Onko tummilla tiukempi?

Anonyymi-ap

Joskus kuullu että aasialaisilla naisilla kuulemma tiukempi pillu. Onko tälle väittämälle perää? Kantasuomalaista naista en kehtaa lähestyä etten tuota pettymystä kun en oo tikissä (liikun kyllä paljon) ja munakin alimittanen (14-15cm) enkä saanu naista vuosikausiin niin laukeenkin varmaan ihan liian nopeesti. Ja ei tämä ei tarkoita että väheksyisin tummia naisia, ovat mielestäni erittäin viehättäviä. Lähinnä kiinnostaa onko näin säälittävällä tyypillä mitään mahista vai pitääkö olla tumputtaja lopun ikänsä?

12

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli ilmeisesti pitää? Tulin tänne pitkästä aikaa eikä yhtään vastausta.

    • Anonyymi

      Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa

      • Anonyymi

        Miksi sinne eihän siellä ole kuin loppuun nussittuja persereikiä sinä spede pahimmasta päästä. Oli tiukasta puhe ei sinusta.


    • Anonyymi

      Aasialaisilla on vittu poikittain niin se tuntuu tiukemmalle. Olen useita nussinut ja hyvältä on tuntunut.

      • Anonyymi

        Ja sinä olet maailman lyhin mies pussit silmien alla. Kulli tietysti sen mukainen.


      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit sormi perseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten heräsit sormi perseessä.

        Älä nyt noinko sulle kävi, isäs tietysti oli asialla.


    • Anonyymi

      Vartalon rakenne erilainen esim. Lantio kapee vähän miesmäisiä osittain. Seurustelin nuorempana tumman naisen kanssa kyllä pillu tuntui tiukemmalta, peppu kapea ja luisempi kuin pohjoimaalaisilla. M 57v

    • Anonyymi

      Savottamiehillä ainakin on isot pallit

    • Anonyymi

      Se on niin yksilöstä kiinni, ihan sama onko ihosi tumma vai vaalea.

      Ennen kuin huudatte, että ei ole totta ovat tiukempia, minulla on kokemus noin sadasta aasialaisesta naisesta. Siellä olen käytännössä törmännyt tiukimpaan ja löysimpään ikinä. Samat speksit kuin Suomessa. Tietty 150cm/42kg aasiattaren pillu on ulkoisesti ainakin aina hyvin hyvin pieni, että kauniita ovat katsella livenä.

      • Anonyymi

        Lady boytako olet höylännyt.


    • Anonyymi

      Tumma, vaalea, suomalainen, italialainen, slovakki, thai, tsekki, ruskea, mustat, vietnamilainen, indonesialainen, kambotsealainen kaikki samoja. Eikä pahalla. Koskaan ei tiedä pillun tiukkuutta on ihminen kotoisin mistä hyvänsä, on hän lihava tai laiha, tumma tai vaalea se on fakta. Saa puhua linkittää muttei se ole totta.
      Naapurin 50v pillu voi olla tiukempi kuin 20v Tsekki tai päinvastoin. Myöskään lihavuus EI vaikuta pimpin sisätuntumaan. 100kg kuidulla tietysti ulkoisesti isompi kuin 50kg thaikulla. Silti et kokeilematta tiedä kumpi on tiukempi.

      Olen kohdannut mustan squirtterin joka ampui sukkanikin märäksi, olen harrastanut peppuseksiä latino kanssa, mutta tiukimman ikinä omistavan oli yksi suomalainen kahden lapsen äiti. Siihen samaan kasaan varmaan muutama aasiatar ja oma ex sekä eräs uskomaton slovakki vai tsekkikö hän oli.

      Ensimmäinen vaimoni on ja oli ( ex ) yksi tiukimmista kokemistani ikinä ( suomalainen ). Vaikka hän lihoi valtavasti ( 40 - 50lg ) ja olisi luullut pillunkin suurentuvan ja ketunmarjat. Se tiukentui, uskomatonta oli todella tiukka jo alkuun.

      Suurimman pettymykseni koin noin 20v ehkä 150cm/40kg pieneen taskuvenukseen, jonka pillu oli ulkoisesti puolet minun pikkirillistäni. Siihen pimppiin osui pohjaa helposti, mutta se ei puristanut mitenkään mistään. Lyhyt ja viileähkö kolo pimpin suun jälkeen.

      Tämä ei myöskään tarkoita, että pienet tai laihat ei ole tiukkoja. Olen kokenut useita oravapilluja pieniltä naisilta.

      Loppukaneetti tummat eivät ole parempia, eivätkä huonompia tai tiukempia kuin vaaleat, brumetet, punapäät jne. Kaikki on kiinni yksilöstä. Tietysti jos tämä tumma tulee "kuumasta maasta" niin seksuaalisuus saattaa ilmentyä voimakkaammin.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe