Mitä jos persut pääsisi Suomessa samaan asemaan kuin Fides Unkarissa?

Anonyymi-ap

Voisiko joku kertoa miten asiat täällä muuttuisivat? Tulisiko Jussi Halla-ahosta Maan Isä?

43

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vaan Riikasta MaanÄiti !!!!!!

    • Anonyymi

      Persuilla ei ole enää Timpan jälkeen ollut johtaja-ainesta.

      Säälittävää tuhkamunailua koko perseily. Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Huhujen mukaan Persut ja Timo olisivat hautaamassa vanhat kaunansa ja Timppa kutsutaan seuraavassa puoluekokouksessa puolueen kunniapuheenjohtajaksi.


      • Anonyymi

        Hitlerin natsitouhut alkaisivat suomessa !! Halla-ahon sisäpiirille tarkoitettu opus Mein Kamppi kertoo sen !!
        Heil Tavio jo on kokeillut nahkasaappaita pussihousui ja aatuviiksiä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitlerin natsitouhut alkaisivat suomessa !! Halla-ahon sisäpiirille tarkoitettu opus Mein Kamppi kertoo sen !!
        Heil Tavio jo on kokeillut nahkasaappaita pussihousui ja aatuviiksiä !!

        Alkaisi laajat pidätykset ja kansanvihollinen Marin joutuisi telkien taa. Somalit lähetettäisiin takaisin Afrikkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaisi laajat pidätykset ja kansanvihollinen Marin joutuisi telkien taa. Somalit lähetettäisiin takaisin Afrikkaan

        Kuka tekee Suomessa kaikki työt, jos somalit lähtetään pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tekee Suomessa kaikki työt, jos somalit lähtetään pois?

        Tuo oli päivän paras :-)


      • Anonyymi

        Riikka on paras , Sanna on Suomen syöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhujen mukaan Persut ja Timo olisivat hautaamassa vanhat kaunansa ja Timppa kutsutaan seuraavassa puoluekokouksessa puolueen kunniapuheenjohtajaksi.

        Höpö höpö. Timo mokasi, ei jatkoon.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mamut lähtisivät suosiolla etsimään parempaa elättäjämaata. Kouluissa tulisi opiskelurauha. Pisatulokset paranisi. Suomalaiset tekisivät taas lapsia kun näkisivät että niillä on tulevaisuutta.

    • Anonyymi

      Turha spekuloida asialla, jota ei koskaan tule tapahtumaan.

      • Anonyymi

        Taidat tykätä niistä enemmän kun suomalaisista. Niksi et muuttaisi niiden luo.


    • Anonyymi

      Oikeusvaltio lakkautettaisiin aika nopeasti ja ihmisoikeudet menisivät myös.

      • Anonyymi

        PS-trumpit yllyttäisivät white trashia mellakoimaan Arkadian Hillille (vrt. Capitol Hill)..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS-trumpit yllyttäisivät white trashia mellakoimaan Arkadian Hillille (vrt. Capitol Hill)..

        Aika paljon pienempi paha kuin Bideniä ja demokraatteja kannattajien black lives matter-mellakat jossa poltettiin poliisiasemia ja kaadettiin patsaita


    • Anonyymi

      En tiedä mutta demarit ovat jo tuhonneet maata ihan tarpeeksi.

      • Anonyymi

        He sallii ennallistamisen joka tuhoaa metsätalouden sekä teollisuuden, maatalouden. He sallii vanhojen talojen remonttivaatimuksen joka aiheuttaa helvetin kymmenissä ellei sadoissa tuhansissa perheissä.

        Tällaisia tuholaisia ovat demarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He sallii ennallistamisen joka tuhoaa metsätalouden sekä teollisuuden, maatalouden. He sallii vanhojen talojen remonttivaatimuksen joka aiheuttaa helvetin kymmenissä ellei sadoissa tuhansissa perheissä.

        Tällaisia tuholaisia ovat demarit.

        Demaripuolue tekee pienelle ihmiselle hirveyden. Puolue kannattaa sitä että köyhä vähävarainen ihminen häädetään omasta kodistaan ellei hän tee kymmenien tuhansien pakkoremonttia. En olisi ikinä voinut kuvitella että tällaista törkeyttä tehdään yhteiskunnan heikommassa osassa oleville ihmisille. Demarit siunaa tämän nykypäivän sorron. Sorron isolla kirjaimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He sallii ennallistamisen joka tuhoaa metsätalouden sekä teollisuuden, maatalouden. He sallii vanhojen talojen remonttivaatimuksen joka aiheuttaa helvetin kymmenissä ellei sadoissa tuhansissa perheissä.

        Tällaisia tuholaisia ovat demarit.

