🧊 niin en voinut kauaa istua mummopenkillä.🥰 eilen.
Mulla oli pakasteet kassissa
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli myös kassit täynnä, ei ole enää.
- Anonyymi
Jo aamusta tällaista 😡👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo aamusta tällaista 😡👎
Miesten on kyllä todella helppoa olla oksettavia. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten on kyllä todella helppoa olla oksettavia. Ei jatkoon.
Minun mielestäni oli todella kiihottavaa
Leena 28vee
- Anonyymi
Ai se keinutuoli? Sulla on kiva näkymä siitä siihen huoneeseen. Yksiö? Se huo.e o. Enemmän oikealla puolella siitä keinutuolista. Oikeassa kulmassa on tuoli. Tuttu juttu.
- Anonyymi
Nuo sun ilmansuunnat on mulle hebreaa. Kiikkutuoli on kiikkutuoli. Mummopenkki on kaupassa sellainen missä saa istua ostosten välissä tai jos on kaupan ulkopuolella niin ostosten jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo sun ilmansuunnat on mulle hebreaa. Kiikkutuoli on kiikkutuoli. Mummopenkki on kaupassa sellainen missä saa istua ostosten välissä tai jos on kaupan ulkopuolella niin ostosten jälkeen.
Ahaa... okei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa... okei.
...oletko rodeota ikinä kokeillut? Ihan vaan vertaillaan.
Olisipa sinulla ollut kylmäkassi mukana. :)
- Anonyymi
Sanoppa muuta. Olisin voinut kauemmin tarkkailla kauppaan tulijoita. Paikallaan istuessa havainnot ovat tarkempia kuin jos joku vain vilahtaa silmäkulmassa ohi mennessään.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoppa muuta. Olisin voinut kauemmin tarkkailla kauppaan tulijoita. Paikallaan istuessa havainnot ovat tarkempia kuin jos joku vain vilahtaa silmäkulmassa ohi mennessään.
Näinhän se juuri on..
- Anonyymi
Sinäkö se olit? En ollut tunnistaa kun näytit taas niin eriltä ;)
- Anonyymi
Aloittaja näyttää aloittajalta, eikä miltään Eriltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628