Mikään lesbofeministi? Tuollaiset ovat vasemmiston juttuja ne tuollaiset.
Ethän ole sitten nainen
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se sinulle deltamies kuuluu?
- Anonyymi
En ole minkään aatteen kannattaja. Olen sopeutuvainen takinkääntäjä, joka ei kunnioita auktoriteetteja.
- Anonyymi
Feministi toki olen. Toivottavasti mieskin on.
Ja mieluusti saa olla enemmän vasemmalle kallellaan kuin oikealle, että tullaan hyvin arvomaailmoiltamme juttuun. - Anonyymi
Feministi täälläkin, mutta se on hänelle ihan selvää
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Hän ei kysyisi noin
- Anonyymi
Olen ja mitähän se sinua liikuttaa..
- Anonyymi
Kertoo hyvin alhaisesta älykkyysosamäärästä ja alhaisesta moraalista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo hyvin alhaisesta älykkyysosamäärästä ja alhaisesta moraalista.
Voi hyvät hyssykät millainen pikkusielu olet!
- Anonyymi
Olen käänteinen sovinisti miehiä kohtaan
- Anonyymi
Voi nyky naisia, kyllä tulee kus ja pas housuun ennen 50 ikää, on lelut sitä kokoa, ei kaikilla mutta mutta...
- Anonyymi
En pidä ihmisten mollaamisesta heidän seksuaalisen suuntautumisen, rodun, poliittisen näkemyksen , uskonnon tai uskonnottomuuden vuoksi. Suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoisuutta peräänkuulutan sekä tunneälyä.
Ihan hetero olen ja öyhöttäjien on turha vaivautua. - Anonyymi
En tiiä mikä on lesbofeminismi mutta feminismi oon tarvittaessa, muuten en oo feminismi vaan enemmän ihminen on ihminen tasa-arvoo missä kuitenkin jokainen on oma persoona, sukupuoleen katsomatta.
- Anonyymi
Esimerkiks yks melinismiltä kuultu, että feminismin pitää nostaa rinkulaosuus melinismille, jos melinismin pitää se muistaa laskea. Mutta totuus on se, että ne kaikki kaks osuutta kuuluu laittaa alas ennen kun vetää. Sekin on ihan vitun sama mihin asentoon sen jätän, melinismit kusee varuiks joka paikan. Sitten saan siivota niitä käsidesillä ja paperilla ja menen hanskat kädessä asioimaan.
- Anonyymi
Toivon ihan sun kiusaksi että kuolaamasi nainen on kaikkea tuota ja enemmänkin.
- Anonyymi
Ei tuo tekstisi tunnu yhtään älykkäältä.
Luuseri olet, et kestä sitä, että ihmiset ovat erilaisia eivätkä mahdu yhteen muottiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713