        Tuholaisista pahimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demaripuolue tekee pienelle ihmiselle hirveyden. Puolue kannattaa sitä että köyhä vähävarainen ihminen häädetään omasta kodistaan ellei hän tee kymmenien tuhansien pakkoremonttia. En olisi ikinä voinut kuvitella että tällaista törkeyttä tehdään yhteiskunnan heikommassa osassa oleville ihmisille. Demarit siunaa tämän nykypäivän sorron. Sorron isolla kirjaimella.

        Muka pienen ihmisen puolue tuo demarit. Paskat sanon minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demaripuolue tekee pienelle ihmiselle hirveyden. Puolue kannattaa sitä että köyhä vähävarainen ihminen häädetään omasta kodistaan ellei hän tee kymmenien tuhansien pakkoremonttia. En olisi ikinä voinut kuvitella että tällaista törkeyttä tehdään yhteiskunnan heikommassa osassa oleville ihmisille. Demarit siunaa tämän nykypäivän sorron. Sorron isolla kirjaimella.

        Jäitä hattuun, Hermanni, ihmistä EI VOI tietenkään perustuslain suojan takia häätää kodistaan ja tontiltaan tekemättömien(!) remonttien takia!
        Jotain rotia näille puheita perkkele ja saattana!


      • Anonyymi

        WEF johtaa puoluetta ja jälki on sen mukaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäitä hattuun, Hermanni, ihmistä EI VOI tietenkään perustuslain suojan takia häätää kodistaan ja tontiltaan tekemättömien(!) remonttien takia!
        Jotain rotia näille puheita perkkele ja saattana!

        Kerro mitä heille sitten tehdään. Linnaanko miljoona ihmistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäitä hattuun, Hermanni, ihmistä EI VOI tietenkään perustuslain suojan takia häätää kodistaan ja tontiltaan tekemättömien(!) remonttien takia!
        Jotain rotia näille puheita perkkele ja saattana!

        Perustuslain yli on kävelty tässä maassa jo pitkään ei asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustuslain yli on kävelty tässä maassa jo pitkään ei asioissa.

        Eri asioissa siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muka pienen ihmisen puolue tuo demarit. Paskat sanon minä.

        hyljätkää jo, perustetaan, PERUSSUOMALAISET


    • Ps on pääministeripuolue ensikuun alusta alkaen.

      • Jos näin olisi, mikä olisi heidän kannatuksensa esim. puolen vuoden kuluttua? 5 %?


    • Anonyymi

      Mamut joutuisivat elättämään itsensä tai lähtemään. Moni lähtisi.

      • Anonyymi

        LÄHTEVÄT NE, KUN EI ANNETA MITÄÄN, EIKÄ USIA TULE.


    • Anonyymi

      Puolueen puheenjohtaja valitsisi tuomarit, päättäisi, mitä oppikirjoissa lukee, järjestäisi jokaiseen kuolevaan kyläpahaseen päivystävän taksin, joka veisi halukkaat kaupukiin ostoksille, valtion laskuun. (selitys: äänet tulee näistä kylistä). Häätäisi kaupungeissa asuvat mustalaiset kodeistaan ja passittaisi heidä jonnekin laitimille. Tällaista kertoo unkarilainen keverini

      • Anonyymi

        Voi että kun olen liikuttunut, kyynelehdin kun kukaan ei näe. Me sosialistiset demokraatit osaamme paremmin ihan minkä vaan sosialistisen asian.


    • Anonyymi

      Moni tämän hallituksen tekenistä laista poistettaisiin.

    • Anonyymi

      Kyllä oli taas
      Huvittavat päästöt,
      Kertoo epätoivosta kun
      Pajatso alkaa olla tyhjä.
      😄

    • Anonyymi

      Sen jäkeen maassa olisi suomalainen 1 mamu 2. Nyt on toisinpäin ja se on vanhojen puolueiden syy.

    • Anonyymi

      Kuulostaisi ihan hyvältä vaihtoehdolta.

      • Anonyymi

        miks ei. Oletko suomalainen.


    • Anonyymi

      Maassa rauha.

      • Anonyymi

        tyyntä myrskyn edellä


    • Anonyymi

      SDP, ELLÄ ON ALKOHOLISOITUNUT HUUME ÄITI. SUOMEN MAAN PETTURI.
      VALEHTELEE PAHOLAINEN......... MINKALAISTA ELÄMÄÄVIETTÄÄ.
      EIKÄ PYSTY ASIOITA HOITAA, KUIN SUULLAAN VALEHTELEMALLA.

    • Anonyymi

      Jos persut olisi ainoa puole niin Riikka Purra (tai joku miespuolinen pomo) saisi päättää ketä vangitaan ja kuinka pitkäksi aikaa. Korkein oikeus sitten vaan vahvistaisi tuomion, josta me muut saataisiin lukea ainoasta sanomalehdesstämme Suomen Uutisista.

    • Anonyymi

      Sannasta tulee Suomen Fidel Castro. Karvoja tosin on vähemmän.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      937
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      823
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      98
      780
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      633
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe