Tärräämään kun juotiin yhtäaikaa koska heti tuli mieleen suuteleminen, äläkä kysy miksi 😂😘🫣🫶
Heti alkoi käsi
17
120
Vastaukset
- Anonyymi
Haavoittuvainen hetki. Näkiköhän ne?
- Anonyymi
5-vuotta sitten? Ja joku suihkussa... se oli wau!
- Anonyymi
Näin sut katonrajassa... Moi.
- Anonyymi
Tais muistua mieleen kuinka hyvältä se alkoholi maistuu kun ei tarvi huolehtia huomisesta vai riippuvuus viinaanko sen sittenkin teki
- Anonyymi
Saksa vs. Venäjä strategiaa. Keskinäistä vittuilua toisilleen kuningashuoneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksa vs. Venäjä strategiaa. Keskinäistä vittuilua toisilleen kuningashuoneet.
Monet on samaa miettiny 500 vuotta. Valtaan ja työhön kyllästyy ja ratkotaan ryyppää rellestää annetaan työt ja varat toisille. Kuka jaksa yksin maailmaa kantaa. Sotiminen on työnjakoa vaan, kun ei kukaan puheesta välitä ne on halpoja.
- Anonyymi
Minulla oli kylläkin kahvia kupissa ja hänellä juomapulossa jotain, oisko ollut ihan vettä 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli kylläkin kahvia kupissa ja hänellä juomapulossa jotain, oisko ollut ihan vettä 😆
Mitä?! Phew! Voi kaunis tuleva kuningattareni veit sanat suustani.
- Anonyymi
Rakastan sua... rakastan rakastan.
- Anonyymi
Samoin.. Sitä mietinkin teitkö sen tahallaan 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin.. Sitä mietinkin teitkö sen tahallaan 😍
Tottakai vuoksesi uhmailen varrattua. ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai vuoksesi uhmailen varrattua. ❤
Kyllä mä mietin pitäskö heittää sut pöydälle siihen selälleen makaamaan ja porukan edessä ottaa ihan pokkana vaan.
- Anonyymi
Mä vähän luulen että haaveilet itsekin. Ihan tälleen ideana seuraavaan kertaan. Kun nähdään. Saat monta kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vähän luulen että haaveilet itsekin. Ihan tälleen ideana seuraavaan kertaan. Kun nähdään. Saat monta kertaa.
Friends?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä mietin pitäskö heittää sut pöydälle siihen selälleen makaamaan ja porukan edessä ottaa ihan pokkana vaan.
Ois mun mies😅😇🤭🤩🤩🤩🤩
- Anonyymi
Selittelet kätesi tärinää? Outoa.
- Anonyymi
Tärisee muutenkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663