Ikäväsi kohteelta sitä?
Milloin viimeksi sait?
24
191
Vastaukset
- Anonyymi
Toissajoulun aatonaattona.
- Anonyymi
Oisinkin saanut.
- Anonyymi
Hah! Jos olisin sen miehen kanssa sänkyyn asti päässyt, niin en kai minä täällä nyt kirjoittelisi! 😂
- Anonyymi
Tämä oli ihan kuin mun suusta. Samat sanat ja usein sen tännekin sanonut.
- Anonyymi
Mitä saanut.
- Anonyymi
Sain hältä horsman viime juhannuksena.
- Anonyymi
Tähän mennessä en koskaan. Mutta sitähän sanotaan että hiljaa hyvä tulee ja se ei sitten tarkota pelkästään hiljasta vauhtia. Joskus meinaan tulee hyvä kun on hiljaa.
- Anonyymi
En ole saanut vielä mitään. Hänen puoleltaan siihen hommaan on esteitä. Ehkä sitten joskus 😘
- Anonyymi
Jos toi on välittämisesi taso voit unohtaa asian?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toi on välittämisesi taso voit unohtaa asian?
No saahan sitä haaveilla..🤔.
- Anonyymi
No en ole saanut, mitään ikinä.😠
- Anonyymi
Halin sain noin viisi kuukautta sitten.
- Anonyymi
Missä sait sen halin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sait sen halin?
Jonkinlainen ravintola se paikka on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkinlainen ravintola se paikka on.
Missä kaupungissa tämä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhea ristikuulustelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on tapahtumapaikan ravintolasta ja silloin siellä oli tapahtuma, missä vahingossa hänet kohtasin.
- Anonyymi
Ette kai te anna piIIua miehille, joille viestitte anonyymipalstan kautta? Jos miehelle ei voi soittaa rehellisesti, niin haarat kiinni.
- Anonyymi
Naulan kantaan 👍aika surkeeta jos pelkkiä viestejä
Naiselta
- Anonyymi
N. kymmenisen vuotta siitä on.
- Anonyymi
Ai kukkia?
- Anonyymi
En koskaan. Silti jaksan toivoa katsellessani Marilynin kuvaa päivittäin.
- Anonyymi
16.1. 2023.
Käsikädessä kiirehdittiin luokseen. Melkein jäin yöksi, mutta läksin kotiin, kun en saanut nukuttua.
Ajattelen häntä aika usein
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816