiedä kun en käytä.
        aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole koskaan rakastanut. Et saa millään juomalla samaa fiilistä. Et mitenkään. Huumeista en tiedä kun en käytä.
        aloittajalta

        Olen ja tiedän miltä se tuntuu. Onnellisuus ja rakastaminen on eri asia ,tietysti rakkautteen sisältyy onnellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ja tiedän miltä se tuntuu. Onnellisuus ja rakastaminen on eri asia ,tietysti rakkautteen sisältyy onnellisuutta.

        jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole koskaan rakastanut. Et saa millään juomalla samaa fiilistä. Et mitenkään. Huumeista en tiedä kun en käytä.
        aloittajalta

        Alkoholisti saa viinasta vielä paremman olon kuin rakkaudesta he rakastavat sitä olotilaa, eivätkä sitä nalkuttavaa akkaa taloudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholisti saa viinasta vielä paremman olon kuin rakkaudesta he rakastavat sitä olotilaa, eivätkä sitä nalkuttavaa akkaa taloudessa.

        Ei se ihan noinkaan mene. Sitä en usko. Alkoholisti tuskin juo rakastuneena. Ongelmat palaa kun rakkaus lakastuu eikä siitä saa enää kiksejä. Sitten se juominen taas jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ihan noinkaan mene. Sitä en usko. Alkoholisti tuskin juo rakastuneena. Ongelmat palaa kun rakkaus lakastuu eikä siitä saa enää kiksejä. Sitten se juominen taas jatkuu.

        Et tiedä alkoholismista mitään nähtävästi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ihan noinkaan mene. Sitä en usko. Alkoholisti tuskin juo rakastuneena. Ongelmat palaa kun rakkaus lakastuu eikä siitä saa enää kiksejä. Sitten se juominen taas jatkuu.

        Näin se on varmasti. Ne joilla on ongelmia päihdeiden kanssa, niille riittää mikä tahansa tekosyyksi käyttää päihteitä jatkuvasti. Ja se on kaukana rakkaudesta olotilaan. He eivät kestä maailmaa selvinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä alkoholismista mitään nähtävästi

        Olen aivan varma, että jokaisella alkoholistilla on kausia, kun elämä hymyilee ja pysyy kuivilla kunnes taas repsahtaa. Ihan olen sivusta seurannut joskus aika läheltä. Ehkä se olet sinä joka ei sitä tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan varma, että jokaisella alkoholistilla on kausia, kun elämä hymyilee ja pysyy kuivilla kunnes taas repsahtaa. Ihan olen sivusta seurannut joskus aika läheltä. Ehkä se olet sinä joka ei sitä tajua.

        Alkoholistit on kuivilla kun rahat on loppu tai ovat lopettaneet juomisen loppuiäkseen. Silloin tällöin juovat ovat tuurijuoppoja.


    • Anonyymi

      Kyllä se ohi menee.

      • Miksi pitää toivoa tuollaista?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miksi pitää toivoa tuollaista?

        Ehkä sinunkin rinssi kannattaisi toivoa, jo palstalla näkyy kuinka epätasapainoinen olet ja täällä näkynee varmasti vain pieni osa siitä. Vaikutat siltä että pari vuotta lataamossa tekisi hyvää ei pahalla mutta ei hyvälläkään -K


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinunkin rinssi kannattaisi toivoa, jo palstalla näkyy kuinka epätasapainoinen olet ja täällä näkynee varmasti vain pieni osa siitä. Vaikutat siltä että pari vuotta lataamossa tekisi hyvää ei pahalla mutta ei hyvälläkään -K

        Sinä luulet, että palstalla kirjoittelun perusteella voit päätellä, millainen ihminen on palstan ulkopuolella. Kuitenkin olen ihan työssä ja harrastuksissa käyvä normaali ihminen.


      • Voin kertoa, että en ole missään suljetuissa yhteisöissä. Se on tuo teidän mielikuvituksenne, joka nyt laukkaa villisti ja täysi ymmärtämättömyys siitä miksi olen täällä ollut sellainen kuin olen ollut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miksi pitää toivoa tuollaista?

        Taas joku tuli tappelemaan kanssasi. Hän on sivusta. Itse en jaksa riitaa nyt yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas joku tuli tappelemaan kanssasi. Hän on sivusta. Itse en jaksa riitaa nyt yhtään.

        En minäkään jaksa nyt riidellä mistään... Vasta heräilen ja nautin kahvia. Ulkona tuiskuttaa lunta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinunkin rinssi kannattaisi toivoa, jo palstalla näkyy kuinka epätasapainoinen olet ja täällä näkynee varmasti vain pieni osa siitä. Vaikutat siltä että pari vuotta lataamossa tekisi hyvää ei pahalla mutta ei hyvälläkään -K

        Ei silti sinusta mitään järkevää kuvaa myöskään anna tuo jatkuva kukkoilu ja muiden haukkuminen. Et mustamaalaamalla saa mitään hyvää aikaan. Pata kattilaa jne. Molemmille tekisi hyvää ulkopuoliset kontaktit kun tämä palsta.
        - sivullinen Nainen-


    • Anonyymi

      Omat tuntuu omalta vasta kun ne ovat lähellä. Palstalla mikään ei ole omaa.

      • Anonyymi

        Totta.


      • Anonyymi

        No en minä palstasta puhukaan vaan hänestä keneen rakastuin muualla. Täällä vaan kirjoitan hänelle. Älkää olko mustasukkaisia.


    • Anonyymi

      Suomeksi sanottuna olet rakastunut. Toivotaan, että sovitte toisillenne. m>n

      • Anonyymi

        Osaan sovitella, jos ei kaikki kulmat osu.


    • Rakkauden harhaa.

    • Anonyymi

      Vaude kukas niin upea mies mahtaa olla 😍? En varmaankaan minä ainakaan 🤔

      • Anonyymi

        Kukas sinä olet? Siitä se riippuu.


    • Anonyymi

      Varmaan kysymällä selkiäis asian ydin, eli onko mies sinun.

    • Anonyymi

      Itsekehuhan tämä taas oli. Kyllä kyllä, rakastan rakastan mies sinua. ....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe