on vaikuttanut luovuttaneelta ja toivonsa menettäneeltä. Ethän se vain ole sinä, kaipuuni kohde läntisessä Suomessa? Ole kiltti äläkä luovuta vielä, mies... En minäkään ole luovuttanut, enkä luovuta, vaikka pahalta tämä ikävä olosuhteiden pakosta tuntuukin. 💔 Jotenkin minusta tuntuu siltä, että tunteemme ovat molemminpuolisia, mutta tuskallisesti vielä toistaiseksi piilossa. Haluan uskoa siihen, että meidän aikamme tulee vielä. Ethän luovuta? Sydämeni särkyy, jos luovutat... 🥺
Tällä viikolla joku mies tällä palstalla
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tulisi mieleenikään luovuttaa. Rakas älä mieti edes sellaista 💗 suukko kulta 😘
- Anonyymi
Huh, luin aloitusta huolestuneena kun minulta on mennyt tuollainen mies ohi. Ehkä se olin minä nainen ja aloittaja erehtyi. En ole luovuttamassa tuli vaan joku tunneaalto tuossa aika vahva.
- Anonyymi
Nuo ovat varmasti lohdullisia sanoja kaivatullesi. Minun kaivatultani ne eivät kyllä ole. Hän ei käyttäisi noin vahvoja sanoja. Kaikkea hyvää sinulle ja kaivatullesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo ovat varmasti lohdullisia sanoja kaivatullesi. Minun kaivatultani ne eivät kyllä ole. Hän ei käyttäisi noin vahvoja sanoja. Kaikkea hyvää sinulle ja kaivatullesi.
Tämä siis ap:ltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, luin aloitusta huolestuneena kun minulta on mennyt tuollainen mies ohi. Ehkä se olin minä nainen ja aloittaja erehtyi. En ole luovuttamassa tuli vaan joku tunneaalto tuossa aika vahva.
Voi toki olla, että erehdyin sukupuolesta, mutta kyllä hänet aika selkeästi mieheksi luin. Minulle on tuskallisen tuttua elämän varrelta se, että mies luovuttaa ennen minua. Valmistaudun jo särkyvään sydämeen... -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi toki olla, että erehdyin sukupuolesta, mutta kyllä hänet aika selkeästi mieheksi luin. Minulle on tuskallisen tuttua elämän varrelta se, että mies luovuttaa ennen minua. Valmistaudun jo särkyvään sydämeen... -ap
Plaah plaah. Jos joku mies läntisessä Suomessa täällä kirjoittaa niin tuskin juuri se sun oma kultakaihonkaravaanari..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plaah plaah. Jos joku mies läntisessä Suomessa täällä kirjoittaa niin tuskin juuri se sun oma kultakaihonkaravaanari..
Todennäköisesti näin, mutta minulla on ihan tarpeeksi paha olla jo nyt. En tarvitse sinua pahentamaan tilannetta. -ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koronapiikki?
Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.2746804Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon
Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny4733040Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis2512258- 271767
Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi
Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö2041760Jotain hampaankolossa vieläkin?
Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.3081623Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.651142Ehkä tosiaan niin
että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh621008KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt11958Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte143894