niin lähden ajelulle sinne sulle päin. Aiemmin en ole kehdannut. Nyt tulen.
Kun päivä pitenee
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et taida paljon ajella, kun tarvitset ajaessa päivän valoa🤔 ...vai miksi odotat päivän pidentymistä?
- Anonyymi
Hyvin arvattu. En tykkää ajaa pimeässä varsinkaan jos ei olisi katuvaloja. Hui.
- Anonyymi
Hyvä että joku uskaltaa. Mikä mielen muutti. Minä tiedän missä hän asuu mutta en kehtaa enkä ala stalkkeriksi jne.
- Anonyymi
Aina on tehnyt vähän mieli. Eikä vain hänen takiaan vaan muutenkin. Kiva käydä siellä päin.
- Anonyymi
Ei kannata enää.
- Anonyymi
Et sinä ole hän. Et ole yhtään kukaan. Lopeta toisten mielen tarpeeton pahoittaminen.
- Anonyymi
En ole hänen kotiinsa menossa, joten mistään kannattavasta keikasta ei ole kyse.
- Anonyymi
Kuinka isoa lenkkiä voit ajella ilman että korttelipoliisi nappaa sut?
- Anonyymi
Loputtomasti.
- Anonyymi
Jos olet hän, niin mielelläni ajelen vastaan. Ja minä en ratissa osaa pelätä.
- Anonyymi
Minä osaan, joten voisit napata kyytiin puoli matkasta tai aiemminkin.
- Anonyymi
Mä kävin jo sielläpäin. Pyörin jonkun aikaakin En uskaltanu laittaa sulle mies viestiä🙈 en kyllä nähnyt sun autoakaan
- Anonyymi
Ehkä me mentiin ristiin?
- Anonyymi
En ole vielä käynyt ja olen nainen. Onko joku tavannut miehen, jota pelottaa ajaa pimeässä tai myöntää sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185428
- 715168
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572010- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713