Loppuvuodesta. Siksi tein "niitä muutoksiakin" kun ajattelin, että en saa sinua enkä muita halua, joten elelen yksin tämän elämän. Toivottavasti erehdyin.
Ajattelin välillä ettet olekaan kiinnostunut
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta entä jos niissä muissa olisi montakin sinusta kiinnostunutta? Eikö kannattaisi antaa mahdollisuus?
- Anonyymi
Ei ole ketään muita. Unohda koko juttu! Ei sulle.
- Anonyymi
Miehiä on maailma täynnä. Pääset yli tästäkin.
- Anonyymi
Nyt aloitus ymmärrettiin vähän väärin. Silloin jo luulin, että hän ei ole kiinnostunut eli "pääsin siitä yli" teidän parisuhderiippuvaisten termein ja siksi teinkin "niitä muutoksiakin" elämääni!
Ketään muuta ei ole elämääni tulossa. Kai minä nyt saan itse päättää sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt aloitus ymmärrettiin vähän väärin. Silloin jo luulin, että hän ei ole kiinnostunut eli "pääsin siitä yli" teidän parisuhderiippuvaisten termein ja siksi teinkin "niitä muutoksiakin" elämääni!
Ketään muuta ei ole elämääni tulossa. Kai minä nyt saan itse päättää sen.Häiritsee tuo oma kommenttini "pääsin siitä yli". Koskaan en ole päässyt hänestä yli enkä ole halunnutkaan päästä. En yli en ali enkä ohi!
- Anonyymi
Oonhan mä ollu susta aina kiinnostunut. Miks luulit muuta?
- Anonyymi
Se oli vaan sellainen virhearvio toivottavasti 😉 tai sitten se on niin.
- Anonyymi
Olen sinun heti kun vain tahdot niin m-nainen. 😘
- Anonyymi
Täälläkin päädytty henkilökohtaisesti siihen tulokseen, että viettänen loppuelämäni yksin, niin kuin sanoinkin eräälle minulle tärkeälle ihmiselle .. että jos hänen kanssaan ei onnistu, niin en enää halua ketään rinnalleni kulkemaan. Tämä päivä vahvisti tätä osaltani. Nyt tiedän, ettei minua kaipaa ainakaan hän. Tuskin kukaan muukaan, sillä en ole ollut tekemisissä kenenkään kanssa aikoihin. Näin se elämä joskus menee. Mun osaltani se oli tässä. Yhteinen taival kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Tämä ei ole häneltä…. Et pääse irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole häneltä…. Et pääse irti.
En ymmärrä kommenttiasi. Teistä kumpikaan ei liity aloitukseen mitenkään. Tänään ei ole tapahtunut mitään.
- Anonyymi
Mene sinä takasin tinderiin panemaan sitä sikaleimattua laardia. Mun kiinnostus loppu. Olen nyt todella onnellinen. Toivottavasti sinäkin.
- Anonyymi
En ole koskaan käynyt tinderissä enkä missään vastaavassa. Ja hyvä jos kiinnostuksesi minuun lopahti kun en tiedä kuka olet 😁
- Anonyymi
Kyllä erehdyit,.
- Anonyymi
Jostain syystä itsestäni tuntuu samalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä itsestäni tuntuu samalta.
Kuin mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin mikä?
Että erehdyin silloin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175369
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693