Sun tyyppisi naisissa

Anonyymi-ap

Mistä tiedät että joku nainen on sun tyyppiä? Huomaatko kemian heti kun tapaatte? Suudellessa, kunnolla tutustuessa vai jostain muusta?
Itse mietin, voiko oma preferenssi olla niin vahva, että tästä selkeästi poikkeavat naiset ei tunnu miltään. Keskustelu sujuu ja flirtti, ulkonäkökin ihan jees, mutta seksin puolella laimeita kokemuksia, molemmat kyllä osallistuu aktiivisesti eikä kukaan lahnaile.

Mielipiteitä ja kokemuksia?

42

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse huomannut kaiken tapahtuvan lähes itsestään. Menee joko hyvin tai huonosti. Yleensä kaikki mennyt alusta alkaen ikäänkuin soljumaan itsestään uomiinsa, palikat kohilleen, ja jos ei olekaan napannut, niin senkin kyllä huomannut alussa jo nähdessä tai jopa viesteissä. Sellainen kerrasta ihastuminen ihan kunnolla on myös osunut kohdalle muutaman kerran. Myös kaveruudesta on joskus kasvanut monen vuoden suhde.

      • Anonyymi

        No kuinka kauan on kestänyt ne kerrasta täysillä ihastumiset? onko ollut kestävää?


      • Anonyymi

        Mikähän siinä on etten koskaan ihastu noin kerrasta. Olisi selvempää itselle, vaikka onhan siinäkin vaikeutensa jos pitää alussa peitellä tunteitaan ettei toinen säikähdä. Joskus huomaa jo viesteistä että tökkii pahasti. Ollaan eri taajudella niin sanotusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä on etten koskaan ihastu noin kerrasta. Olisi selvempää itselle, vaikka onhan siinäkin vaikeutensa jos pitää alussa peitellä tunteitaan ettei toinen säikähdä. Joskus huomaa jo viesteistä että tökkii pahasti. Ollaan eri taajudella niin sanotusti.

        No ne kerrasta ihastumiset ei yleensä kauan kestä


    • Anonyymi

      En ole ikinä ihastunut ensisilmäyksellä. Tarvitaan aika monta silmäystä ja paljon muutakin yhdessäoloa ennen kuin toinen muuttuu mulle neutraalista/ ihan mukavasta tyypistä sillä lailla kiinnostavaksi. Kemia on tullut jokaisen kanssa yhtä aikaa kuin tunteet ja kasvanut niiden mukana. Mitään fyysistä kosketusta en tarvitse tähän prosessiin.

      Mulla ei ole ulkonäöllisesti tiettyä tyyppiä, mutta on kyllä joitakin piirteitä jotka viehättävät. Siinä vaiheessa kun tunteet herää, näen tietysti niiden kohteen täydellisen kauniina. Luonteen puolesta mulla on selvä tyyppi siinä mielessä, että on muutama luonteenpiirre joita ilman en varmasti kiinnostu. On myös täysin turn offeja.

      Jos muistelen menneitä suhteitani, niin suhteen muuttuminen seksuaaliseksi ei ole vaikuttanut tunteisiini suuntaan eikä toiseen. Seksi on mulle tunteiden seuraus eikä syy. Se ei siis esimerkiksi syvennä mun tunteitani ihastumisesta rakkauteen. Sama pätee muuhun fyysiseen läheisyyteen.

      Keskustelu, seksi, kaikki yhdessäolo ja tekeminen on sujunut enemmän tai vähemmän helposti siinä vaiheessa, kun tunteet on tulleet mukaan kuvaan. Ilman tunteita mulla ei ole mitään mielenkiintoa seksiin, joten en ole moista kokeillutkaan. Mainittu lahnailu on mulle tuntematon juttu, olen aktiivinen osapuoli kaikessa mitä teen.

      Mulle seksi on suhteessa kirsikka kakun päällä. Se kakku pitää leipoa ensin.

      • Anonyymi

        Sama täällä, pitää saada viettää runsaasti aikaa yhdessä ennen kuin alkaa kiinnostua. Tyypillisesti ollaan ensin kaveripohjalla. Siitäkin voi tulla sotkua kun toinen jatkaa kaverimielellä ja itsellä jo tunteita.


    • Anonyymi

      Intuitioon kannattaa luottaa, oli se sitten mihin suuntaan hyvänsä. Mä kerran katselin kaunista tinderkuvaa ja mietin, että onpa hyvännäköinen, mutta jotenkin tulee ilkeät fibat. Pyyhkäisin kuitenkin oikealle ja siellä olikin hurmaava nainen, joka oli aluksi ihana ja huomioonottava, mutta pikku hiljaa muuttui kontrolloivaksi, manipuloivaksi ja - ilkeäksi. Olipa hirveä työmaa päästä siitä eroon, mutta lopulta onnistuin. Varoittaisin vaan, että älkää hyvät ystävät syöksykö suhteeseen päätäpahkaa, vaikka olisi miten ihanalta vaikuttava tyyppi kyseessä. (Siellä se mun ex näkyy taas tinderissä saalistavan…)

      • Anonyymi

        Etukirjain N?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etukirjain N?

        Ei, mutta jostain syystä ei myöskään esiinny varsinaisella etunimellään


      • Anonyymi

        Juu, nuo tinderit antaakin niille vain jotain, jotka hakee kaunista nukkea/komeaa adonista, (muokattuja kuvia) sekä vain seksiseuraa. Mielummin pitää olla fyrkkaakin tai ainakin isopalkkanen duuni. Eihän noissa näe kun ulkonäön. Kannattaisi kokeilla semmosta elävää deittailua. Ihmisethän pistää aina parastaan myös näissä, mutta täytyy olla todella psykopaattinen, jos ei jutellessa/eleissä/ silmistä, paljasta mitään itsestään. Vanha sanonta "moni kakku päältä kaunis", on aika hyvä neuvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, nuo tinderit antaakin niille vain jotain, jotka hakee kaunista nukkea/komeaa adonista, (muokattuja kuvia) sekä vain seksiseuraa. Mielummin pitää olla fyrkkaakin tai ainakin isopalkkanen duuni. Eihän noissa näe kun ulkonäön. Kannattaisi kokeilla semmosta elävää deittailua. Ihmisethän pistää aina parastaan myös näissä, mutta täytyy olla todella psykopaattinen, jos ei jutellessa/eleissä/ silmistä, paljasta mitään itsestään. Vanha sanonta "moni kakku päältä kaunis", on aika hyvä neuvo.

        Tinder on ihan hyvä väylä elävään deittailuun


      • Anonyymi

        Kiinnostaisi tietää, minkälaisella profiilitekstillä ko. naiset, mainitut manipuloijat ja kontrolloimaan pyrkivät yleensä deittailualustoilla esiintyy. Esim tyyliin "pidän sinusta niin hyvää huolta" -tyylillä vai enemmän itsekehuskelumaisella tekstillä, esim "olen muuten hauska ja hyvännäköinenkin", vrt egoistinen tapa,

        Mä luotan omaan vaistoon enkä lähde tapaamaan jos jokin tuntuu oudolta jo viesteissä. On niin tiukka seula ettei persoonallisuushäiriöitään piilottelevat kovin helposti pääse sen läpi.:P


    • Anonyymi

      Mietiskelen juuri, että onkohan lesboille missään mitään sellaista pikadeittijuttua, missä kierretään pöydästä toiseen tutustuen toisiin naisiin viiden tai kymmenen minuutin ajan? En löytänyt ainakaan netistä äkkiseltään tietoa tuollaisista. Pitäisi varmaan itse järjestää tuollainen tilaisuus jossain, niin pääsisi testaamaan, toimiiko käytännössä tuollainen. Tulisihan siinä kuitenkin edes tutustuttua uusiin ihmisiin ja hyvässä lykyssä sieltä se helmikin saattaisi löytyä.

      • Anonyymi

        Mummolaakso on järjestänyt speed dating juttuja ennen vappubileitä ja pikkujouluja. Kannattaa seurailla mitä tapahtumia on tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummolaakso on järjestänyt speed dating juttuja ennen vappubileitä ja pikkujouluja. Kannattaa seurailla mitä tapahtumia on tulossa.

        Mutta muuallakin Suomessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta muuallakin Suomessa?

        Niistä en tiedä mitään. Kyllähän tuollaiset vähän vaatii isompaa paikkakuntaa, jos ensinnäkin lesboja väestöstä on 2,5-3 % ja tuosta osasta sinkkuja vaikka kolmasosa, niin siitä kun alat aktivoida porukkaa lähtemään pikadeiteille, niin kova on urakka. Ihan mahtavaa kyllä, jos joku viitsii nähdä vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä en tiedä mitään. Kyllähän tuollaiset vähän vaatii isompaa paikkakuntaa, jos ensinnäkin lesboja väestöstä on 2,5-3 % ja tuosta osasta sinkkuja vaikka kolmasosa, niin siitä kun alat aktivoida porukkaa lähtemään pikadeiteille, niin kova on urakka. Ihan mahtavaa kyllä, jos joku viitsii nähdä vaivaa.

        Aattelinkin johonkin isompaan kaupunkiin, ei minnekään tuppukylään. Kysyisi vain jostain ravintolasta mahdollisuutta tähän ja siitä se lähtisi rullaamaan. Laitetaan mietintämyssyyn.


      • Anonyymi

        Harmi että itselle ei toimi nuo 5 minuutin pikatreffit. En osaa olla luonteva niissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi että itselle ei toimi nuo 5 minuutin pikatreffit. En osaa olla luonteva niissä.

        Mä voisin kokeilla ihan mielenkiinnosta ja myös siinäkin mielessä, että se kauan kaivattu elämäni sulostuttaja sieltä löytyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi että itselle ei toimi nuo 5 minuutin pikatreffit. En osaa olla luonteva niissä.

        5 min voi olla jollekin liian lyhyt aika, että pääsee edes keskustelun alkuun ja toisaalta jonkun epäsopivan kanssa 5 min tuntuu ikuisuudelta 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 min voi olla jollekin liian lyhyt aika, että pääsee edes keskustelun alkuun ja toisaalta jonkun epäsopivan kanssa 5 min tuntuu ikuisuudelta 😄

        Mutta siinä viidessä minuutissa kerkee vaikka antaa oman numeronsa kiinnostaville naisille ja taas vähemmän kiinnostavan kanssa kerkee valmistautua seuraavaan, hengähdystaukona tavallaan siinä välissä. Tottakai juttelee ystävällisesti jokaiselle ja kuuntelee, mutta jos huomaa heti, ettei missään nimessä tämän kanssa tuu mitään, niin voi siinä hyödyntää sen hetken kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siinä viidessä minuutissa kerkee vaikka antaa oman numeronsa kiinnostaville naisille ja taas vähemmän kiinnostavan kanssa kerkee valmistautua seuraavaan, hengähdystaukona tavallaan siinä välissä. Tottakai juttelee ystävällisesti jokaiselle ja kuuntelee, mutta jos huomaa heti, ettei missään nimessä tämän kanssa tuu mitään, niin voi siinä hyödyntää sen hetken kuitenkin.

        Sulla on selvästi homma hyvin hanskassa ja selkeä suunnitelma valmiina 👍 Toivottavasti pääset käyttämään taitojasi 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on selvästi homma hyvin hanskassa ja selkeä suunnitelma valmiina 👍 Toivottavasti pääset käyttämään taitojasi 😌

        No tässä äsken tuli mieleen tuokin. Ei sen selkeempää suunnitelmaa ole, mutta jos tuollaiseen menisin mukaan, niin varmasti valmistautuisin hyvin kysymyksin ja miettisin tarkasti, mitä kenenkin kohdalla kannattaa ottaa esille tai mistä puhua ja mitä kysyä. Varautuisin myös vastaavasti mulle mahdollisesti tuleviin kysymyksiin niin, etten ihan jauhot suussa olisi, oli kysymys sitten mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin kokeilla ihan mielenkiinnosta ja myös siinäkin mielessä, että se kauan kaivattu elämäni sulostuttaja sieltä löytyisi.

        Mä voisin myös kokeilla. Kerran olin jo menossa kun yhteen, mutta sitten ne paikat ehtivät mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä äsken tuli mieleen tuokin. Ei sen selkeempää suunnitelmaa ole, mutta jos tuollaiseen menisin mukaan, niin varmasti valmistautuisin hyvin kysymyksin ja miettisin tarkasti, mitä kenenkin kohdalla kannattaa ottaa esille tai mistä puhua ja mitä kysyä. Varautuisin myös vastaavasti mulle mahdollisesti tuleviin kysymyksiin niin, etten ihan jauhot suussa olisi, oli kysymys sitten mikä tahansa.

        Voiskohan näitä järjestää jollain videoneuvottelusovelluksella 🤔 Deittimestari jakelis sieltä porukkaa pareihin ja kattois kellosta aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiskohan näitä järjestää jollain videoneuvottelusovelluksella 🤔 Deittimestari jakelis sieltä porukkaa pareihin ja kattois kellosta aikaa

        Varmaan jollain tavalla sekin onnistuu, muttei se olisi kuitenkaan sama juttu kuin livenä olla paikan päällä. Tunnelma olisi erilainen ainakin. Onkohan tuota missään koskaan kokeiltu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 min voi olla jollekin liian lyhyt aika, että pääsee edes keskustelun alkuun ja toisaalta jonkun epäsopivan kanssa 5 min tuntuu ikuisuudelta 😄

        Ei mulla kyllä sekään ongelma ole tässä. En tiedä vaikka joku oliskin todella upea ja sopiva just mulle mut itse en sitä huomaisi vielä 10 minuutissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla kyllä sekään ongelma ole tässä. En tiedä vaikka joku oliskin todella upea ja sopiva just mulle mut itse en sitä huomaisi vielä 10 minuutissa.

