En kertaakaan. Rehellinen olin aina ja pidin sanani. En mitään pahaa tehnyt myöskään. Toin itseni läsnä aina uudelleen, vaikkakin se ei mitään kiinnostanut. Otin yhteyttä kun ei ollut kielletty, vaikkakin sekään ei kelvannut. En ollut edes yhden "Ei" sanan vertainen, joka olisi ollut hyvä aivan kaikille jälkeenpäin ajateltuna.
Ei se auta elämässä mikään konsti tai keino jos toista ei kiinnosta. Ainahan sitä voisi yrittää enemmän ja enemmänkin, mutta silloin se ei enää ole yhteistyötä ja tasapuolista rakkautta, vaan yksipuolista alentamista ja hyväksikäyttöä. Sellainen ei ole minkään arvoista suhteessa tai yleensä muutenkaan.
Nämä tunteet ovat häiritseviä sisällä. Ne ei ole mistään kotoisin ja aivan yhtä tyhjän kanssa. Ehkä se onkin vaan jotain negatiivisempaa, kuten kateutta ja ylpeyttä vaan...?
En kuitenkaan tehnyt mitään väärää
4
61
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni on kyllä ihan aitoa ja oikeaa ikävää rakkaintani kohtaan, joka on jo poistunut elämästäni. Siltikin hän stalkkaa mua eri sivuilla. Miksiköhän? Miksi haluaa nähdä ja tietää, millä sivuilla vierailen, lueskelen ihmisten juttuja ja joskus kommentointi niitä? Ei ole omaa kuvitteluani vaan tiedän tämän todeksi ja varmaksi tietyistä syistä, joista näen ihan kirjaimellisesti tämän. Näen. En minäkään ollut mikään niin paha, että minua saa kohdella miten pahasti tahansa. Ymmärrän sinua hyvin. Siksi asiat jäävät päähän, kun ne jäävät avoimiksi ja selvittämättä.
- Anonyymi
Ehkä se onkin vaan jotain negatiivisempaa, kuten kateutta ja ylpeyttä vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se onkin vaan jotain negatiivisempaa, kuten kateutta ja ylpeyttä vaan?
Voi olla. Mistä sen tietää, kun ei voi lukea ajatuksia, ei ainakaan kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Mistä sen tietää, kun ei voi lukea ajatuksia, ei ainakaan kaikkia.
Omista ajatuksistasi tässä vain on kyse ja kyllä sinä osaat ne lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066