Niin haluan sitä että te tapatte minut koska jos jään henkiin suomen liitettyään Natoon niin minut halutaan kiduttaa kärsimyksen kautta kuolleeksi. En halua Natoa koska se olisi kärsimys minulle ja kaikille muille ihmisille myös vaikka he eivät uskoisi yhtään mihinkään niin kyllä johonkin tarvii uskoa.
Jos Suomi liittyy Natoon I.E. De Facto
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Minä voin mennä rintamalle sotiman venäjää vastsaan jos sota tulee, mutta en ikinä liityisi Natoon.
Jos Suomi liittyy natoon ennen ihmiskunnan äänestystä niin en varoita vaaroistanne mikä on perseessänne! Te varastitte jalohopeani c-l-i-p-p-e-r metallini ja te teitte sodan sillä! Luuletteko että annan varoituksen äänen teille siitä suunnasta mistä vaara tulee?
Luuletteko että en anna kolmannen maailmansodan alkaa?
Älkää pottuilko Taivaan isälle, kiitos, ei, ei ja ei! - Anonyymi
Biden sai haluamansa NATOn itälaajenemisen aikaan lietsomalla Ukrainan tilannetta, Putin taas käyttää natosuomea sotansa oikeutuksena. Suomi on pelkkä ajopuu.
- Anonyymi
En tykännyt kommentistasi koska siinä ei ole yhtään mitään isänmaallista.
Suomi nousuun! Äänestäkää keskustaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165337
- 695102
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421832
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693