lähettää hävittäjiä Ukrainasta eronneita kolleeloitaan vastaan ja vielä Jukoslaviaviasta varastamia koneita !?
Toimittajat kun ei ole Saulin ja Sannan tavoin käynyt kansakoulua, eikä osaa mitään päätellä !?
Toimittaja älykääpiöt ei ymmärrä,että Jukoslaviasta Jenkki ja Nato pommein irrotettu Slovenia,
Anonyymi-ap
6
185
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et kirjoita suomeksi?
- Anonyymi
Huumoripelle puhuu älykääpiöistä, vaikka ei itse osaa edes kirjoittaa!!!!!
- Anonyymi
Mutta teillä taas älli puuttuu,vai peitetlläänkö sitä, ei käy kateeks,vaikka teillä olikarkki Mediatkin on puolella ja etuasemassa !? Menkää kansakouluun että osaatte edes jotain päätellä !?
- Anonyymi
Huumoripelle ei tajua ettei se ole Slovenia joka niitä hävittäjiä lähettää eikä niitä ole varstettu mistään, se on Slovakia joka niitä lähettää!
- Anonyymi
Mites ugrainan aseapu?
- Anonyymi
Tahaton komiikka on parasta komiikkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931