Ihminen on kiinnostunut niistä, jotka ovat kiinnostuneita hänestä. Se on luonnollista. Minä en tarvitse huomiota kaikilta miehiltä. Vain yhdeltä. Siltä, josta olen kiinnostunut. Hän kelpaa minulle. Siihen ei vaikuta mikään yksittäinen seikka. Kokonaisuus ratkaisee. Hän on minun silmussäni paras ja komein. Muut ei kiinnosta. Näin se vain on. Jos se on tylyä, olkoon niin.
Mitä tulee muuhun. Entisestä tiimalasista ei saa päärynää millään. Muutenkin minusta on lapsellista haukkua toisen ulkonäköä. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista. Jossei satu olemaan m@@kku. Sellaisissa ei ole mitään kaunista. Mut voi jättää rauhaan, jos ja kun ei miellytä.
Karu totuus.
3
60
Vastaukset
- Anonyymi
En voinut hyvin ja se varmasti näkyi minusta päälle päin. Hänen seurassaan vitsinä heitin, että kaikki näyttää minun päälläni hyvältä, kun kehui jotain vaatekappalettani. Jotenkin siinä sitten antoi ymmärtää, että noinhan asia ei ole ollenkaan. Että älä edes kuvittele mitään. Miksi piti, miten olin ansainnut sen kaiken paskan? Hänen kohtelunsa vuoksi luhistuin. Aina kun tapaan hänet, alan voimaan mielettömän huonosti. Sieltä tulee niin valtavan suuri mitätöinti vastaan. Sorry, en aio enää kokea sitä. Se ei ole minun osani.
- Anonyymi
Ehkä hän ei vaan pitänyt siitä kommentistasi, ei ajatellut että vitsailet ja halusi vetää sinut maan pinnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän ei vaan pitänyt siitä kommentistasi, ei ajatellut että vitsailet ja halusi vetää sinut maan pinnalle.
Miksi viettää aikaa toisen seurassa, jos tuolla tavoin haluaa vetää maanpinnalle? Vai maanrakoon? Mielummin sitten olisin yksin, kun toisen palautettavana. Ja jos ei ymmärtänyt huumoriksi, niin vielä pahempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715148
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713