Kun päivä pitenee

Anonyymi-ap

niin lähden ajelulle sinne sulle päin. Aiemmin en ole kehdannut. Nyt tulen.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et taida paljon ajella, kun tarvitset ajaessa päivän valoa🤔 ...vai miksi odotat päivän pidentymistä?

      • Anonyymi

        Hyvin arvattu. En tykkää ajaa pimeässä varsinkaan jos ei olisi katuvaloja. Hui.


    • Anonyymi

      Hyvä että joku uskaltaa. Mikä mielen muutti. Minä tiedän missä hän asuu mutta en kehtaa enkä ala stalkkeriksi jne.

      • Anonyymi

        Aina on tehnyt vähän mieli. Eikä vain hänen takiaan vaan muutenkin. Kiva käydä siellä päin.


    • Anonyymi

      Ei kannata enää.

      • Anonyymi

        Et sinä ole hän. Et ole yhtään kukaan. Lopeta toisten mielen tarpeeton pahoittaminen.


      • Anonyymi

        En ole hänen kotiinsa menossa, joten mistään kannattavasta keikasta ei ole kyse.


    • Anonyymi

      Kuinka isoa lenkkiä voit ajella ilman että korttelipoliisi nappaa sut?

      • Anonyymi

        Loputtomasti.


    • Anonyymi

      Jos olet hän, niin mielelläni ajelen vastaan. Ja minä en ratissa osaa pelätä.

      • Anonyymi

        Minä osaan, joten voisit napata kyytiin puoli matkasta tai aiemminkin.


    • Anonyymi

      Mä kävin jo sielläpäin. Pyörin jonkun aikaakin En uskaltanu laittaa sulle mies viestiä🙈 en kyllä nähnyt sun autoakaan

    • Anonyymi

      Ehkä me mentiin ristiin?

      • Anonyymi

        En ole vielä käynyt ja olen nainen. Onko joku tavannut miehen, jota pelottaa ajaa pimeässä tai myöntää sen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe