Ootko ehtin tuntea tänään?

Anonyymi-ap

Hyvää yötä yhdelle kivalle

41

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kyllä. Jostain syystä tänään ja eilenkin enemmän kuin normaalisti. Hyvää yötä sinnekin. :)

      • Anonyymi

        Kiva kun niin, ihan oikein tunnettu :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun niin, ihan oikein tunnettu :).

        Alkoi nyt ärsyttää kun tuota minun kaivattua yritän etsiä ja joku tuli sinne sanomaan että olisin kehitysvammainen tai tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun niin, ihan oikein tunnettu :).

        Etkö ajattele sitä naistakin? Paitsi eihän se yhteys välttämättä toimi kaikkien kanssa samalla tavalla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoi nyt ärsyttää kun tuota minun kaivattua yritän etsiä ja joku tuli sinne sanomaan että olisin kehitysvammainen tai tyhmä.

        Voi ei, ikävästi sanottu :(. Et ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, ikävästi sanottu :(. Et ole.

        No näitä on ja riittää. Tottunut siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näitä on ja riittää. Tottunut siihen.

        Jätä sellaset omaan arvoonsa. Niillä on itsellään huono olla kun sanovat niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä sellaset omaan arvoonsa. Niillä on itsellään huono olla kun sanovat niin.

        Niin jätänkin. Ei ollut minun kaivattu tuo vastailija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jätänkin. Ei ollut minun kaivattu tuo vastailija.

        Siis se ketä luulit häneksi? Voi harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se ketä luulit häneksi? Voi harmi.

        Niin se juuri. Pitää keräillä itseäni nyt hetki että voisin taas alkaa kysellä hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se juuri. Pitää keräillä itseäni nyt hetki että voisin taas alkaa kysellä hänestä.

        Harmi :(. Olen pahoillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi :(. Olen pahoillani.

        Ei sille voi mitään. Miksi edes oletin että se mies olisi täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sille voi mitään. Miksi edes oletin että se mies olisi täällä.

        Koska tykkäät siitä ja sillon haluaa uskoa pieneenkin toivon kipinään. Ja se voisi olla täällä siinä missä sä ja mä ollaan täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tykkäät siitä ja sillon haluaa uskoa pieneenkin toivon kipinään. Ja se voisi olla täällä siinä missä sä ja mä ollaan täällä.

        Se voi olla juuri noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tykkäät siitä ja sillon haluaa uskoa pieneenkin toivon kipinään. Ja se voisi olla täällä siinä missä sä ja mä ollaan täällä.

        Epäilin kyllä että sinä oisit siinä kirjoittanut tai tavallaan omasta näkökulmastasi. Mutta se voi olla joku toinenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilin kyllä että sinä oisit siinä kirjoittanut tai tavallaan omasta näkökulmastasi. Mutta se voi olla joku toinenkin.

        Se puhui kyllä kauniisti kaivatustaan. Harmi etten se minä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se puhui kyllä kauniisti kaivatustaan. Harmi etten se minä ollut.

        Mutta uteli todella paljon asioita vaikka oli jo selvää etten ollut se nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilin kyllä että sinä oisit siinä kirjoittanut tai tavallaan omasta näkökulmastasi. Mutta se voi olla joku toinenkin.

        Ai Missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Missä?

        Tuolla ketjussa minkä tein sille miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ketjussa minkä tein sille miehelle.

        Okei, en mä oo kirjottanut sinne tietääkseni :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Missä?

        Jotenkin ajattelin että kirjoittaa samalla tavalla. Mutta voin olla väärässäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, en mä oo kirjottanut sinne tietääkseni :).

        Kyllä kai sinä tiedät oletko vai et?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, en mä oo kirjottanut sinne tietääkseni :).

        Tuo lähes sata kommenttia ketju? Missä kysyn siitä miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo lähes sata kommenttia ketju? Missä kysyn siitä miehestä.

        En mä oo kirjottanu. Mikä sen ketjun otsikko on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo lähes sata kommenttia ketju? Missä kysyn siitä miehestä.

        Luin sitä, ei kuulosta minulta mun mielestä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo lähes sata kommenttia ketju? Missä kysyn siitä miehestä.

        Siellä kun puhuitte ikäeroista, niin tiedätkö sä jos mun iän? :). Kun tiedät paljon muutaki mitä en oo kertonu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin sitä, ei kuulosta minulta mun mielestä :).

        Ei se tavallaan sinulta mutta mietin vain niitä mitä se kertoi ja kyseli minulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä kun puhuitte ikäeroista, niin tiedätkö sä jos mun iän? :). Kun tiedät paljon muutaki mitä en oo kertonu

        Noin suunnilleen ehkä? En ole täysin varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä kun puhuitte ikäeroista, niin tiedätkö sä jos mun iän? :). Kun tiedät paljon muutaki mitä en oo kertonu

        Hyvää yötä nyt sinulle komistus. :) pahoittelen olen todella tunteellinen jostain syystä. Hormonit heittelee miten sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä nyt sinulle komistus. :) pahoittelen olen todella tunteellinen jostain syystä. Hormonit heittelee miten sattuu.

        Hyvää yötä kauniille :). Ei haittaa tunteellisuus.


    • Anonyymi

      Mitä murretta tuo on? Ehtin, löytän, oottan? Mistä päin Suomea?

      • Anonyymi

        Pk-seudult oon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pk-seudult oon

        Mistä vanhempasi on? Jotain murretta tuo on eikä ole stadista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä vanhempasi on? Jotain murretta tuo on eikä ole stadista.

        Etelä-Savosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä-Savosta

        Ei ole savon murretta tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole savon murretta tuo.

        Ehkä se on vain tapani puhua. En tiedä mistä lähtöisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on vain tapani puhua. En tiedä mistä lähtöisin.

        Yritän katsoa googlesta. Se on joku murre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän katsoa googlesta. Se on joku murre.

        Ootko mun juttukaveri vai joku sivullinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mun juttukaveri vai joku sivullinen?

        Olen murteista kiinnostunut ihminen, ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen murteista kiinnostunut ihminen, ei muuta.

        Ok, no selviikö mitää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, no selviikö mitää?

        Unohdin koko asian. Kaveri soitteli väliin. Öitä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe