miten menee. Tekisi mieli vastata kysyjille, että huonosti. Rakastan sitä miestä enkä tiedä missä hän on tai kenen kanssa.
Aina kysytään mitä kuuluu
8
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki kuuluu. Ei ole kuulolaitetta (vielä)
- Anonyymi
Mulla on oikeasti vähän huono kuulo, ollut aina lapsesta asti. En saa selvää, jos joku puhuu epäselvästi enkä jaksa kysellä mitä vaan nyökyttelen kuin muka kuulisin. Kaivattuni puhuu selkeästi ja kivalla tavalla muutenkin.
- Anonyymi
Sama kuin AP:llä
- Anonyymi
Miksi et ota yhteyttä mieheen?
- Anonyymi
No hyvänen aika. Ei naiset ota yhteyttä miehiin.
- Anonyymi
Kyllä nainen voi ottaa yhteyttä mieheen. Mutta johan sen aloituksessa sanoin , että en tiedä missä on tai kenen kanssa. Ottaisitko itse sellaiseen, josta et tiedä? Jos otan niin tarvitsen siihen ikävän lisäksi tekosyyn.
Anonyymi kirjoitti:
No hyvänen aika. Ei naiset ota yhteyttä miehiin.
Aika vanhanaikaista... Eikö voisi tasa-arvon vuoksi ottaa?
- Anonyymi
Pettäjä jättäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225506
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723