Toiminimi tuli laitettua viime vuonna, mikä tarkoittaa tietenkin veroilmoitusten tekemistä ensimäistä kertaa.
Tiedossa on, että elintoimiharjoittajan ilmoitus 5 kuuluu tehdä ja on tehty, mutta mitenkäs tuo henkilökohtainen, esitäytetty veroilmoitus? Missään ei kerrota, pitääkö toiminimen tulot korjata myös siihen (tällä hetkellä näyttää vain aikaisemmin 2022 saadut työttömyystuet), vai riittääkö lomakkeen 5 lähetys? Verojen sivuillakin sanotaan vain "muista myös esitäytetty veroilmoitus", mikä ei kerro kuuluuko tulot siihen laittaa vai ei. Sama kaikilla neuvontasivuilla mistä olen yrittänyt tietoa etsiä.
Toiminimi ja esitäytetty veroilmoitus
Anonyymi-ap
2
551
Vastaukset 2
- Anonyymi
Vain jos sinulla on siihen esitäytettyyn veroilmoitukseen lisättävää tai korjattavaa. Toiminimen tuloja ei siinä tarvitse ilmoittaa.
- Anonyymi
Ok. Olin tuon lukenut, ja siksi ajattelin, että toiminimen tulot olisivat juuri jotain siihen "korjattavaa tai lisättävää", kun ne eivät olleet esitäytetyssä veroilmoituksessa. Ilmoituksessa oli vain listattu viime vuoden työmarkkinatuki, ja suuri veronpalautus koska olin maksanut ennakkoja toiminimen arvoitujen tulojen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551