Petri, Petri, Petri

Anonyymi-ap

En tiiä huomasitko, heilautin sulle kyllä kättä äskettäin tuossa parkkipaikalla, enempää en uskalla enkä kehtaa kun en tiiä voisitko ikinä ottaa mua enää takaisin😔 enkä halua olla mikään stalkkaaja😅
Ymmärräkkö että sun jälkeen menin niin rikki, etten enää koskaan uskalla lähestyä sinua.. Jos sä haluat mua, niin sun pitäs vaan tulla rohkeesti mun luo, älä ees yritä puhua mitään, ota mut vaan sun halaukseen, mä niin kaipaan sua ja sun käsiä mun ympärillä

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja arghh, mun piti tänään viettää huilipäivä, käydä vaan vähän koiraa tuulettamassa, mut sun näkeminen saa mun olon samaan aikaan surulliseksi ja levottomaksi, koska sun näkeminen saa mut kaipaamaan sua, no ok joskus jopa vihaiseksi, kun turhauttaa nähdä
      sut kun en voi sua saada...
      Nyt just meinas päästä itku, mut en halua enää itkeä, niin lähden metsään hiihtämään.. toki sekään ei aina toimi vaan romahdan johonkin kuusen juurille pillittämään😂😂😂
      kiva sitten hiihdellänihmisten ilmoille takaisin😔 mut jos alkas tekeen lähtöä..

      • Anonyymi

        Toivottavasti teet lähtöä vain sinne hiihtolenkille 😅 Älä kaadu mäissä ja mutkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti teet lähtöä vain sinne hiihtolenkille 😅 Älä kaadu mäissä ja mutkissa.

        Joo heheh😳😅, ihan hiihtämässä kävin, eikä tarvinnut alkaa itkeen, kun ei metässä hanki kantanut, niin oli pysyteltävä linjojen alla ja tienvarsilla ja osasta matkaa Petrin tekemillä laduilla😊 ihan hyvä latu mut näin sohjolla kelillä tuppaa upottaan😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti teet lähtöä vain sinne hiihtolenkille 😅 Älä kaadu mäissä ja mutkissa.

        Oon niin vähän elämässäni hiihdellyt, että otan varman päälle ja kävelen pahimmat mäet alas😅


    • Anonyymi

      Tuu nyt jo halaamaan mua, on niin ikävä sua.
      Anna mun painaa poski sun poskeas vasten, et tiiä miten ihana näky sä siinä vihreellä matolla olit, jos vain enää olis rohkeutta mihinkään olisin tullut sun luo ja kaivautunut sun syliis.. jos vain antaisit...

    • Anonyymi

      Aloittaja on tosi pohjoisessa. Ei ole metsät enää hiihtokunnossa täällä etelän vetelillä mailla 😊

      • Anonyymi

        Täällä keski-suomessa kuules lunta riittää parhaillaan puoleen reiteen, metsässä nimittäin sopivassa kohdassa😅 ja tietkin tääl käpykylässä "isommatkin" vielä melko lumessa, ihan jostain kohdin hitusen näkyy asvaltti ja sivutiet luistelukunnossa😊


      • Anonyymi

        Jep, mäpä käyn nyt naurattamassa ihteeni vihreillä matoilla😂😂😂 oon niin "jaska" heittäjä et ei voi ees itkee😂 mutta jostain se yksinäisen on päivän huvit revittävä😳😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe