Onko tosi että

Anonyymi-ap

Onko tosi, että pillun syöminen saa naiset pitämään miehiä alempiarvoisena pillunsyönnin jälkeen?

Miten asia sitten perseen syönnissä?

Ennenkuin vastaatte liibalaabaa tai päästäkeksittyjä juttuja miettikää suhteitanne ja suuseksin vaikutusta sen jatkumiseen

Itse olen pannut merkille että nainen alkaa yleensä vaatimaan suuseksiä petettyään tai kun ero, jonka he ovat mielessään päättäneet, lähestyy. Uskon, että se on naisten tapa nöyryyttää miehiä. Kun taas suhteen alussa nainen yleensä ei halua kuin kyrpää pilluunsa ja suuhunsa

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Spede se vaan porskuttaa buaahaa

      • Anonyymi

        Spede on död. Kerro toki havaintoja omasta hlökohtaisesta elämästäsi kerta alkuun pääsit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede on död. Kerro toki havaintoja omasta hlökohtaisesta elämästäsi kerta alkuun pääsit

        Spede kilahti buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede kilahti buaahaa

        Sää bää buhaa buhahhaa spedeilijältä palo taas käämit.Buhaa mikä idiootti.


    • Anonyymi

      Ensinnäkin tuo termi "syöminen ", älytön anglismi.
      Mutta kai se on luonnon luomaa, että ensin yritetään lisätä sukua. Myöhemmin sitten muuta.
      Ei se ole kuin kivaa vaihtelua tavanomaiseen.
      T. Nainen

      • Anonyymi

        Mätisäkki riehaantui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mätisäkki riehaantui

        Riehaannut todella usein, olen kyllä huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mätisäkki riehaantui

        Tuskimpa hirveesti jaksat riehaantua korkeintaa pieraista ja sithän sulla onkin paskat housuissa.


    • Anonyymi

      11 poistettua viestiä mitä vittua

      Nyt niitä kokemuksia vaikka yhden illan jutuista

      Tuleeko yhden illan jutuista jatkoa tilanteessa
      >Missä miehenä annoitte suuseksiä naiselle
      >Missä miehenä ette antaneet suuseksiä naiselle

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­ts­um­­me sinu­­t käym­­ään u­ude­­­ssa chatissa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/F9m9L5

    • Anonyymi

      "Onko tosi, että pillun syöminen saa naiset pitämään miehiä alempiarvoisena pillunsyönnin jälkeen?"

      Ei ole totta. Aloittaja on kyllä aivan hakoteillä tässä jutussa. Ei tuolla ole mitään tekemistä sen kanssa, että pitääkö miestä alempiarvoisena vai ei. Suuseksin antaminen naiselle on yksi tapa harrastaa seksiä ja monet miehet nauttivat siitä vähintään yhtä paljon kuin nainen sitä vastaanottaessaan. Toki on naisia, jotka ovat erittäin epävarmoja itsestään ja siksi heidän on vaikea antaa miehen tulla noin intiimillä tavalla lähelle. Alempiarvoiseksi mieheksi pääsee kaikkein helpoiten, kun joustaa kaikista omista periaatteistaan (sekä kyseisen naisen suhteen että erityisesti muiden ihmisten suhteen) ja on todella selkärangaton. Halu antaa naiselle nautintoa suuseksin muodossa - ei, se ei ole alistumista.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä olekkaan sinun mielessäsi mutta se ilmenee kyllä naisten teoissa ja käytöksessä

        Mitä tulee tuohon toisen kommentoijan et jalat menis ristiin kommenttiin, sä siis väität että h*ora lopettaisi h*oraamasta petettyään. Mikä logiikka tossa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä olekkaan sinun mielessäsi mutta se ilmenee kyllä naisten teoissa ja käytöksessä

        Mitä tulee tuohon toisen kommentoijan et jalat menis ristiin kommenttiin, sä siis väität että h*ora lopettaisi h*oraamasta petettyään. Mikä logiikka tossa on

        En ole koskaan törmännyt tuollaiseen, että ilmenisi jotenkin kenenkään naisen teoissa tai käytöksessä. Taitaa olla kiinni jostain muusta asiasta sinussa, jos sinulle on noin käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan törmännyt tuollaiseen, että ilmenisi jotenkin kenenkään naisen teoissa tai käytöksessä. Taitaa olla kiinni jostain muusta asiasta sinussa, jos sinulle on noin käynyt.

        N=h

        Nöyryytysmetodi, en nuollut


    • Anonyymi

      "Itse olen pannut merkille että nainen alkaa yleensä vaatimaan suuseksiä petettyään tai kun ero, jonka he ovat mielessään päättäneet, lähestyy."

      Jos nainen on käynyt vieraissa tai ero lähestyy, niin silloin menee jalat ristiin eikä minkäänlaista seksiä harrasteta. Suuseksiä annettaessa on erittäin helppoa maistaa, jos toinen on käynyt vieraissa. Pimpan mausta erottaa helposti jos lähiaikoina on harrastettettu seksiä, sekä sperman maku ja tuoksu, että kondomin maku on helppoa maistaa parin päivän ajan. Aloittajan väite ei siis pidä paikkaansa .

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe