Toiminimi tuli laitettua viime vuonna, mikä tarkoittaa tietenkin veroilmoitusten tekemistä ensimäistä kertaa.
Tiedossa on, että elintoimiharjoittajan ilmoitus 5 kuuluu tehdä ja on tehty, mutta mitenkäs tuo henkilökohtainen, esitäytetty veroilmoitus? Missään ei kerrota, pitääkö toiminimen tulot korjata myös siihen (tällä hetkellä näyttää vain aikaisemmin 2022 saadut työttömyystuet), vai riittääkö lomakkeen 5 lähetys? Verojen sivuillakin sanotaan vain "muista myös esitäytetty veroilmoitus", mikä ei kerro kuuluuko tulot siihen laittaa vai ei. Sama kaikilla neuvontasivuilla mistä olen yrittänyt tietoa etsiä.
Toiminimi ja esitäytetty veroilmoitus
Anonyymi-ap
2
548
Vastaukset 2
- Anonyymi
Vain jos sinulla on siihen esitäytettyyn veroilmoitukseen lisättävää tai korjattavaa. Toiminimen tuloja ei siinä tarvitse ilmoittaa.
- Anonyymi
Ok. Olin tuon lukenut, ja siksi ajattelin, että toiminimen tulot olisivat juuri jotain siihen "korjattavaa tai lisättävää", kun ne eivät olleet esitäytetyssä veroilmoituksessa. Ilmoituksessa oli vain listattu viime vuoden työmarkkinatuki, ja suuri veronpalautus koska olin maksanut ennakkoja toiminimen arvoitujen tulojen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid149974En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23628Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619- 67595
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518