Mies jolla on pienempi

Anonyymi-ap

Mä en halua ketään muuta kuin sut. Vain sun kosketusta kaipaan. Jos välttelet ihastumista sen vuoksi, ja nyt myös mua, kun mahdollisesti ajattelet ettet riittäisi mulle. Sä riität. En halua että kukaan muu koskee mua kuin sä. Pyörryn jo melkein kun ajattelen sua ja sun käsiä. Joten tie on vapaa mun luo silloin kun olet valmis ❤️

48

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies jolla on pienempi? Ei hlvetti mitä typeryyttä täällä näkee.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo ole joku rinssinakki joka kirjottelee itselleen


      • Anonyymi

        Vain typeryyttä on kommentoida halveksuen muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain typeryyttä on kommentoida halveksuen muita.

        Typeryyttä on kirjoittaa miehelle noin. Jos et keksi muuta tunnistetta niin ole edes hiljaa. Kaunis viesti pilattu mauttomalla otsikolla/tunnisteella. Todella typerää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typeryyttä on kirjoittaa miehelle noin. Jos et keksi muuta tunnistetta niin ole edes hiljaa. Kaunis viesti pilattu mauttomalla otsikolla/tunnisteella. Todella typerää.

        Se voi olla myös haluttu koko, joten päinvastoin kuin itse asian näet, se onkin toivottu asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typeryyttä on kirjoittaa miehelle noin. Jos et keksi muuta tunnistetta niin ole edes hiljaa. Kaunis viesti pilattu mauttomalla otsikolla/tunnisteella. Todella typerää.

        Tämä viestiketju on ilmiselvästi sivujuonne tuosta toisesta ketjusta, jossa joku äijä tuli äijäilemään ja naisten piti mennä huomauttamaan - jälleen kerran - että koolla ei ole väliä. En usko, että aloittajalla oli mitään negatiivista mielessään.

        sivullinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä viestiketju on ilmiselvästi sivujuonne tuosta toisesta ketjusta, jossa joku äijä tuli äijäilemään ja naisten piti mennä huomauttamaan - jälleen kerran - että koolla ei ole väliä. En usko, että aloittajalla oli mitään negatiivista mielessään.

        sivullinen

        Mitä sitten vaikka olikin sivujuonne. Sanoi mitä sanoi, on joitakin jotka eivöt usko, vaan haukkuu, vaikka kyseessä olisikin totuus. Ehkä silloin on parempi olla hiljaa? Ellei halua välittää pahaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla myös haluttu koko, joten päinvastoin kuin itse asian näet, se onkin toivottu asia.

        PippeIin koolla ei pitäisi olla mitään tekemistä rakkaudessa, eikä sitä mainita. Mitä ajattelisit viestistä Naiselle, jolla on löysempi torttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten vaikka olikin sivujuonne. Sanoi mitä sanoi, on joitakin jotka eivöt usko, vaan haukkuu, vaikka kyseessä olisikin totuus. Ehkä silloin on parempi olla hiljaa? Ellei halua välittää pahaa mieltä.

        Minusta meidän pitää normalisoida se, että miehet voivat olla alakerraltaan minkälaisia vain ja silti rakastettavia ja rakastavia. Yhdenkään miehen ei pidä vetäytyä syrjään vain sen takia, että hän kokee mahdollisesti olevansa riittämätön naiselle. Jos/kun se oikea kohdalle tulee, kukaan ei ole toiselle riittämätön. Ja tuskin yhtään naista maailmasta löydät, joka olisi ilman epävarmuuksia omasta itsestään ja kehostaan. Ja silti mekin kelpaamme kumppaniksi miehille. Jokainen meistä on tavalla tai toisella epätäydellinen ja se on ihan OK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PippeIin koolla ei pitäisi olla mitään tekemistä rakkaudessa, eikä sitä mainita. Mitä ajattelisit viestistä Naiselle, jolla on löysempi torttu?

        Nainen jolla on löysä värkki otsikkoon, ja perään jotain liibalaabaa rakkaudesta jne. Ei hlvetti ihmiset. PRovohan tämä on mutta koittakaa nyt edes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen jolla on löysä värkki otsikkoon, ja perään jotain liibalaabaa rakkaudesta jne. Ei hlvetti ihmiset. PRovohan tämä on mutta koittakaa nyt edes

        Vertaat löysää värkkiä ja miehen pientä? Mitä jos miehen pieni on toivottu. Sen sijaan löysästä värkistä puhut halveksuen kuin se olisi paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaat löysää värkkiä ja miehen pientä? Mitä jos miehen pieni on toivottu. Sen sijaan löysästä värkistä puhut halveksuen kuin se olisi paha.

        Ei tämä ole edes totta. Mieti mitä kirjoitat. Ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaat löysää värkkiä ja miehen pientä? Mitä jos miehen pieni on toivottu. Sen sijaan löysästä värkistä puhut halveksuen kuin se olisi paha.

        Toivonhan minäkin suhteellisen löysää värkkiä että seksi on nautinnollista kummallekin T:20,5 cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivonhan minäkin suhteellisen löysää värkkiä että seksi on nautinnollista kummallekin T:20,5 cm

        Just tämä!!!! Koko on suhteellista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typeryyttä on kirjoittaa miehelle noin. Jos et keksi muuta tunnistetta niin ole edes hiljaa. Kaunis viesti pilattu mauttomalla otsikolla/tunnisteella. Todella typerää.

        Kunnia kirjoittaa miehelle noin. Hyvällä kirjoitettu. Arvostuksesta kirjoitettu. Se on mitä itse ihailen ja mistä sytyn.

        Väänsit sen itse typeryydeksi.


      • Anonyymi

        Väität typeryydeksi. Kerro nyt ditten suoraan mikä tuossa on typeryyttä!

        "Mä en halua ketään muuta kuin sut. Vain sun kosketusta kaipaan. Jos välttelet ihastumista sen vuoksi, ja nyt myös mua, kun mahdollisesti ajattelet ettet riittäisi mulle. Sä riität. En halua että kukaan muu koskee mua kuin sä. Pyörryn jo melkein kun ajattelen sua ja sun käsiä. Joten tie on vapaa mun luo silloin kun olet valmis ❤️"


    • Anonyymi

      Kuinka paljon isompi sulla sitten on?

    • Anonyymi

      Ei, kyllä tää on suotuvene.

    • Anonyymi

      En mä sitä tarkoittanut sillä tarkistamisella. Ei se pieni ole. Kaukana siitä. Olisin esitellyt sitä mielelläni. 😂

      • Anonyymi

        Et sitten esitellyt 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten esitellyt 🤭

        No olisin kyllä esitellyt heti kun mahdollista! Jos rehellisiä ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisin kyllä esitellyt heti kun mahdollista! Jos rehellisiä ollaan.

        Odotitko jotain tiettyä tilannetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotitko jotain tiettyä tilannetta?

        Odotin sopivaa hetkeä. Tavallaan en voi syyllistää häntä kovin paljon mistään, enkä tarvitse anteeksipyyntöjä, kuin ehkä ihan pikkuisen, koska olisin halunnut "esitellä" hänelle oikein huolella. Tällainen motiivi oli minullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotin sopivaa hetkeä. Tavallaan en voi syyllistää häntä kovin paljon mistään, enkä tarvitse anteeksipyyntöjä, kuin ehkä ihan pikkuisen, koska olisin halunnut "esitellä" hänelle oikein huolella. Tällainen motiivi oli minullakin.

        Tuota olisin toivonut koko sydämestäni. Mutta tilanne meni miten meni. Siihen ei voi enää vaikuttaa. Mistä toivoisit anteeksipyyntöä? Mulla on kyllä anteeksipyydettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota olisin toivonut koko sydämestäni. Mutta tilanne meni miten meni. Siihen ei voi enää vaikuttaa. Mistä toivoisit anteeksipyyntöä? Mulla on kyllä anteeksipyydettävää.

        Niin, varmaan onkin, mutta kun sulle tuli se vauhtisokeus. Oli vauhtia vähän turhan paljon. En oikeastaan tiedä miksi. Joo, luonne, mutta oli siinä jotain extraa. Ehkä vaan liian kovaa menoa arjessa.