        Mä kyllä tiedän jo parissa minuutissa, haluanko oppia tuntemaan lisää jotain ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla kyllä sekään ongelma ole tässä. En tiedä vaikka joku oliskin todella upea ja sopiva just mulle mut itse en sitä huomaisi vielä 10 minuutissa.

        Kymmenen minuuttia olis kyllä aivan liian lyhyttä, mutta voisin silti lähteä mukaan. Eiköhän niissä ole tarkoitus lähinnä saada kysyttyä pari itselle tärkeää kysymystä ja jatko sitten muualla niiden pohjalta. Tunteet tulee myöhemmin jos tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiskohan näitä järjestää jollain videoneuvottelusovelluksella 🤔 Deittimestari jakelis sieltä porukkaa pareihin ja kattois kellosta aikaa

        Kannatan tätä vahvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan tätä vahvasti.

        Sama täällä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan tätä vahvasti.

        Täälläkin yksi kiinnostunut, jos joku järkkää videotapaamisen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä tiedän jo parissa minuutissa, haluanko oppia tuntemaan lisää jotain ihmistä.

        Niin no tuohan vaan kertoo sen hetkisestä fiiliksestä. Joku voi olla tosi upea tyyppi mutta se voi mennä itseltä ohi kun vain muutama minuutti aikaa. Mulle ei sovi sellaiset muutamat minuutit. Joku voi olla vain osaava antamaan itsestään erittäin kiinnostavan kuvan lyhyessä ajassa.


    • Anonyymi

      En todellakaan etsi ketään enkä katso sillä silmällä mutta välillä jotkut tulee uniin. Nyt kun jälkeenpäin tekee tilastoa niin määräävänä kriteerinä on varmasti kiltteys/hyvä ihminen. Ei sikäli yllättävää kun miettii missä porukassa meni elämä ennen 3-kymppisiä.

      • Anonyymi

        Yksi hyvä kriteeri, ja sellaisia naisia kyllä löytyy. Huonompi juttu on, ett moni tuntuu vain ihan hyvältä ok tyypiltä eikä muuten klikkaa. Toisen pitämistä kiinnostavana ja viehättävänä, sitä mä kaipaan.


    • Anonyymi

      Jos pitäisi sanoa joku selkeä tyyppi, niin itselläni nousee selkeästi yksi ammattikunta. Opiskelleita, fiksuja, eläinrakkaita empaattisia. Luultavasti näistä syistä eläinlääkärit saavat sukat pyörimään jalassa ja muutama vakava suhdekun näistä syntynyt, vaikka työajat onkin epäinhimilliset ja työ menee kaiken edelle.

      Nyt just mulla ei oo lemmikkiä.

      • Anonyymi

        Mulla ei ole mitään ammattipreferenssiä. Uskon kyllä, että eläinlääkäreiksi hakeutuvilla on yleensä hyvä arvomaailma. Eläinrakkaus sinänsä kertoo ihmisestä paljon. Kaihdan sellaisia, jotka eivät pidä eläimistä ammatista riippumatta. Eläinlääkärin työssä luonnekin on koetuksella. Lemmikkiensä kanssa asioivat ihmiset voivat olla kireitä kuin viulun kielet.


      • Anonyymi

        Mistä niitä eläinlääkäreitä löytyy?


      • Anonyymi

        Eläinlääkäri vois sopia mullekin, mutta luultavasti heillä on ottajia jonoksi asti. Voi olla megaisot vaatimukset. Enkä tiedä ketään naisista tykkäävää eläinlääkäriä, joten stoppaa jo siihen.


      • Anonyymi

        En uskaltaisi edes lähteä yrittämään jotain eläinlääkäriä, kun tiedän ettei olisi mitään mahiksia. Eri juttu jos se eläinlääkäri yrittäisi iskeä mut. Unissa ehkä..


      • Anonyymi

        Mistä olet onnistunut löytämään monta eläinlääkäriä pariksesi ja miksi olet eronnut niistä kaikista? Miksi sen kumppanin tai puolison pitää olla nimenomaan eläinlääkäri, jos niiden aikaisempienkaan kanssa ei sujunut kaikista hyvistä ominaisuuksista huolimatta? Kysyn vain kun mietityttää.


      • Anonyymi

        No yksi viehättävä eläinlääkäri, kiitos. Voin rapsutella häntä raskaan työpäivän jälkeen.😏


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe