Neljä vuotta Orpo ja Lepomäki yrittivät raivokkaasti kaataa Sannan hallitusta, mutta kun se ei onnistunut niin nyt on vielä hirveämpi viha päällä ja Orpo kyselee muka ulkomaisilta vierailta, että tunteeko teistä joku Sanna Marinin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/elina-lepomaelta-kovaa-uhoa-lahivuosina-kun-ollaan-kaadettu-hallitus-ja-jarjestetty-ennenaikaiset-vaalit/7918348
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/38cf4c0d-c2a8-48a3-ac29-33b65d45e6a7
Ei se vaan kaatunut kun koko kansa tuki sitä.
"Mehän kaadetaan se hallitus"
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kohta kaatuu! Kun vaalit koittavat. Silloin nousee porvarihallitus.
Se hallitus ei laiskoja elätä ja velkaa ota! Alkaa velanmaksun aika ja silloin mikäli tiedätte,että joku kotonaan joutilaana makaa,kertokaa minulle!
Takaan että minä sen lurjuksen niskavilloista töihin kannan, varmasti kannan ja potkin.- Anonyymi
Porvarihallitus ensitöikseen alentaa hyvätuloisten veroja ja laittaa köyhät maksumiehiksi. Näin porvarihallitus poistaa köyhyyden Suomesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porvarihallitus ensitöikseen alentaa hyvätuloisten veroja ja laittaa köyhät maksumiehiksi. Näin porvarihallitus poistaa köyhyyden Suomesta.
No nyt pärähti kunnon aivopieru! Kerrotko tarkemmin miten ne köyhät tyhjätaskut joutuvat maksumiehiksi kun eihän niillä ressukoilla ole rahaa muutenkaan? Kun eivät itseäänkään nämä maksumiehet saa elätettyä, vaan kaiken maailman tukija ovat vain vailla.
Hyvä tuloiset niitä maksumiehiä ovat ja köyhät heidän elättejään.
Tähän on saatava muutos! Kaikki tuet pois, joka mies töihin! Sanon minä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt pärähti kunnon aivopieru! Kerrotko tarkemmin miten ne köyhät tyhjätaskut joutuvat maksumiehiksi kun eihän niillä ressukoilla ole rahaa muutenkaan? Kun eivät itseäänkään nämä maksumiehet saa elätettyä, vaan kaiken maailman tukija ovat vain vailla.
Hyvä tuloiset niitä maksumiehiä ovat ja köyhät heidän elättejään.
Tähän on saatava muutos! Kaikki tuet pois, joka mies töihin! Sanon minä.Ei köyhät ole ressukoita, vaan hyvätuloiset, jotka kiertävät porvarihallituksen tuella veroja ja valtio velkaantuu entisestään. Kaikki tuet pois tarkoittaa kaiketi myös maatalous, yritystukia, ym. Sittenkö on kaikki hyvin.
- Anonyymi
Naapurin Kauko totesi jo kauan sitten, että köyhät tapetaan ja rikkaat viedään linnaan!
- Anonyymi
Nuapurin Kaako on viisas mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211