Ainakin ajatuksen tasolla on joskus käynyt mielessä se, että toinen mies merkitsisi minut kusellansa, kuten koira merkitsee reviirinsä. Kokemusta tällaisestä ei ole, mutta näin alistuvana olen siitä haaveillut. Enkä nyt puhu pienestä lirusta vatsalle, vaan kunnon paineella kasvoille ja miksei suuhunkin.
Siistinä miehenä tämä samalla iljettää ja kauhistuttaa, mutta olisi samalla äärimmäisen nöyrryyttävää ja alistavaa. Ja vielä jos merkkaajan asenne ja puhe olisivat yhtä alistavia.
Noh, kait sitä fantasioita ja haaveita saa olla. Kaikkea ei silti tarvitse toteuttaa.
Kultainen suihku mieheltä miehelle
8
173
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ihme, että profiilisi on diskattu.
- Anonyymi
Miettinyt monasti että mies virtsaisi kalun ollessa suussani. Olen imuri joten niellyt kymmeniltä spermat. Jos löytyis halukas mies saisi virtsata suuhuni nielisin myös. M 58
- Anonyymi
Hyppää Tammerkoskeen sika
- Anonyymi
Porsastelija 🐷🐽
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y1x4W1
hikinen kesäyö olen polvillani ,mies edessäni heiluttelee kaluaan ja antaa kusen roiskua naamalleni. kusi kastelee hiukseni ja rinnukseni, lopuksi kalu tungetaan suuhuni , nuolen kusitipat pois , mies runkkaa mällinsä kasvoilleni ja poistuu .olen likainen ja limainen ,mutta tyytyväinen
- Anonyymi
Olen imuri tykkään kun panija virtsaa suuhuni kalu jäykkänä, jatkan imemistä että saan spermat myös. Likaista siinä mielestäni ole, virtssa tosi maukasta. M 66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen imuri tykkään kun panija virtsaa suuhuni kalu jäykkänä, jatkan imemistä että saan spermat myös. Likaista siinä mielestäni ole, virtssa tosi maukasta. M 66
Niuvanniemen porsas se sikailee
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️672545Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1892238Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1312182Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.482137Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331885Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1941597Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2211546Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171471Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261285Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä
Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva2161119