Me vielä joskus?
Ja halaammeko me tömätessämme?
Hyvää iltaa ja yötä.
T.mies
Nainen tömätäänkö
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdelle T miehelle vastaisin, että näemme, jos on musta kiinni ja tuskin halaamme vaikka mieli tekisi.
- Anonyymi
Tuo ei välttämättä ole T miehesi. On vain tarkoittanut mitä todennäköisimmin T.mies nimimerkillään Terveisin mies.
- Anonyymi
Mikä estää halaamisen? Jos nähdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei välttämättä ole T miehesi. On vain tarkoittanut mitä todennäköisimmin T.mies nimimerkillään Terveisin mies.
Ap on tee- mies.
Ja nainen on Hanna. - Anonyymi
Varmaan halaame jos kyseinen nainen viestittää että saa halata.
- Anonyymi
Tottakai me halataan ja annetaan suukkoja. ❤
- Anonyymi
Varmasti törmätään.🥰
- Anonyymi
Toivottavasti hänen kanssaan tömätään : )
- Anonyymi
Mä en koskaan saanu sitä luvattua halausta eräältä mieheltä 😭😭
- Anonyymi
Uskon, että tavataan. Sitten halataan ja kenties myös suudellaan♥️
- Anonyymi
Ei me törmätä koska viimeksi kun asuin stadissa ja sinä siinä mun nurkilla ei ikinä törmätty joten miten ois mahdollista edes halata
- Anonyymi
Aika epätodennäköstä et tavataan. Mut jos, niin tottakai halataan.
- Anonyymi
Jos olet Hän, kenen kanssa törmättiin kerran ja Hän sulki minut lämpöiseen halaukseen - niin ehdottomasti haluan törmätä ja sulkeutua viedä pidempään halaukseen, hetkeen kuin viime kerralla.
- nainen - Anonyymi
Mistä tiedät olevasi mies. Mittä tiedät ettei sinulla ole mielenlaatuusi vääriä värkkejä? Nykyään voi vaihtaa sukupuoltakin joka toinen kuukausi.
- Anonyymi
Toivon, että törmätään.
Toivon, että halataan
Ja katsotaan silmiin
Hymyillään.
Jos olet hän vuosien takaa.
T.nainen aamuisen huomenen - Anonyymi
Jollekin naiselle kirjoitit ja moni nainen lukee aiheesi.Miksi pelkäät paikka kuntasi ilmottaa? Vai kikkiko kirjotaa vain Savosta tänne?Minä Helsingistä tajuan ei minulle. aloituksesi.Mutta vastaan sinulle :Emme törmää koskaan sinä tai Muut ..Jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi elää tosi elämää ,ei haikailla mennyt, Ottaa itseä niskasta kiinni ja elää oikeaa elämää.Jokaiselle jossain on joku oikea.Mutta se ei ole netissä: Vaan ihan oikeassa elämässä Livenä!
- Anonyymi
Törmätään ja halataan.
- Anonyymi
Luulen, ettei me hänen kanssaan enää ikinä törmätä.
- Anonyymi
Me tullaan törmäämään parin kuukauden sisällä. Silloin ehdotan kahdenkeskistä tapaamista ellei hän ehdota ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koronapiikki?
Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.2736778Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon
Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny4703025Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis2512231Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi
Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö2041760- 271647
Jotain hampaankolossa vieläkin?
Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.3021591Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.651137Ehkä tosiaan niin
että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh621008KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt10912Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte143894