    • Anonyymi

      Nyt oli kyllä nenästä kysymys.ap

    • Anonyymi

      Tässä nähdään miten mielikuvitus alkaa laukata. Jostain syystä jäi sana pois... siis

      Pienempi palkka 😂

      • Anonyymi

        Hyvä kun korjasit. Olisin halunnut esitellä suurta hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun korjasit. Olisin halunnut esitellä suurta hänelle.

        Mikä esti sua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä esti sua?

        Ei mua mikään olisi estänyt. Mutta en mä väkisin rupea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua mikään olisi estänyt. Mutta en mä väkisin rupea.

        Ehdotitko suoraan vai tulkitsitko naista muutoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotitko suoraan vai tulkitsitko naista muutoin?

        En ehdottanut jättimäisen, paksun pihahongan esittelyä suoraan. Ihan niin luolamies en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ehdottanut jättimäisen, paksun pihahongan esittelyä suoraan. Ihan niin luolamies en ole.

        Olitteko sitten muuten lähellä toisianne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitteko sitten muuten lähellä toisianne?

        Oltiin. Melkein mentiin naimisiin.


    • Anonyymi

      Tuo on pienempi pää, sillä nyt on kysymys vakavista mittasuhteita, yksilöiden päitä verratessa, kokoon nähden, että kytillä on myös latukoneen käyttäminen ämpärissä.fi

      https://m.youtube.com/watch?v=ao-Sahfy7Hg

    • Anonyymi

      Mukava kuulla jos ajattelet niin 🩷 Niin minäkin haluaisin vaan sinut.

      • Anonyymi

        Mikä meitä estää tutustumista lisää🤔 kumpikin haluaisi toisen lähelle


    • Anonyymi

      Tietääkö aloittaja edes onko hänellä pieni vai ei? 🤏🤏🤏

      • Anonyymi

        Tietysti tietää 🤏


    • Anonyymi

      Jos olisin itse nainen, ja tietäisin miehen kokevan oman alapäänsä niin tärkeäksi, ettei ole siihen tyytyväinen, en kyllä kaipailisi miestä. Miehenä en kaipaile naista kuka miettii miehen vehkeen kokoa. Jos naisella ei ole muuta annettavaa kuin mitä prostituoidulla, niin häntä on turha kaivata.

    • Anonyymi

      Ei mulla kyllä ole mitään epävarmuuksia

      • Anonyymi

        Sanoo vahva EGO. Kaikilla on epävarmuuksia mut ne jotka pystyy myöntämään sen ovat vahvempia.


    • Anonyymi

      Minne päin Suomea aloittaja tää?

    • Anonyymi

      Miksi naiset ajattelee noi syvällisesti ei tuostatule kuin paha mieli

      • Anonyymi

        Mikä tuossa aiheuttaa pahaa mieltä?

        "Mä en halua ketään muuta kuin sut. Vain sun kosketusta kaipaan. Jos välttelet ihastumista sen vuoksi, ja nyt myös mua, kun mahdollisesti ajattelet ettet riittäisi mulle. Sä riität. En halua että kukaan muu koskee mua kuin sä. Pyörryn jo melkein kun ajattelen sua ja sun käsiä. Joten tie on vapaa mun luo silloin kun olet valmis ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuossa aiheuttaa pahaa mieltä?

        "Mä en halua ketään muuta kuin sut. Vain sun kosketusta kaipaan. Jos välttelet ihastumista sen vuoksi, ja nyt myös mua, kun mahdollisesti ajattelet ettet riittäisi mulle. Sä riität. En halua että kukaan muu koskee mua kuin sä. Pyörryn jo melkein kun ajattelen sua ja sun käsiä. Joten tie on vapaa mun luo silloin kun olet valmis ❤️

        Aaaawwww 💘💘 nuolet sinkoilee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaaawwww 💘💘 nuolet sinkoilee

        Jollekin naiselleko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollekin naiselleko?

        Jollekin naiselle hyvinkin juuh. Katotaan nyt sit kehen ne osuu. Sehän ei ollutkaan mitään varmaa, huomaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe