Ajattelin välillä ettet olekaan kiinnostunut

Anonyymi-ap

Loppuvuodesta. Siksi tein "niitä muutoksiakin" kun ajattelin, että en saa sinua enkä muita halua, joten elelen yksin tämän elämän. Toivottavasti erehdyin.

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta entä jos niissä muissa olisi montakin sinusta kiinnostunutta? Eikö kannattaisi antaa mahdollisuus?

• Anonyymi

Ei ole ketään muita. Unohda koko juttu! Ei sulle.

• Anonyymi

Miehiä on maailma täynnä. Pääset yli tästäkin.

• Anonyymi

Nyt aloitus ymmärrettiin vähän väärin. Silloin jo luulin, että hän ei ole kiinnostunut eli "pääsin siitä yli" teidän parisuhderiippuvaisten termein ja siksi teinkin "niitä muutoksiakin" elämääni!

Ketään muuta ei ole elämääni tulossa. Kai minä nyt saan itse päättää sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt aloitus ymmärrettiin vähän väärin. Silloin jo luulin, että hän ei ole kiinnostunut eli "pääsin siitä yli" teidän parisuhderiippuvaisten termein ja siksi teinkin "niitä muutoksiakin" elämääni!

Ketään muuta ei ole elämääni tulossa. Kai minä nyt saan itse päättää sen.

Häiritsee tuo oma kommenttini "pääsin siitä yli". Koskaan en ole päässyt hänestä yli enkä ole halunnutkaan päästä. En yli en ali enkä ohi!

• Anonyymi

Oonhan mä ollu susta aina kiinnostunut. Miks luulit muuta?

• Anonyymi

Se oli vaan sellainen virhearvio toivottavasti 😉 tai sitten se on niin.

• Anonyymi

Olen sinun heti kun vain tahdot niin m-nainen. 😘

• Anonyymi

Täälläkin päädytty henkilökohtaisesti siihen tulokseen, että viettänen loppuelämäni yksin, niin kuin sanoinkin eräälle minulle tärkeälle ihmiselle .. että jos hänen kanssaan ei onnistu, niin en enää halua ketään rinnalleni kulkemaan. Tämä päivä vahvisti tätä osaltani. Nyt tiedän, ettei minua kaipaa ainakaan hän. Tuskin kukaan muukaan, sillä en ole ollut tekemisissä kenenkään kanssa aikoihin. Näin se elämä joskus menee. Mun osaltani se oli tässä. Yhteinen taival kenenkään kanssa.

• Anonyymi

Tämä ei ole häneltä…. Et pääse irti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole häneltä…. Et pääse irti.

En ymmärrä kommenttiasi. Teistä kumpikaan ei liity aloitukseen mitenkään. Tänään ei ole tapahtunut mitään.

• Anonyymi

Mene sinä takasin tinderiin panemaan sitä sikaleimattua laardia. Mun kiinnostus loppu. Olen nyt todella onnellinen. Toivottavasti sinäkin.

• Anonyymi

En ole koskaan käynyt tinderissä enkä missään vastaavassa. Ja hyvä jos kiinnostuksesi minuun lopahti kun en tiedä kuka olet 😁

• Anonyymi

Kyllä erehdyit,.

• Anonyymi

Jostain syystä itsestäni tuntuu samalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain syystä itsestäni tuntuu samalta.

Kuin mikä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin mikä?

Että erehdyin silloin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      117
      5369
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5118
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4154
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1959
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1693
    Aihe