Joidenkien kohtuuttomien tiedetään pariutuneen Baltiassa toisen naisen kanssa ja hakeutuneen siellä päässä hoitoihin. Bulgariassa naiset joutuu kuulemma esittämään sisaruksia johtuen maan asenteista homoseksuaaleja kohtaan. Puolassa esiintyy paikka paikoin samaa. Molemmat maat on EU:n alueella edullisia paikkoja hakeutua hoitoihin siksi niihin mennään. Bulgariassa on asenteista huolimatta kaikista halvinta pitää perhettä. Onneksi Suomeen saa EU:n kansalainen tulla vierailulle tietyksi ajaksi ettei koko aikaa tarvi kärvistellä ahtaassa paikassa.
Kohtuuttomien naisten matka Baltiaan
Anonyymi-ap
0
137
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222291Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052231- 522177
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2301498- 301416
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201116- 261106