Moinen kiinnostaisi kovasti, esim. matkailuautoksi. Tietääkö joku kuinka paljon näitä on Suomessa, jos on ylipäätään? Lähinnä kyseeseen tulisi XM- tai Xantia-pohjaiset ajokit. Tietty myös muiden firmojen tekemät korit :)
Tissier-ajoneuvot?
8
644
Vastaukset
- .
Euroopastahan noita tietysti saa, mutta mihin kehveliin "uuteen vastaavaan autoon" rinnastetaan 6-pyöräinen vanha ambulanssi-kissa? Saattaa tulla sietämätön soppa maahantuonnin kanssa, siksipä kiinnostaisi jo Suomen rekisterissä oleva...
- Ss
sattunut moista ilmestystä näkemään...
- Mie
Ss kirjoitti:
sattunut moista ilmestystä näkemään...
Siitä on joku vuos puoltoista kun tuli tollanen tuossa nelostiellä jossain Hartolan kohdalla vastaan. CX:stä oli laitettu. En kerenny kattoo oliko suomen kilvissä.
- Visa-mies
Mie kirjoitti:
Siitä on joku vuos puoltoista kun tuli tollanen tuossa nelostiellä jossain Hartolan kohdalla vastaan. CX:stä oli laitettu. En kerenny kattoo oliko suomen kilvissä.
Ei ole kuitenkaan pelkoa, että olisi ollut Suomen kilvissä.
Suomen valtio on nimittäin siitä mukava harrastajan kaveri, että Suomen koppi-Visatkin on käytännössä pakko olla korinvaihtoja...
- Vanhassa vara parempi
Taitaa "Hoiliisista" joutua jonniin verran maksamaan.
Peugeotin 604:sta tehtyä Heuliez-
limusiinia kaupattiin joku aika sitten, olisikohan ollut kelt. pörssissä, hintaan ~75 000 mk. Muistaisin jostain lukeneeni, että em. vehkeitä olisi täällä Suomessa noin 2 yksilöä, tuo myynnissä ollut oli SRD Turbo moottorilla.
Nuo siis 80-luvulta.- joo
oli limo-Pösö aikoinaan Oulussa, siis td malli. En tiedä missä se on nykyään
- jsf
Tissier on tehnyt CX 6 pyöräisenä. Postiautona se liikkui ripeästi paketteja vieden. Ei Suomessa. Saksasta kannattaa katella ja kysellä.
- Anonyymi
Minä tahtoisin tällaisen 6 pyöräisen auton. Ovat todella kauniita ja käytännöllisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752